ساپونگ و جانسون تورنتو اف سی را به پیروزی بر نیویورک سیتی هدایت کردند

سی جی ساپونگ یک دقیقه پس از نیمه دوم گلزنی کرد و شان جانسون در حالی که تورنتو اف سی در دیدار شنبه شب نیویورک سیتی FC 1-0 را خالی کرد، گلزنی کرد.

ریچی لاریا در اولین گل فصل ساپونگ یک پاس گل داد.

ساپونگ روز سه شنبه در معامله ای با نشویل اس سی توسط تورنتو خریداری شد و شنبه شب اولین بازی او با باشگاه جدیدش بود.

این هشتاد و نهمین گل ساپونگ در فصل عادی و اولین گل او از ماه می گذشته بود. این کهنه سرباز 13 ساله اکنون در اولین بازی خود برای اسپورتینگ کانزاس سیتی، شیکاگو، نشویل و تورنتو گلزنی کرده است.

تورنتو (2-2-6) در 5 بازی اخیر خانگی خود به 2-0-3 بهبود یافته است. تورنتو در 12 مسابقه قبلی خانگی خود فقط دو بار شکست خورده است که در 10 تای آنها چندین گل به ثمر رسانده است.

NYCFC (4-3-3) در 11 بازی اخیر خود در خارج از خانه، از جمله پلی آف، به 2-7-2 سقوط کرده است.

تورنتو NYCFC را 11-5 با برتری 6-1 در ضربات به سمت دروازه شکست داد.

جانسون یک سیو در کسب کلین شیت برای تورنتو داشت. لوئیس بارازا پنج سیو برای NYCFC داشت.

دو تیم رکوردهای یکسانی با 6-6-7 در سری تمام دوران دارند، اما تورنتو 3-0-0 مقابل NYCFC در مسابقات پلی آف با نتیجه 9-1 ترکیب شده است.

NYCFC برای بازی با شارلوت در روز شنبه سفر می کند. تورنتو میزبان انقلاب نیوانگلند در روز شنبه خواهد بود.

سی اف مونترال اسپورتینگ کانزاس سیتی را شکست داد

برایس دوک و متیو شوینیر گل های نیمه اول را به ثمر رساندند تا سی اف مونترال شنبه شب با نتیجه 2-0 مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی به پیروزی برسد.

دوک با استفاده از پاس گل های شوینیر و شان ریا در دقیقه 35، مونترال (3-6-0) را 1-0 پیش انداخت.

شوینیر در دقیقه اول وقت تلف شده یک گل – با پاس گل های آرون هررا و ریا – به مونترال اضافه کرد تا مونترال در نیمه دوم با نتیجه 2-0 پیش بیفتد.

اسپورتینگ کی سی (0-7-3) امتیازات 13-10 در ضربات و 6-4 در ضربات به سمت دروازه را داشت.

جاناتان سیرویس 6 سیو داشت تا برای مونترال کلین شیت کند. تیم ملیا با دو سیو برای اسپورتینگ کی سی کار را تمام کرد.

اسپورتینگ کی سی برای اولین بار از سال 2019 میزبان مونترال بود که در پیروزی 7-1 رکورد گلزنی باشگاهی را به نام خود ثبت کرد.

SKC در این فصل فقط سه گل به ثمر رسانده است که کمترین گل در تاریخ لیگ از طریق 10 بازی است. SKC همچنین اولین تیمی شد که در 10 مسابقه به تعداد گل کارت قرمز داشت.

مونترال روز شنبه برای میزبانی از اورلاندو سیتی به خانه بازمی گردد. اسپورتینگ کی سی روز یکشنبه برای بازی با سیاتل ساندرز سفر می کند.

وایت کپس و راپیدز با تساوی بدون گل بازی می کنند

ویلیام یاربرو پنج سیو برای کلرادو داشت و یوهی تاکائوکا دو شوت برای ونکوور را متوقف کرد زیرا راپیدز و وایت کپس شنبه شب به تساوی بدون گل دست یافتند.

کلرادو (1-3-6) برای اولین بار از سال 2015 در تلاش بود تا ونکوور (2-2-5) را در بازی های پشت سر هم شکست دهد.

Whitecaps در 8 بازی اخیر خود در خانه به 5-1-2 بهبود یافته است. فقط LAFC (21) و فیلادلفیا یونیون (20) بردهای بیشتری نسبت به 19 ونکوور کسب کرده اند، زیرا Whitecaps در اواخر آگوست 2021 به BC Place بازگشته است.

ونکوور در مجموع در هفت بازی اخیر خود با کلین شیت های چهار متوالی امتیاز خود را به 2-0-5 رسانده است. وایت‌کپس آخرین بار در سال 2014 چهار بازی متوالی ارسال کرد.

کلرادو برای بازی با LA Galaxy در روز شنبه سفر می کند. ونکوور روز شنبه میزبان مینه سوتا یونایتد خواهد بود.