عمل جراحی ژنیکوماستی در مردان

عمل جراحی ژنیکوماستی در مردان چیست

روش دیگر برای انجام ژنیکوماستی، روش برش است. لیپوساکشن رایج ترین روش انجام این روش است که معمولا برای بیمارانی که سینه هایشان بزرگ است به دلیل وجود چربی اضافی توصیه می شود. برش هایی معمولا در اطراف هاله یا داخل چربی طبیعی سینه ایجاد می شود. کبودی ها در سه تا چهار روز اول افزایش می یابد و پس از یک هفته به زردی کاهش می یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژنیکوماستی به الو جراح مراجعه کنید.

هر سه تا چهار هفته یکبار پرس های مختلف را امتحان کنید تا عضلات خود را به چالش بکشید. به یاد داشته باشید که عضلات شکم و پاهای خود را خم نگه دارید. همچنین می تواند به عضلات پشت و شکم کمک کند، که می تواند برای کاهش وزن کلی شما موثر باشد. کبودی می تواند به درجات مختلف رخ دهد. کبودی همچنین ممکن است محدود به ناحیه قفسه سینه باشد یا در قفسه سینه و شکم ظاهر شود.

در طی این عمل، جراح مقدار بیشتری از بافت غده را برمی دارد یا پوست اضافی را که در حین لیپوساکشن قابل برداشتن نیست، برمی دارد. برای این کار، جراح ابتدا چند برش کوچک در اطراف قفسه سینه فرد ایجاد می کند. این گیاه حاوی ساپونین است که با کاهش متابولیسم لیپید باعث کاهش بافت چربی و کاهش جذب کلسترول توسط روده می شود.

مراقبت جراحی ژنیکوماستی

حمام 15 دقیقه ای 3 بار در هفته کافی است. در صورت نیاز به برداشتن بافت سینه، یک برش نیم دایره ای کوچک در ناحیه اطراف پوست اطراف نوک پستان ایجاد کنید تا بافت سینه برداشته شود و کمترین جای زخم باقی بماند. حدود 25 تا 75 درصد بیماران؛ این عارضه دوطرفه است. در برخی از پسران به دلیل افزایش نسبت استرادیول به تستوسترون ایجاد می شود و در 65٪ موارد منجر به ژنیکوماستی می شود.

در این موارد، ژنیکوماستی می تواند خود به خود برطرف شود. ژنیکوماستی می تواند به تدریج و بدون نیاز به درمان برطرف شود. ژنیکوماستی رشد بیش از حد سینه در مردان است که می تواند ناشی از تغییرات هورمونی، بیماری، اضافه وزن و غیره باشد. در این شرایط فقط از لیپوساکشن استفاده می شود و موثر خواهد بود. ابتدا جراح پلاستیک با استفاده از داروهای بیهوشی مختلف شما را در حالت بیهوشی قرار می دهد.

ژنیکوماستی در مردان مسن نیز می تواند ناشی از تغییرات در سطح هورمون باشد. این روش برای افرادی توصیه می شود که بافت غده سینه یا پوست اضافی آنها باید برداشته شود یا نوک پستان باید تغییر کند تا طبیعی تر به نظر برسد. لیپوساکشن روش های مختلفی دارد، لیپوماتیک و بادی جت نیز روش های مختلف استخراج چربی بدن هستند که با توجه به شرایط بیمار انتخاب می شوند.

انواع ژنیکوماستی کاذب

یکی از انواع ژنیکوماستی کاذب با ورزش و تغذیه مناسب قابل درمان است. مناسب برای کسانی که سینه های آویزان یا تغییر شکل داده اند. اگر تورم، درد، حساسیت یا ترشح از نوک پستان در یک یا هر دو سینه دارید، به پزشک متخصص مراجعه کنید. انجام برخی از انواع ورزش یا فعالیت پنج تا شش روز در هفته می تواند به شما کمک کند تا به اهداف کاهش وزن خود برسید و سریعتر از شر بافت اضافی سینه خلاص شوید.
ژنیکوماستی نوع IV زمانی رخ می دهد که مردان برای بزرگ کردن سینه تحت درمان قرار نگیرند. اگر سینه های مرد به همین دلیل بزرگ شود، به آن ژنیکوماستی یا “بزرگ شدن سینه در مردان” می گویند. افزایش سطح پرولاکتین نیز می تواند باعث بزرگ شدن سینه در مردان شود.

سیروز کبدی باعث تغییر میزان پیوندهای پروتئینی و هورمون های آزاد در خون مردان و زنان و افزایش سطح استروژن در جریان خون مردان می شود. پاسخ منفی است. ژنیکوماستی به جز در موارد خاص مانند سندرم کلاین فلتر که یک سندرم مادرزادی است و بسیار نادر است، باعث ایجاد سرطان در مردان نشده است.

در طی این عمل، جراح مقدار بیشتری از بافت غده را برمی دارد یا پوست اضافی را که در حین لیپوساکشن قابل برداشتن نیست، برمی دارد. در بسیاری از موارد، لیپوساکشن به تنهایی یا همراه با روش های دیگر برای برداشتن بافت چربی و غده استفاده می شود. روش دیگر برای انجام ژنیکوماستی، روش برش است.

یکی از موثرترین راه‌ها برای تقویت عضلات سینه‌ای، انجام حرکات فشاری و انواع تمرینات است. فشار-آپ روی عضلات قفسه سینه و عضلات کوچکتر در ناحیه قفسه سینه انجام می شود. اگر نمی توانید فشارهای سفت و سخت را در حالت پلانک انجام دهید، می توانید یک تکیه گاه نیمه صاف یا تکیه گاه زانو را امتحان کنید.

هر سه تا چهار هفته یکبار پرس های مختلف را امتحان کنید تا عضلات خود را به چالش بکشید. تا دو هفته بعد از جراحی بخیه ها را در آب فرو نکنید. در این مورد، بیماران باید جراحی ژنیکوماستی یا هیپرتروفی سینه را برای رهایی از تغییر شکل و بزرگ شدن سینه در مردان در نظر بگیرند. برای بسیاری، درد خفیف تا متوسط خواهد بود و معمولاً پس از جراحی مسکن تجویز می شود.

عوارض عمل جراحی ژنیکوماستی

همانطور که گفته شد بسیاری از مردان به دلیل بزرگی سینه‌های خود دچار عوارضی می‌شوند، بنابراین برای جلوگیری از این عوارض، تحت عمل جراحی سینه قرار می‌گیرندافزایش سن: معمولاً با افزایش سن، شاهد عدم تعادل هورمونی و ژنیکوماستی به خصوص در مردان چاق هستیم. عدم تعادل هورمونی به این معنی است که افزایش استروژن یا کاهش تستوسترون به گونه ای اتفاق می افتد که استروژن بر تستوسترون غلبه می کند و اثرات تستوسترون مسدود می شود.

کبودی ها در سه تا چهار روز اول افزایش می یابد و پس از یک هفته به زردی کاهش می یابد. به مدت سه هفته از فعالیت بدنی شدید، بلند کردن اجسام سنگین و فعالیت بدنی شدید خودداری کنید. پس از عمل، قرمزی و التهاب در ناحیه مشاهده می شود و این مشابه حالتی است که پس از یک روز فعالیت شدید احساس می شود که در عرض یک هفته به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در این زمان بخیه های بیمار برداشته شده و ترشحات کاهش یافته یا به طور کامل از بین می روند.

در این موارد، ژنیکوماستی معمولاً با بازگشت سطح هورمون به حالت طبیعی خود به خود برطرف می شود. در این شرایط فقط از لیپوساکشن استفاده می شود و موثر خواهد بود. این نه تنها به ماهیچه ها بلکه به بافت همبند در شانه ها، آرنج ها و مچ دست نیز اجازه می دهد تا وزن بیشتری را تقویت و حفظ کنند.

از پرس سینه گرفته تا پرس سینه، انجام تمام این تمرینات می تواند به شما در بهبود عضلات سینه کمک کند. مصرف برخی داروها در این سنین نیز سرعت رشد ژنیکوماستی را تا 14 برابر افزایش می دهد. از دو وزنه 2.3 کیلوگرمی استفاده کنید و هر کدام را با یک دست نگه دارید و بازوهای خود را مستقیماً روی سینه خود بکشید به طوری که کف دست ها رو به روی یکدیگر قرار گیرند. به همین دلیل مهم است که در مورد ماموگرافی با پزشک خود صحبت کنید. اگر بافت پستان اضافی دارید، مهم است که برای بیماری زمینه ای احتمالی به پزشک مراجعه کنید.

جراحی ژنیکوماستی چیست
جراحی ژنیکوماستی چگونه انجام میشود
جراحی باز ژنیکوماستی
جراحی بیماری ژنیکوماستی
برای جراحی ژنیکوماستی به چه دکتری مراجعه کنیم
جراح پلاستیک ژنیکوماستی
هزینه جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
فوق تخصص جراحی پلاستیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی تهران
جراحی ژنیکوماستی در تهران
هزینه جراحی ژنیکوماستی تهران
تجربه جراحی ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی چقدر است ؟
چگونگی جراحی ژنیکوماستی
جراح خوب ژنیکوماستی
خطرات جراحی ژنیکوماستی
روش جراحی ژنیکوماستی
روشهای جراحی ژنیکوماستی
جراحی زیبایی ژنیکوماستی
جراح عمومی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی
عوارض جراحی ژنیکوماستی
عمل جراحی ژنیکوماستی اپارات
عمل جراحی ژنیکوماستی با لیزر
عکس جراحی ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی فیلم
قیمت جراحی ژنیکوماستی
کلینیک جراحی ژنیکوماستی
گن جراحی ژنیکوماستی
جراحی لیپوماتیک ژنیکوماستی
جراحی ژنیکوماستی مردان
متخصص جراحی ژنیکوماستی
مرکز جراحی ژنیکوماستی
نحوه جراحی ژنیکوماستی
جراحی های ژنیکوماستی
هزینه جراحی ژنیکوماستی
هزینه ی جراحی ژنیکوماستی