ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی – خرید ، فروش و اجاره ردیاب

معمولاً کمپانیهای خودروسازی بدلیل هزینه بسیار زیاد بازطراحی قسمتهای کناری و همچنین اثرگذاری کمتر این بخش در تغییرچهره نهایی خودرو، از خیر فیسلیفت نیمرخ ماشین میگذرند و تمامی تلاش خود را روی قسمت دماغه و انتهای اتومبیل میگذارند؛ برای همین گلگیر عقب دوو ریسر با دوو سیلو و حتی اپل آسترا در گذر سالها شبیه بهم باقی مانده است! در واقع اکثر محصولات چینی این قسمت از بازار به پیشرانههای تنفس طبیعی 1.5 یا 1.6 لیتری تجهیز شدهاند که در نهایت فقط برای یک رانندگی عادی و بدون تنش مناسب هستند و در بهترین حالت میتوانند با کشش کافی، کارتان را راه بیندازند.

طراحی دنا پلاس توربو دنا پلاس در واقع نسخه فیسلیفت شده دنا ساده محسوب میشود اما برخلاف اکثر فیسلیفتهای دیده شده در جهان، عمده تغییراتش به بخش کناری معطوف شده است. ماشین و مشخصات فنی ایران خودرو دنا پلاس توربو (3.2/5) 170,122 رای مقایسه ماشین دنا پلاس توربو قیمت: 360,000,000 تومان مزایا و معایب دنا پلاس توربو مزایا شتاب مناسب، آپشنهای کاملتر از دنا ساده، گستردگی مراکز خدماتی در سراسر کشور و دسترسی آسان به قطعات یدکی، بازار دست دوم بهتر از رقبای چینی معایب حساسیت بالاتر پیشرانه توربو به شرایط نگهداری، استهلاک نسبتاً بالا، قدیمی بودن پلتفرم و نامشخص بودن ایمنی، کیفیت پایین مونتاژ بررسی اجمالی همانطور که میدانید دنا روی پلتفرم سمند توسعه یافته، پس به نوعی همخانواده یک خودرو بسیار قدیمی بنام پژو 405 محسوب میشود؛ اما با این حال اصلاح بسیاری از قسمتهای بدنه و اضافه شدن آپشنهای پرشمار باعث شده که دنا بخصوص در نسخههای کاملتر دنا پلاس و پلاس توربو، دیگر شباهت چندانی به اجداد پیر خود نداشته باشد و اندکی به خودروهای جدیدتر نزدیک شود؛ البته همچنان مشخص است که از نظر کیفیت، ایمنی، پرفورمنس و بسیاری نکات ریز و درشت دیگر مسیر بسیار طولانی در راه جهانی شدن در پیش دارد اما در شرایط تحریمی فعلی این خودرو وطنی میتواند به واسطه بهرهمندی از شبکه خدماتی گسترده و وفور قطعات یدکی، گزینهای کمریسکتر از رقبای چینی به حساب آید.

کیفیت سواری دنا پلاس توربو نیز همچون سایر محصولات این خانواده قابل قبول است و خشکی حاصل از کوتاه شدن فاق لاستیکها در نسخه توربو، تاثیر منفی چندانی روی کیفیت سواری نگذاشته است. شاید به جرات میتوان گفت که حتی نصب ردیاب از کیفیت خود ردیاب هم مهم تر می باشد چرا که اگر شما گرانترین ردیاب دنیا هم خریده باشید اما بصورت اصولی نصب نشده باشد براحتی توسط سارق پیدا و از وسیله gps خودرو دیجی کالا نقلیه جدا میسازد.

بخش دوم به محبوب ترین شیوه های سرقت خودرو پرداخته و نشان می دهد که چگونه ردیاب ماشین به کاربران خود کمک می کند تا در صورت بروز هر گونه موارد سرقت از ماشین ، سریعاً واکنش نشان دهند. با نصب ردیاب GPS خودرو در داخل اتومبیل در صورت وقوع سرقت، میتوان سریعاً آن را به وسیلهی اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراه ردیابی کرد. از مهم ترین امکانات ردیاب خودرو این است که می توان از هر کجای دنیا آن را خاموش کنید. البته امیدوار بودیم در مدل توربو با توجه به بهبود تواناییهای حرکتی فکری هم بحال ارتقاء ترمزها و هندلینگ ماشین بشود اما متاسفانه مسئولان ایرانخودرو به غیر از استفاده از رینگهای بزرگتر و لاستیکهای فاقکوتاهتر (که البته در بهتر شدن هندلینگ بیتاثیر نبوده) تغییر مهم دیگری روی ماشین انجام ندادهاند و در نتیجه باید بگوییم دنا پلاس توربو بیشتر برای شتابگیری در مسیرهای مستقیم مناسب است و در پیچ و خم جادهها قابلیتهای متوسطی (در قیاس با محصولات روز) از خود نشان میدهد.دنا پلاس توربو دنده ایالبته سایر خودروهای این رده قیمتی هم از این حیث عملکرد چندان افتخار آمیزی ندارند، اما بعضی از آنها (مثل بسترن B30) به لطف داشتن ESP میتوانند امنیت بالاتری به شما ارزانی دارند.