صندلی سبز پیش بینی شده در معرض خطر است. در حالیکه شمارش آرا-از طریق نامه پستی در سال قبل از میلاد ادامه داشت ، کیسه NDP نیز سوار می شود

اگر ما از انتخابات جنوب مرز چیزی یاد گرفته ایم این نیست که زودتر با برندگان تماس بگیریم و قدرت رای گیری های پستی را کنار نگذاریم.

همین امر در انتخابات استانی سال 2020 قبل از میلاد نیز ثابت شده است زیرا شمارش 660 هزار برگ رای گیری از طریق نامه های پستی و غیرحضوری در سوار شدن در غرب ونکوور-دریا به آسمان چرخشی ایجاد کرده است که در آن جرمی والریوت برنده پیش بینی شده حزب سبز به مقام دوم رسیده است.

از والریوت بعنوان دستیابی به موفقیت سبز و اولین نامزد حزب انتخاب شده در سرزمین اصلی خبر داده شد. اما او اکنون با محاسبه 100 درصد آرا cast رأی داده شده در سوارکاری ، جردن استوردی ، رئیس حزب لیبرال ، جوردن استوردی را با 41 رأی دنبال می کند.

این حاشیه به قدری ناچیز است که بازشماری قضایی خودکار را که طی هفته های آینده انجام خواهد شد ، آغاز می کند. استاردی 9،216 رای به 9،175 رای والریوت کسب کرد.

والریوت در پایان شب انتخابات 24 اکتبر با حدود 600 رأی رهبری کرده بود.

در Abbotsford-Mission ، پام الکسیس از حزب دموکراتیک NDP به عنوان برنده تایید شد ، و سایمون گیبسون ، رئیس جمهور فعلی را با 744 رأی در صندلی امن برای لیبرال های BC ، شکست داد.

الکسیس ، شهردار مأموریت ، 10364 رای به 9600 رای گیبسون ، با رای گیری از طریق نامه ، وی را برای پیشی گرفتن از برتری شب انتخابات گیبسون ، دریافت کرد.

این پیروزی به کرسی های حزب دموکراتیک ملی 54 کرسی ، 27 کرسی برای لیبرال های قبل از میلاد و دو کرسی برای سبزها داده است.

دیگر سواری هایی که بلاتکلیف مانده اند Chilliwack-Kent ، Richmond-South Center و Vernon-Monashee هستند.

تاج و تخت قبول می کند

در Chilliwack-Kent ، Kelli Paddon از حزب دموکراتیک حزب دموکرات ساخته است که به نظر می رسد 1.300 رأی غیرقابل غلبه بر لوری ترونس فعلی از عصر شنبه باشد. CBC هنوز برنده را تأیید نکرده است.

در یک توییت ، ترونس گفت که به پادون تن داده و پیروزی را به او تبریک گفته است.

ترونس از حزب لیبرال استعفا داد و پس از ایجاد هیاهوی مقایسه برنامه های جلوگیری از بارداری رایگان با موارد منفی ، به عنوان یک حزب مستقل کاندید شد.

در مرکز ریچموند-ساوت ، هنری یائو از حزب دموکراتیک ملی از عصر شنبه 179 رأی نسبت به الکسا لو لو از نامزدهای حزب لیبرال را حفظ می کند.

در ورنون-مونشی ، اریک فاستر ، حزب فعلی لیبرال ، از عصر شنبه شاهد 200 رأی منجر به کسری 50 رأی به هارویندر سادو ، تازه وارد حزب NDP بود.

انتخابات قبل از میلاد با هدف شمارش بیش از 660،000 برگ رای گیری از طریق نامه پستی و غیرحضوری تا اواخر روز یکشنبه برای دستیابی به شمارش نهایی برای همه سواری ها انجام شده است.