سوالات مربوط به رابطه بی سی هاوسینگ با آتیرا به بیش از یک دهه قبل برمی گردد

روز سه شنبه در مجلس قانونگذاری بریتیش کلمبیا، حزب اپوزیسیون بی سی متحد تمام وقت خود را صرف پرسش از دولت در مورد رابطه بین مسکن بی سی و جامعه منابع زنان آتیرا کرد.

به طور خاص، آنها پرسیدند که چرا استان علیرغم مشکلات جدی، به اولی اجازه افزایش بودجه به دومی را داده است.

چرا او بیش از 300 درصد بودجه را افزایش داد [while] کوین فالکون، رهبر اپوزیسیون، گفت.

درست است که BC NDP علیرغم نگرانی ها، بودجه خود را افزایش داده است، از جمله این واقعیت است که مدیران عامل BC Housing، Shayne Ramsay، و Atira، Janice Abbott، با یکدیگر ازدواج کرده اند.

در عین حال، این هم درست است که وقتی بی سی یونایتد را لیبرال های بی سی نامیدند، اجازه دادند همین اتفاق بیفتد.

حتی با تغییر رهبری، بودجه افزایش یافت

اریک رنکین، خبرنگار سی‌بی‌سی نیوز، در مطلبی در 10 سپتامبر 2012 گفت: «آتیرا دلارهای مالیاتی زیادی از بی‌سی‌سی هاوسینگ دریافت کرده است. تخمین زده می‌شود که 20 میلیون دلار از سال 2007 در حال افزایش است.

“برخی از فعالان Downtown Eastside معتقدند که BC Housing نمی تواند هنگام دادن پول به آتیرا عینی باشد و اشاره می کند که ابوت یا رمزی باید کناره گیری کنند.”

سی‌بی‌سی نیوز مجموعه‌ای از داستان‌ها درباره نگرانی‌های آتیرا و مسکن بی‌سی، با بررسی روابط بین ابوت و رمزی و نگرانی‌ها در مورد وضعیت ساختمان‌هایی که آتیرا مسئول آن بود، تهیه کرده بود.

با این حال، وزیر مسئول مسکن در آن زمان نسبت به این ترتیب ابراز اطمینان کرد.

ریچ کلمن گفت: “من هیچ نشانه ای در هیچ زمانی ندارم که به درستی با آن برخورد نشده باشد.”

او به ونکوور سان گفت: «مردم مجاز به داشتن روابط هستند.

سرانجام داستان ها به پایان رسید.

اما بودجه آتیرا به رشد خود ادامه داد: از 2 میلیون دلار از BC Housing در سال 2008 به 18 میلیون دلار زمانی که BC NDP در سال 2017 روی کار آمد – و سپس به 74 میلیون دلار در سال مالی گذشته افزایش یافت.

مسائل پیرامون انتظارات عمومی، پاسخگویی

بخشی از دلیل افزایش بودجه آتیرا مانند بسیاری از سازمان‌های مسکن غیرانتفاعی بود: BC NDP به طور کلی پول بیشتری را به مسکن ارزان قیمت اختصاص داد، به‌ویژه پس از همه‌گیری که هزاران نفر را در شرایط زندگی مخاطره‌آمیزتر قرار داد.

در مصاحبه‌ها و بیانیه‌های سال‌های اخیر، این سازمان همچنین گفته است که هزینه‌های آن بیشتر است و ساختمان‌های آن می‌توانند چالش‌های بزرگ‌تری داشته باشند، زیرا برخی از سخت‌ترین پروژه‌های مسکن حمایتی را در ونکوور انجام می‌دهند.

از زمانی که ممیزی پزشکی قانونی در BC Housing منتشر شد، آتیرا به طور علنی صحبت نکرده است، مگر اینکه بیانیه ای با اسنادی صادر کند که در آن هیئت مدیره به ابوت ابراز اطمینان کرده و خاطرنشان کرده است که این گزارش نشان نمی دهد آتیرا و کارکنانش از این ترتیب از لحاظ مالی منتفع شده اند.

با این حال، وضعیت آتیرا آشکار می شود، بی سی مسکن باید هم با مردم و هم با دولت های محلی که ممکن است نسبت به نحوه مدیریت پول خود شک و تردید بیشتری داشته باشند – نه فقط با آتیرا، بلکه با همه سازمان های غیرانتفاعی دیگری که صدها نفر را ارائه می دهد، مبارزه کند. میلیون دلار در هر سال.

لیزا دومیناتو، عضو شورای ونکوور، که شهرش برای تنوع منطقه‌ای بیشتر در نحوه تامین مسکن اجتماعی BC Housing و سایر شهرداری‌های مترو ونکوور، تلاش می‌کند، گفت: «من فکر می‌کنم این موضوع مسائل بزرگ‌تر در مورد انتظارات عمومی، در مورد مسئولیت‌پذیری و شفافیت عمومی را زیر سؤال می‌برد.

و این امکان وجود دارد که BC Housing ماه ها از آن مسائل به خوبی آگاه بوده باشد.

در دسامبر 2022، در حالی که تحقیقات در مورد رابطه آن با آتیرا در حال پایان یافتن بود، آنها به استان گفتند که برای کمک به آنها یک شرکت روابط عمومی را به مبلغ نزدیک به 400000 دلار برای تمام سال 2023 استخدام می کنند.

از جمله کارهایی که شرکت موظف به انجام آن بود؟

اعتمادسازی با شهرداری ها.