شمارش نهایی آرا تأیید می کند که NDP بریتیش کلمبیا تعداد کرسی ها را به 57 رسانده است

دموکرات های جدید با 57 کرسی از 87 کرسی در مجلس قانونگذاری بریتیش کلمبیا را اداره خواهند کرد ، اکثریت قاطع با پایان یافتن شمارش آرا final نهایی در روز یکشنبه تأیید شد.

لیبرال های BC پیش از این 28 کرسی به دست آوردند که یکی از آنها منتظر بازشماری قضایی است زیرا مسابقه بسیار نزدیک بود و سبزها دو کرسی برگزار کردند.

نخست وزیر جان هورگان در بیانیه ای گفت او با حمایت كلبیایی های انگلیس از تیم NDP “فروتن و افتخار” یافت.

هورگان گفت: “COVID-19 هر روز چالش های جدیدی را به ما ارائه می دهد و ما باید تمرکز خود را در محلی که متعلق به آن است حفظ کنیم: خود ، خانواده و جوامع خود را سالم ، ایمن و ایمن نگه داریم. این مسئله را با هم پشت سر خواهیم گذاشت.”

“دقیقاً مانند آنچه در سه سال و نیم گذشته داریم ، ما نیز تلاش خواهیم کرد تا هر روز سطح خود را به بهترین شکل انجام دهیم تا قبل از میلاد مسیح به جلو حرکت کرده و آینده بهتری برای همه بسازیم.

رهبر NDP ، جان هورگان ، در دفتر مبارزات انتخاباتی خود در هتلی در ونکوور ، قبل از میلاد ، در تاریخ 24 اکتبر سال 2020 ، پس از پیش بینی حزب وی برای تشکیل دولت اکثریت در سال قبل از میلاد ، تصویر شده است. (بن نلمز / سی بی سی)

انتخابات قبل از میلاد با شمارش 660،000 برگه رای گیری از طریق نامه های پستی و غیرحضوری که جمعه ، 13 روز پس از انتخابات استانی 24 اکتبر آغاز شد ، شروع شد.

در حالی که مشخص بود که حزب دموکراتیک خلق با موفقیت اقلیت خود را به اکثریت تبدیل کرده است ، اما هنوز معلوم نیست که چه میزان است.

در آن شب ، چهار مسابقه برای فراخوانی بسیار نزدیک بودند ، در حالی که پیش بینی می شد حزب دموکرات جدید 53 کرسی ، 27 لیبرال و 3 سبز را به دست آورد.

سرانجام ، دموکرات های جدید با موفقیت در هر چهار مسابقه فشرده پیروزی کسب کردند و در طول شمارش پست الکترونیکی ، در دو مسابقه از لیبرال ها پیش افتادند.

روز یکشنبه ، هارویندر ساندو ، نامزد حزب دموکراتیک دموکراتیک ، فعال جامعه و پرستار ، رسماً در ورنون-مونشی ، سنگر دیرینه لیبرال ها ، مستقر شد.

اریک فاستر ، نامزد فعلی لیبرال ، اولین بار در سال 2009 در آنجا انتخاب شد.

“من احساس خوشبختي مي كنم كه اين فرصت براي نمايندگي از مردم به من داده شده است. من مطمئن خواهم شد كه همه صداها به طور مساوي شنيده مي شوند و به مردم ورنون-موناشي براي تمرين آنها تبريك مي گويم.
حق رأی دادن “، وی در توییتی گفت.

هنری یائو ، حزب دموکرات جدید ، مدافع جامعه و کارگر سابق جوانان ، روز یکشنبه با 179 رأی بیشتر از لیبرال الکسا لو ، برنده در مرکز ریچموند جنوبی تأیید شد.

NDP در دو مسابقه دیگر ، Abbotsford-Mission و Chilliwack-Kent ، پیروز شد.

پیش بینی می شد West Vancouver-Sea to Sky اولین صندلی سبزها در سرزمین اصلی باشد تا جایی که جوردن استوردی ، رئیس حزب لیبرال ، شنبه فقط 41 رأی از جرمی والریوته جلوتر رفت تا پیروزی را بدست آورد.

انتخابات قبل از میلاد اعلام کرد که این حاشیه محدود باعث بازشماری مجدد خودکار قضایی می شود و تعیین تاریخ برای دادگاه عالی قبل از میلاد است.

این انتخابات باعث شد جان هورگان به عنوان دومین نخست وزیر دوره دو دوره NDP در تاریخ قبل از میلاد ، به دنبال مبارزاتی که با همه گیری رو به رو بود ، انجام شود.

مخالفان وی در تمام مدت مبارزات انتخاباتی “غیرضروری” را هنگام اضطراری بهداشت عمومی که کلمبیایی های بریتانیا بیشتر به دست ثابت نیاز دارند ، هدف قرار دادند.

اما رای دهندگان در نهایت به گرگان برای قمار پاداش دادند.

هورگان در شب انتخابات گفت: “این انتخابات به دلایل بسیار زیاد بسیار دشوار بوده است ، اما به اعتقاد من این یک انتخابات بود.”

“من از همه بریتیش کلمبیایی ها سپاسگزارم که ما انتخابات را پشت سر گذاشتیم و می توانیم به چیزهایی که برای شما بیشتر اهمیت دارند بازگردیم.”