ردیاب خودرو آهنربایی، جی پی اس آهنربایی IR1500- ایران رهیاب

ردیاب شارژ آهنربایی – فروش ردیاب شارژ آهنربایی و جی پی اس مغناطیسی ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A ردیاب برتر جدیدترین ردیاب خودرویی مخفی و قابل حمل است که بدون نیاز به هیچگونه سیمکشی و باتوجه به داشتن باتری داخلی میتواند تا یک یا چندماه بصورت آنلاین یا آفلاین از آن استفاده نمود.

قیمت انواع ردیاب خودرو آهنربایی متاثر از فاکتور های مختلفی است که از آن میان می توان به کیفیت قطعات و امکانات این تجهیزات اشاره کرد. گیرنده موقعیت یاب زمان های دریافت شده را با زمان خود مقایسه می کند و با استفاده از حداقل سه ماهواره ، طول و عرض جغرافیایی مکان گیرنده تعیین می گردد .

ردیاب نظامی IR1500 بهترین ردیاب ماهواره ای خودرو است و دارای قابلیت تماس با مالک در لحظه تشخیص سرقت خودرو است. تعیین موقعیت است و این کار با دریافت امواج ماهواره هایی که در مدارهایی به دور کره زمین در چرخش هستند انجام می شود . کافی است یک سیم کارت همراه اول و یا سیم کارت ایرانسل داخل ردیاب قرار دهید ، نرم افزار موبایل آن را نصب نموده و با اکانت شخصی خود وارد برنامه ایران ردیاب شوید . حتی می توان Geo fence تعریف کرده که اگر خودرویی که در حال ردیابی است از منطقه ایی دورتر شود به ادمین دستگاه پیامک و آلارم ارسال شود و یا زمانی که به آن منطقه وارد شد به ادمین اطلاع ردیاب آهنربایی تبریز رسانی گردد .

این مدل ردیاب که دارای استاندارد IP65 است ضد ورود گرد و خاک و آب می باشد . آهنربای بسیار قوی که امکان نصب انعطاف پذیر در خودرو و ماشین آلات را فراهم می آورد. امکان شنیدن صدا با برقراری تماس با سیم کارت داخل دستگاه فراهم است . ردیاب بیسیم AT4 بسیار کوچک بوده و دارای کاربرد های بسیاری از قبیل ردیابی کودکان ، ردیابی سالمندان ، ردیابی بیماران آلزایمری ، ردیابی خودرو ، ردیابی نامحسوس ، ردیابی از راه دور ، ردیابی اشخاص با قابلیت انتقال صدا از راه دور است.