طراحی لبخند دیجیتال DSD |دکتر سعید کریمی|طراحی لبخند با کامپیوتر

طرح لبخند برای هر فرد بستگی به اجزای صورت و نوع پوست، رنگ مو، رنگ دندان، نمای دندان و بافت لثه و موارد بسیار دیگری دارد که دندان پزشک زیبایی باید در نظر بگیرد. این روکش برای نامرتبی های زیاد دندان و موارد در معرض عصب کشی کاربرد دارد. علاوه بر جنبه های فیزیکی، ارائه دهندگان خدمات طراحی لبخند دیجیتال به نیاز های روحی بیماران و این که آن ها در موقعیت های مختلف چه واکنشی نشان می دهند نیز توجه می کنند.

طراحی لبخند دیجیتال (DSD) شاخه جدید و تخصصی علوم دندانپزشکی است که از فناوری و فناوری دیجیتال روز دنیا برای زیبایی بیماران استفاده می کند. شما حتی قبل از آغاز درمان نیز می توانید نتایج مورد نظر خود را ببینید، با این امکان که لبخند جدید خود را روی چهره خود امتحان کنید. امروزه فرد می تواند به کمک این فناوری، لبخند مورد نظر خود را در اختیار داشته باشد.

در حقیقت یک لبخند زیبا زمانی ایجاد می شود که بیشترین هماهنگی بین اجزای صورت از جمله دهان، رنگ دندان و فرم قسمت های مختلف دهان و مانند آن به وجود آید. این عوامل به صورت دقیق می تواند در برنامه ریزی درمان تاثیر گذار هستند چرا که واکنش های احساسی فرد نیز در شکل گیری ظاهر دندان ها موثر است. بیمار طرح درمانی دریافت خواهد کرد که در آن فرایندهای مورد نیاز، بازه زمانی برای برنامه ریزی مراحل درمان و نیز هزینه های آنها شرح داده شده اند. یک برنامه درمانی کاملا بر اساس تجزیه و تحلیل نسبت به فرم دندان ها و صورت بیمار ارائه می شود.

سپس بر روی تصاویر ویرایش صورت گرفته و شکل جدیدی از لبخند بیمار با توجه به ویژگیهای صورت و ظاهر فرد طراحی میشود. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و همچنین افزایش انواع روش ها و درمانهای زیبایی در سال های اخیر مقوله دندانپزشکی نیز از این مهم بی تاثیر نبوده طراحی لبخند دیجیتالی چیست است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد طراحی لبخند دیجیتالی لطفا از سایت ما دیدن کنید.