شهردار می گوید ، قفل شدن کامل در ونکوور تماس افسران بهداشت است

کندی استوارت ، شهردار روز چهارشنبه گفت ، قفل کامل در ونکوور به صلاحدید افسران بهداشت عمومی است.

“همه ما فقط از دستورات پیروی می کنیم [Provincial Health Officer] دکتر بانی هنری و همچنین افسران بهداشت محلی ما ، [Chief Medical Health Officer of Vancouver Coastal Health] دکتر پاتریشیا دالی در اینجا ، و ما اجازه می دهیم علم سیاست را تعیین کند ، “گفت استوارت میزبان استفان کوین در برنامه CBC نسخه اولیه.

مناطق بهداشتی ساحلی ونکوور و بهداشت فریزر از روز شنبه تحت محدودیت های شدید جدیدی قرار دارند که دلیل آن افزایش موارد COVID-19 در منطقه است. محدودیت های جدید شامل محدودیت در اجتماعات اجتماعی خارج از خانه های ساکن ساکنان است.

اظهارات استوارت پس از دیدار شهرداران مترو ونکوور با هنری ، وزیر بهداشت آدریان دیکس و وزیر ایمنی عمومی مایک فارنورث در یک نشست مجازی روز سه شنبه برای هماهنگی پاسخ منطقه به COVID-19 صورت گرفت.

استوارت گفت که در بهار ، در ابتدای همه گیری ، همه چیز هماهنگ نیست. این ترس از انتقال در حوالی جشن های روز سنت پاتریک بود که واقعاً اولین مجموعه از محدودیت های COVID-19 را آغاز کرد.

این بار ، استوارت گفت که این شهر طبق دستورات بهداشت عمومی در حال آماده سازی برای هرگونه احتمالی است.

مردی با لباس سنتی سلتیک در 17 مارس به یک میله بسته در ونکوور نگاه می کند. اولین مجموعه از بسته شدن های مرتبط با COVID-19 در ونکوور در بهار امسال همزمان با روز سنت پاتریک بود. (بن نلمز / سی بی سی)

مرکز اورژانس شهر در حال حاضر در سطح 2 نشسته است. این بدان معناست که شهر از نظارت بر وضعیت به سمت بالا رفته و اکنون پرسنل آماده برای کار دارد.

استوارت می گوید ، سطح 3 ، بالاترین سطح ، به معنای سازماندهی مجدد مراکز اجتماعی برای آسیب پذیرترین افراد در شهر ، اجرای مجدد یک برنامه غذای گرم و تمیز کردن شدید در SRO است.

“ما تا اوت در سطح 1 بودیم. ما اکنون به سطح 2 برگشتیم … و اگر مجبور به بازگشت به سطح 3 باشیم ، که سطح بالایی است [and] که ما [were at] در بهار ، ما آماده رفتن به آنجا هستیم. ”

“اگر ما مجبور شویم افسران آیین نامه و پلیس خود را بیرون بکشند ، می دانید که اعمال سختگیرانه تر اعمال می شود ، ما برای این کار آماده هستیم. ما یک بار آن را پشت سر گذاشته ایم و بنابراین آماده ایم که دوباره کار کنیم.”

وی گفت ، یک چیز که از بهار تغییر کرده است ، نقش بارها و رستوران ها است. از آنجا که اقدامات ایمنی جدید COVID-19 اجرا شده است ، انتقال در این موسسات مسئله اساسی نبوده است.

وی گفت: “من فقط با دکتر پاتریشیا دالی صحبت می کردم … و ما حدود یک ماه بود که در مراکز عمومی در شهر انتقال نداشتیم.”

استوارت می گوید ، این بدان معنی است که این شهر می تواند با محدودیت ها همچنان بارها و رستوران ها را باز نگه دارد و فعالیت کند.

وی گفت: “این واقعاً مهم است زیرا موج اول برای این مشاغل بسیار بسیار سخت بود. و ، می دانید ، بسته شدن یا قفل شدن دوم باعث می شود كه این افراد پایان یابد.”

“البته ما باید علم را دنبال کنیم ، اما واکنش بیش از حد نشان ندهیم. و من فکر می کنم به همین دلیل است که حفظ ارتباط و هماهنگی بسیار مهم است.”

مصاحبه کامل با شهردار کندی استوارت را در اینجا بشنوید:

نسخه اولیهساعت 10:00شهرداران مترو ونکوور برای پاسخگویی به افزایش covid-19 خواستار هماهنگی شدند

کندی استوارت ، شهردار ونکوور با استفان کوین در مورد مکالمات با دکتر بانی هنری و معاون نخست وزیر کریستیا فری لند صحبت می کند. ساعت 10:00