فصل های قبل از میلاد ارتش نجات برای نوع دیگری از فصل کریسمس آماده می شوند

کمپین کتری کریسمس یکی از مهمترین جمع آوری کمک های مالی برای ارتش نجات است – اما به دلیل COVID-19 امسال متفاوت به نظر می رسد.

سرلشکر ارتش نجات شاهزاده جورج نیل ویلکینسون می گوید که کارزار سالانه کتری سازی در دو جبهه با مشکل روبرو است: جذب داوطلب به اندازه کافی و یافتن مکان یا مشاغل دارای فضای کافی برای فاصله جسمی.

“بسیاری از داوطلبان ما 50 نفر هستند [and older] ویلکینسون گفت: “و آنها یکی از بخشهایی هستند که هنگام ابتلا به بیماری همه گیر بیشتر در معرض خطر قرار دارند و بنابراین آمار جمعیتی اصلی ما برای داوطلبان با همه گیری مانع می شود.”

“و بنابراین ما در جذب نیرو برای به صدا درآوردن زنگ ها مشکل داریم.”

داریل بوری ، پیشوای برجسته و مدیر اجرایی ارتش نجات کلونا- دریاچه کشور ، می گوید در حالی که آنها به طور معمول حداکثر 18 کتری در جامعه دارند ، آنها امسال فقط 11 کتری را بیرون می کشند.

“برخی از مکانهایی که در گذشته استفاده کرده ایم [have] بری گفت ، در ناحیه ای ناچیز و ناخوشایند از نظر ایمنی همه ، سعی داریم اطمینان حاصل کنیم که در آن مکانها کتری نداریم تا اطمینان حاصل شود که … فاصله فیزیکی اتفاق می افتد.

یکی از چالش ها یافتن فضاهایی برای قرار دادن کتری ها است تا بتواند فاصله فیزیکی کافی وجود داشته باشد. (CBC)

علاوه بر این ، هر کتری دارای یک ایستگاه ضد عفونی کننده ، تجهیزات محافظتی شخصی برای زنگوله ها و تمیز کردن مکرر خود کتری خواهد بود.

در حالی که هنوز پول نقد پذیرفته می شود ، بوری می گوید که بخش Kellowna-Lake Country دستگاه هایی را دریافت می کند که به آنها امکان می دهد تا ابتدای دسامبر از طریق کارت اعتباری یا کارت اعتباری پرداخت های بدون تماس را انجام دهند.

یک سال مهم

کمپین سالانه کتری یک کار مهم برای ارتش نجات است زیرا از عملیات در طول سال پشتیبانی می کند.

بوری می گوید جمع آوری کمک مالی امسال بیش از هر زمان دیگری مهم است.

بوری گفت: “من فکر می کنم همانطور که همه ما می دانیم که سال 2020 برای خیلی ها سال فوق العاده دشواری بوده است. در ارتش نجات ، ما شاهد هستیم که تعداد ما به طور متوسط ​​61 درصد در سال جاری افزایش می یابد.”

وی می گوید ، تقریباً نیمی از پایگاه مشتری فعلی افرادی هستند كه قبلاً هرگز مجبور به استفاده از خدمات ارتش نجات نبوده اند.

ویلکینسون می گوید: این داستان مشابه در شاهزاده جورج است.

“ما دریافتیم که مردم به دلیل طولانی مدت COVID به خدمات ارتش نجات دسترسی پیدا می کنند [pandemic]، “ویلکینسون گفت.

“افرادی که شغل خود را از دست داده اند و یا مجبور به تعطیلات COVID هستند و دیگر قادر به ورود مجدد به نیروی کار نیستند … پشتیبانی هایی که وجود دارد مفید هستند ، اما کاملاً خوب نیستند ملاقات.”

ویلکینسون می گوید تقاضای زیاد همراه با محدودیت توانایی تبلیغات می تواند منجر به دردسر شود.

“اگر کسری قابل توجهی وجود داشته باشد ، درك كردن نحوه تأمین هزینه های زندگی برای 12 ماه آینده تا فصل بعدی جمع آوری سرمایه بسیار دشوار خواهد بود.”