ردیاب GPS خودرو چیست و چگونه استفاده کنیم؟

یکی از تفاوت های اصلی منبع تغذیه ردیاب ها است، اما از این لحاظ هم کاربر می تواند قبل از خرید دستگاه ردیاب به دفترچه راهنمای دستگاه توجه کند تا از نوع تغذیه دستگاه مطلع شود. تخلف از سرعت مجاز : در صورتی که خودرو با سرعتی بیشتر از سرعت تعین شده رانده شود شما مطلع خواهید شد.

بهترین ردیاب خودرو در صورتی که هر یک از موارد زیر اتفاق بیفتد به صاحب خودرو پیام هشدار میفرستد و او را با خبر میکند که غیرفعال یا فعال کردن آن ها به دلخواه صاحب خودرو است. هنگامی که یک ردیاب ماشین GPS قابلیت ارایه موقعیت مکانی خود را دارد، آن ردیاب معمولاً دقیقاً از همان تکنولوژی استفاده می کند که شما در تلفن همراه برای صحبت کردن یا اتصال به اینترنت استفاده می کنید. خاموش کردن خودرو از راه دور : شما می توانید خودرو خود را از راه دور و بدون محدودیت فاصله تنها از طریق فشار دادن یک کلید و یا ارسال یک پیام کوتاه خاموش کنید.

بنابر این اگر شما قصد ردیابی فرزند کوچک خود یا همچنین در طول زمان کار مراقب همسر خود باشید، شما به راحتی حق این کار را دارید و می توانید انجام دهید. پیشنهاد میکنیم در زمان خرید ردیاب درباره مکان مناسب نصب ردیاب از فروشنده اطلاعات لازم را دریافت کنید. آنتن GSM موقعیت دریافتی از GPS را طریق سیمکارت داخل دستگاه به مکان معلومی ارسال میکند . سرور نیز اطلاعات دریافتی را که بصورت کد می باشند را رمزگشایی کرده و به کاربر تحویل می دهند.

2. سپر خودرو نیز گزینه مناسبی برای نصب ردیاب است. از نام آن مشخص است که برای موقعیت یابی خودرو به کار می رود. ارسال این اطلاعات می تواند به ایمیل کاربر، سیمکارت او و یا نرم افزاری باشد که از آن استفاده می کند. ۴۸ ساعت شارژ، ده روز شارژ، یکماه یا یک سال شارژ و … گونه ای دیگر از ردیاب ها یک دستگاه امنیتی حرفه ای به شمار می آیند و امکانات فراوان و باور نکردنی دارند. این مدل از ردیاب می تواند بر روی انواع خودروها و همچنین موتورسیکلت ها نصب گردد و دارای امکانات زیادی برای امنیت خودرو و موتور سیکلت می باشد.ردیاب خودرو ویگو مرکز فروش انواع ردیاب های مختلف و متنوع و همینطور ردیاب های خودرو می باشد و می تواند برای خرید این محصولات شما را راهنمایی کنند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت %link1%.