صندلی های چرخدار برای سگ ها و هویت اشتباه. نه الهام معمول برای یک فیلم ، اما به نوعی کارساز بود

نادیده گرفتن این ارتباطات خیلی سخت شد: همین نام ، قلبهای نرم و حتی والدینی که مطمئن نبودند چه کسی است.

آن ماری فلمینگ است که در ونکوور فیلم می سازد و آن ماری فلمینگ که صندلی های چرخدار را برای سگهای قدیمی در منطقه کاریبو قبل از میلاد می سازد. این فیلمساز پس از سالها گیج شدن از یکدیگر ، از طریق تماس تلفنی والدینش در انگلستان دریافت كرد و وی با كلیپ پست الکترونیکی از وی پرسید كه آیا به حیوان خانگی منتقل شده است یا خیر.

سگ پیر، فیلم کوتاه انیمیشن در راه تولد بود.

به نظر می رسد آن ماری فلمینگ صاحب آن است کیفیت سگ در 100 مایل هاوس ، پیش از میلاد ، اوت گذشته کمی سر و صدا کرده بود. او پس از فروش لوازم جانبی و مبلمان – مخصوصاً کالسکه ، رمپ و پوشک – برای سگهای مسن با مشکلات حرکتی و بی اختیاری ، او یک صندلی چرخدار سگ را با موسسه فناوری بریتیش کلمبیا طراحی کرد.

این ماجرا به انگلیس کشیده شد ، جایی که والدین این فیلمساز فکر می کردند که آیا دخترشان اقدام به فعالیت جدیدی کرده است؟

یک پاکت از صندلی چرخدار در Dog Quality در 100 Mile House ، قبل از میلاد پشتیبانی می کند (ارائه شده توسط آنن ماری فلمینگ)

“من فکر کردم ،” اوه ، خدای من! این یک پروژه فوق العاده عالی از آن است. ” و او کاملاً به من الهام کرد که سعی کنم این فیلم را ارائه دهم. “فلمینگ فیلم ساز به شلی جویس ، مجری برنامه های سی بی سی گفت صبح کاملوپس، در مورد آنچه بعد از کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوآوری فلمینگ دیگر احساس کرد.

نتیجه جذاب و لمس کننده است سگ پیر که داستان یک پاگ پیری است که در پیاده روی طولانی نیاز به بالابر دارد و دیگر نمی تواند خیلی خوب ببیند. این مجموعه از ابزارهای هوشمندانه 100 Mile House Fleming و تجربه خود فیلمساز از تماشای سن پدرش برخوردار است.

این فیلم سه دقیقه ای در اواخر ماه مارس پس از دیدار دو فلاندی در نهایت در سگ کیفیت در ماه نوامبر گذشته ، دو ماه پس از اولین مکالمه تلفنی آنها به پایان رسید.

تماشا کنید: فیلم انیمیشن کوتاه آن ماری فلمینگ سگ پیر

100 مایل هاوس فلمینگ مدت ها با فیلمساز اشتباه می گرفت و فیلمنامه هایی از افرادی که در صنعت خلاقیت کار می کنند برای او ارسال شد. اگرچه او در ساخت فیلم تجربه صفر دارد ، اما وقتی هنرمند به ساخت فیلمی درباره سگهای پیر علاقه نشان داد ، دریغ نکرد تا تخصص خود را به اشتراک بگذارد.

“وقتی آنها [viewers] سگی را روی ویلچر ببینید [and] یک سگ را در پوشک ببینید ، آنها مانند “اوه بله ، این منطقی است ، باید یک ارشد باشد” در مقابل اینکه از آن متعجب شوید ، “گفت: صبح کاملوپس درباره اینکه چگونه فیلم ممکن است بینندگان را روشن کند.

“خوب هستی بابا؟” یک صدای زن در پایان فیلم می گوید. یک پیرمرد در حالی که با پاگ سن ارشد خود هنری ، هر دو پوشکی به رنگ بنفش پوشیده بود ، دور می شود و پاسخ می دهد: “ما خوب هستیم”.

این کارگردان سینما گفت: “این لحظه به خصوص برای من لحظه تلخ است.” “من در زندگی خود افرادی را به یاد می آورم که می بینم آنها به بی اختیاری به کمک احتیاج دارند.”

فلمینگ از ونکوور قبلاً احساس می کرد مکالمات در مورد از دست دادن توانایی ها دشوار است ، اما با همکاری فیلم Cariboo’s Fleming روی فیلم ، اکنون او می تواند پیر شدن – انسان یا سگ را مثبت ببیند.

وی گفت: “وقتی دیدم سگهای كوچك ماری با پوشكهای صورتی و نارنجی كوچكشان با خوشحالی در اطراف پارو می كنند ، فكر كردم كه واقعاً دوست دارم این روحیه شادی را به زنده بودن منتقل كنم.”

“همه ما زنده هستیم. ما بهترین تلاش خود را می کنیم. و نباید از ترس آنچه که همه ما پشت سر گذاشته ایم را به اشتراک بگذاریم.”

سگ پیر در حال نمایش در ونکوور است جشنواره انیمیشن Spark تا 8 نوامبر.

برای گوش دادن به مصاحبه دو فلاندر ، روی پیوند زیر ضربه بزنید صبح کاملوپس:

صبح کاملوپس8:00فیلمساز ونکوور با صاحب شرکت ارشد لوازم سگ Cariboo در یک فیلم کوتاه انیمیشن همکاری می کند

دو Ann Marie Flemings با Shelley Joyce در مورد Old Dog ، یک فیلم سه دقیقه ای درباره پیر شدن صحبت می کنند که تا 8 نوامبر در جشنواره انیمیشن Spark برگزار می شود. 8:00