شیوع 2 مدرسه والدین ساری را وادار می کند که ماسک اجباری را در کلاسهای درس بخوانند

شورای مشورتی والدین ناحیه ساری از مقامات بهداشت پیش از میلاد می خواهد پس از شیوع مدرسه دوم در شهرشان ، ماسک ها را در کلاسها سفارش دهند.

مدرسه ابتدایی نیوتن در ساری جمعه به دلیل شیوع حداقل 16 مورد COVID-19 به مدت دو هفته تعطیل شد. در اوایل این ماه ، یک شیوع در ابتدای کمبریج در ساری نیز اعلام شد.

راني سنگهرا ، سخنگوي شوراي مشاوره والدين منطقه سوري گفت: “من فكر مي كنم بيشتر والدين مي خواهند كه ماسك اجباري شود.”

سنگهرا می گوید والدین در سراسر منطقه حتی قبل از اعلام شیوع نیوتون عصبی بودند.

منطقه Fraser Health ، شامل Surrey ، مرکز کانون موج دوم COVID-19 قبل از میلاد بوده است. از 911 مورد جدید که در روز جمعه در سراسر استان تأیید شده ، 649 یا 71 درصد در Fraser Health بوده است.

سنگهرا گفت: “بیشتر والدین فکر می کنند Fraser Health در بالای آن نیست.”

مدارس منبع اصلی انتقال نیستند: مقامات بهداشتی

وی گفت که والدینی که سنگرا با آنها صحبت کرده احساس می کنند که اطلاعات در مورد مواجهه احتمالی برای رسیدن به آنها خیلی طولانی شده است و آنها همچنین در مورد اینکه چه کسی باید خود را منزوی کند سردرگم هستند.

هفته گذشته ، در میان افزایش موارد COVID-19 ، مأمور بهداشت استان ، بانی هنری ، استفاده از ماسک صورت را تقریباً در تمام فضاهای عمومی داخلی ، اما نه در مدارس ، اجباری دانست.

اگرچه در کلاسها اجباری نیست ، اما انتظار می رود دانش آموزان در مناطق پر تردد مانند راهروها و اتوبوس ها از ماسک استفاده کنند.

روز جمعه ، هنری اظهار داشت که در مدارس ماسک سفارش نمی دهد. وی بارها گفته است كه مدارس منبع اصلی انتقال ویروس نبوده اند.

ایمن سازی مدارس برای همه

علیرغم این اعلامیه ، اتحادیه معلمان پیش از میلاد در اوایل این هفته مستقیماً از والدین درخواست كردند “از فرهنگ استفاده از ماسك استفاده كنند.”

BCTF از ماه آگوست خواستار داشتن مأموریت قوی تر برای ماسک مدارس از استان شده است و می گوید برخورد متفاوت با مدارس دیگر با مدارس غیر قابل قبول است.

انجمن معلمان ساری نیز این گفته را تکرار کرده است. مانند BCTF ، برای اطمینان از فاصله فیزیکی در کلاسها ، اندازه کلاسها را نیز می خواهد.

مت وستفال ، رئیس این انجمن گفت: “دو بزرگترین تغییری که ما خواهان آن هستیم ، برای ایمن سازی مدارس برای همه طراحی شده است.”

“آنها انتظار بیشتری داشتند”

در همین حال ، هر دو وستفال و سنگرا می گویند والدین در مدرسه ابتدایی کمبریج ، که قرار است روز دوشنبه بازگشایی شود ، از اعزام فرزندان خود به مدرسه عصبی هستند.

والدین و معلمان می گویند که تغییرات کافی برای اطمینان از محافظت در برابر شیوع دیگر اعمال نشده است.

Senghera می گوید تنها تغییر قابل توجه یک زمان استراحت متلاطم و زمان ناهار است.

وی گفت: “بسیاری از والدین بسیار مضطرب هستند که بچه های خود را روز دوشنبه به مدرسه بازگردانند.” “والدین ناامید شده اند. آنها انتظار بیشتری دارند.”