ساعت های مهلتی برای پایان دادن به محدودیت های COVID قبل از میلاد باقی مانده است ، اگرچه پزشک ارشد توصیه می کند که تمدید شود

قرار است محدودیت های COVID-19 در سراسر کشور در نیمه شب امشب در سال قبل از میلاد برداشته شود ، اما نشانه هایی وجود دارد که مقامات بهداشت محدودیت های مربوط به رویدادها ، ورزش و اجتماعات را افزایش می دهند.

دکتر بانی هنری ، مأمور بهداشت استانی ، هفته گذشته گفت که واضح است که انتقال آنطور که انتظار داشتند پایین نمی آید.

وی گفت که تمدید محدودیت ها تصمیمی نیست که او به آرامی یا به تنهایی اتخاذ کند ، و او و دیگر مقامات بهداشتی قبل از تصمیم گیری در روز دوشنبه به همه گزینه ها نگاه می کنند.

هنری و وزیر بهداشت آدریان دیکس به روزرسانی بعدی خود را در مورد COVID-19 در ساعت 3 بعد از ظهر ارائه می دهند. CBC News کنفرانس خبری را به صورت مستقیم پخش خواهد کرد.

نرخ عفونت هفته گذشته از کمترین میزان 606 مورد به بالاترین میزان 827 مورد رسید ، در حالی که تعداد کشته شدگان در مدت مشابه کمتر از 11 نفر در روز نبود.

افسر بهداشت اواخر هفته گذشته محدودیت ها را به روز کرد ، تمام ورزش های داخل و خارج از خانه را برای بزرگسالان به حالت تعلیق درآورد و برخی از کلاس های تناسب اندام گروهی داخل سالن با شدت بالا مانند کلاس های یوگای گرم و چرخش را متوقف کرد.

در اخبار روشن تر ، نخست وزیر جاستین ترودو روز دوشنبه اعلام کرد که حداکثر 249،000 دوز واکسن Pfizer COVID-19 در کانادا قبل از پایان سال در دسترس خواهد بود – عکسهایی که عمدتا برای ساکنان خانه های مراقبت طولانی مدت و افراد شاغل در نظر گرفته شده است. آنجا.