شورای ونکوور رأی داد تا بحث در مورد پیشنهاد بازی های المپیک زمستانی 2030 به تعویق بیفتد

شورای شهر ونکوور چهارشنبه شب رای به تعویق انداختن تصمیم درمورد اینکه آیا می خواهد میزبانی پیشنهاد برای بازی های المپیک زمستانی 2030 را بررسی کند ، به تعویق انداخت ، این بدان معناست که بحث و گفتگو احتمالاً در اوایل سال 2021 زمانی که کارکنان شهر گزارشی را به شورا ارائه می دهند ، انجام می شود.

شورای شهر ونکوور با هفت رأی مخالف و 4 رأی موافق هرگونه بررسی این ایده را به سال آینده منتقل کرد.

مشاوره ملیسا دی جنوا در ماه آوریل با طرح پیشنهادی خواستار این شهر شد تا نامزد بازیهای المپیک زمستانی 2030 شود ، اما به دلیل همه گیری همه گیر ، این برنامه دوباره برنامه ریزی شد.

وی گفته است که بازی های دوم زمستانی پس از موفقیت در بازی های المپیک 2010 تقویت دیگری برای این شهر خواهد بود و می تواند بخشی از یک برنامه بهبود اقتصادی پس از همه گیری باشد.

روز چهارشنبه ، دی جنوا گفت که مشتاقانه منتظر شنیدن صحبت های مردم در آینده است.

“من از همه صداها در اینجا استقبال می کنم. من فکر می کنم شما به ویژه برای افراد آسیب پذیر و حاشیه نشین در جامعه ما می دانید ، اگر ما نمی توانیم از چیز بزرگی استفاده کنیم ، اگر در مورد زیرساخت صحبت می کنیم ، اگر نمی توانیم کاری برای آنها انجام دهیم پس چرا آیا ما این کار را می کردیم؟ ” گفت دی جنوا.

مشاوره ژان سوانسون با اشاره به اینکه احساس می کند پول خرج شده در بازی های المپیک زمستانی 2010 در ونکوور ، می تواند به افرادی که در فقر زندگی می کنند کمک کند ، به این رأی مخالف رأی داد.

وی همچنین ابراز نگرانی در مورد محیط زیست کرد.

سوانسون گفت: “من در واقع از ایده ترویج چیزی در مواقع اضطراری آب و هوا که شامل پرواز در اطراف هواپیما در سراسر جهان است بسیار ناراحت کننده هستم ، بنابراین من فکر می کنم دلایل زیادی وجود دارد که ما باید این ایده را متوقف کنیم.” .

انتظار می رود کارکنان شهر گزارش مقدماتی را تهیه کنند تا طی چند ماه اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهاد المپیک در اختیار شورا قرار دهند.