ساختمان های متروکه در منطقه خرید کاملوپس اتحادیه بازرگانی را ناامید می کند

یک انجمن تجاری Kamloops که در سالهای اخیر تلاش کرده است بخشی از محله شمال ساحل شهر را زیبا کند ، به دلیل خرابی برخی ساختمانهای منطقه ، ناامیدتر می شود.

علی رغم تلاش های اتحادیه بازرگانی ، تعداد انگشت شماری از ساختمانها در جاده Tranquille خراب و سوار شده و افراد خرابکار و متجاوز را به خود جلب می کند.

جوشوا كناك از انجمن بهبود مشاغل ساحل شمالی ، عامل اصلی تلاش های شهر برای تبدیل منطقه به دالان خرید ، گفت: “این واقعاً كاملاً ناامیدكننده است كه چشمهای خاصی وجود داشته باشد كه با آنها برخورد نمی شود.

آیین نامه خوب همسایه کاملوپس حکم می کند که مالکان نباید املاک خود را بهم بریزند. در حال حاضر ، این شهر بیش از 20 مورد را که ممکن است باعث آزار عمومی شود ، تحت نظر دارد.

رستوران ایتالیایی سابق مایک رز در لیست تماشای شهر قرار دارد. این محل که در جاده ترانکویل و ناکس استریت واقع شده است ، مدت 14 سال است که تعطیل است: این شرکت با تخته سه لا پوشیده شده با دیوار نوشته شده است.

مایک رز ، صاحب رستوران متروک ، می گوید سوار شدن به املاک وی تنها راه محافظت از پنجره های آن در برابر خرابکاری است. (داگ هربرت / سی بی سی)

رز گفت: “تنها راهی که می توانم جلوی شکنجه پنجره ها را بگیرم این است که پنجره آن را بالا نگه دارم. من اینجا پنجره را تعویض کردم و سه هفته بعد دوباره ترک خورد.”

“آخرین باری که من متوقف شدم و از کسی خواستم که حرکت کند ، با چوب بیس بال تهدید شدم.”

كناك می گوید شركت وی ، سرمایه گذاری آرپا ، میلیون ها دلار صرف املاك در امتداد جاده ترانكویل كرده است. وی گفت: بسیاری از کارآفرینان با هم همکاری کرده اند تا منطقه خرید را بهتر شکل دهند.

“به محض [the graffiti] برگشت ، ما دوباره آن را زدیم و روی آن نقاشی کردیم “، کناک در مورد تلاش برای حذف نقاشی های دیواری روی ساختمان گفت.

كناك به رز گفت: “آن را تمیز كن. همه ما منتظر شما هستیم.”

این شهر باید منتظر بماند و ببیند که آیا مالکان ساختمانهای متروکه قبل از اینکه اقدامات شدید مانند تخریب ساختمانها و شکایت از مالکان را به کار گیرند ، از تمام مراحل انطباق آیین نامه پیروی می کنند یا خیر.

تامی بلوندل ، مدیر خدمات آیین نامه این شهر ، به شلی جویس ، میزبان برنامه های CBC گفت: “همه آنچه می توانیم انجام دهیم این است كه از نگهداری آن اطمینان حاصل كنیم تا مشكلی برای آن ایجاد نشود.” صبح کاملوپس.

جرمی هایتون ، مدیر اجرایی انجمن بهبود مشاغل شمال ساحل ، می گوید که این شهر برای رسیدگی به مسائل متروکه ساختمان بسیار کند عمل کرده است. (داگ هربرت / سی بی سی)

اما جرمی هایتون ، مدیر اجرایی انجمن بهبود مشاغل ، بی تاب است.

وی گفت: “تمایل به حل مسالمت آمیز و خوشبختی وجود دارد.” “بیایید اکنون این کار را انجام دهیم و بیایید به عنوان یک جامعه این کار را انجام دهیم و خیابان های خود را پس بگیریم.”