قربانی سو abuse استفاده جنسی می گوید: “باید کشیش قبل از میلاد متوقف شود.”

زنی که مرتباً توسط یک کشیش در کملوپس ، پیش از میلاد مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفت ، می گوید که رهبری کلیسای کاتولیک با عمل نکردن به گزارش های قبلی در مورد سو m رفتار وی ، وی را ناکام گذاشت.

هفته گذشته ، قاضی دادگاه عالی قبل از میلاد به رزماری اندرسون 844،140 دلار اهدا کرد در خسارت باتری جنسی که او به دست پدر ارلیندو مولون متحمل شد در حالی که وی کشیشی در بانوی کمک همیشگی ما در دهه 1970 بود.

پس از آنكه دادگاه شنید كه رهبران كلیسا از شهرت مولون به عنوان یك كشیش پلی بوی و یك اسقف اعظم حتی در این باره با او مقابله كرده بودند ، اسقف كاملوپس كاتولیك روم مستقیماً و متضررانه در قبال این خسارات مسئول بود ، اما برای جلوگیری از این كار كاری انجام نشد

در مصاحبه با CBC صبح کاملوپس میزبان شلی جویس ، اندرسون در مورد اینکه مولون در سال 1976 هنگامی که به عنوان یک معلم 26 ساله وارد شهر شد و تازه در غم مرگ پدرش بود ، صحبت کرد.

آندرسون که اکنون 70 سال دارد گفت: “این کشیش باید مدتها قبل از حضور من متوقف می شد.” من در شهر تازه وارد بودم. من هیچ اطلاعی از شایعاتی درباره رفتارهای غلط این کشیش نداشتم. “

دادگاه شنید که وقتی اندرسون برای راحتی و راهنمایی به مولون متوسل شد ، او یک رابطه جنسی توهین آمیز را آغاز کرد که ماهها به طول انجامید. او به دادگاه گفت كه از اين برخوردها هيچ لذتي نمي برد و احساس مي كند در اين رابطه “گرفتار” است.

وكل اندرسون ، ساندرا كواكس ، گفت كه در قانون کاملاً ثابت شده است كه در رابطه بین یك كشیش و یك كشیش چیزی به نام رضایت به رابطه جنسی وجود ندارد.

كواچس به سی بی سی گفت: “كلیسا نمی پذیرد كه رضایت این عمل جنسی تا صبح روز اول دادرسی وجود ندارد و این برای رزماری بسیار سخت بود.”

کوواچ کاتولیک بزرگ شد و می گوید این یک پرونده “دلهره آور” است که بخاطر آن تاریخ انجام می شود ، اما او امیدوار است که این پرونده قضایی منجر به تغییراتی شود – فقط در اسقف Kamloops.

کواچ گفت: “ادعای خانم آندرسن یکی از صدها هزار مورد است و من فکر نمی کنم که در آن سطح که متأسفانه فکر می کنم باید احساس شود تا تغییر به طور م withinثر در داخل کلیسا در مقیاس جهانی اتفاق بیفتد ، احساس خواهد شد.” .

“اما امید من این است که توسط اسقف ها به طور محلی احساس شود.”

رزماری اندرسون ، چپ ، در مارس 2020 و در پایان دادگاه مدنی در مورد سو abuse استفاده از دست كشیش كاتولیك ، به همراه وكیل خود ، ساندرا كواچ ، در خارج از دادگاههای ونكوور ایستاده است. (رزماری اندرسون)

“من فقط ناامید شده بودم که فرار کنم”

مولون در حال حاضر قادر به اداره امور خود نیست و سرپرست عمومی و متولی انتاریو از طرف وی در دادگاه شرکت کردند.

در دادگاه نحوه کشف سو abuseاستفاده از مولون هنگامی که او از اندرسون خواست با او ازدواج کند شنیده شد و او برای مشاوره در مورد نحوه کار به نزد اسقف آدام اگزنر وقت رفت.

اندرسون گفت: “من نمی خواستم با او ازدواج کنم ، اما احساس کردم که این تنها راه درست کردن اتفاقات است.”

“من فقط برای فرار از وضعیت ناامید شده بودم و نمی دانستم چگونه.”

اگزنر توصیه نکرد که ازدواج کند ، و به مولون گفت که باید کاملوپس را ترک کند.

او همچنین به اندرسون گفت که او مجبور خواهد شد که اسقف را ترک کند.

پدر ارلیندو مولون ، که در عکس 2010 در سمت چپ نشان داده شده است ، به عنوان کشیش در Kamloops تحت فرماندهی اسقف اعظم آدام اگزنر ، درست کار می کرد. (اسقف اعظم کینگستون / اسقف اعظم ونکوور)

طبق شهادت اندرسون ، اگزنر به او گفت افراد صاحب قدرت “تا زمانی كه دیوانه نشوی ، شما را رها نمی كنند و آنها شما را به صلیب می كشند” – خاطره ای كه اشنر در دادگاه مورد اختلاف قرار داد.

اما اندرسون گفت كه كلمه “مصلوب” تأثیر عمیقی بر او به عنوان یك زن جوان داشت.

اندرسون گفت: “این همان چیزی را تأیید کرد که من قبلاً احساس کردم ، من شخص وحشتناکی برای انجام این کار هستم.”

او اکنون می بیند که آنچه برای او اتفاق افتاده است ، تأثیر منفی عمیقی بر زندگی او داشته است. اندکی پس از ترک کاملوپس ، وی اقدام به خودکشی کرد و تحت مراقبت های روانپزشکی بستری شد.

“من احساس می کردم کاملا دوست داشتنی نیستم و لیاقت هیچ چیز خوب و قابل توجهی در زندگی را ندارم. فکر می کردم فقط یک فرد کاملاً افتضاح هستم. من وارد زناشویی شدم که بدون عشق بود و آرزوهایم را برای تبدیل شدن به دکتر “، اندرسون گفت.

در طول سالها ، او می گوید که یاد گرفته است که خاطرات را به خاک بسپارد ، اما هرگز نمی تواند آنها را کاملا فراموش کند.

سپس ، در سال 2015 ، او فیلم را دید نور افکن، که هدف اصلی آن سو sex استفاده جنسی کودکانه توسط کشیشان کاتولیک روم در بوستون ، ماس است.

اندرسون گفت. “من از آنجا خارج شدم و به شوهرم گفتم که این من هستم و مورد آزار قرار گرفتم.”

مصاحبه کامل با رزماری اندرسون و ساندرا کواچ را بشنوید:

صبح کاملوپس13:49شهرک بزرگ اعطا شده به قربانی سو of استفاده های تاریخی توسط یک کشیش Kamloops

رزماری اندرسون 40 سال پیش توسط یک کشیش کاتولیک در کاملوپس مورد آزار و اذیت قرار گرفت. او به تازگی برنده یک دادگاه اصلی شده است. 13:49