قله های علاقه مند به صندلی های پرنعمت از بالابر اسکی غیرفعال شده

Sun Peaks Resort قصد دارد برای فصل اسکی در 21 نوامبر با بالابر صندلی جدید افتتاح شود ، اما بسیاری از مردم به دلیل فرصت نجات بخشی از یادگاری های کوهستان از حمل و نقل پرنعمت سال 1979 که جایگزین آن شده است ، بسیار هیجان زده هستند یا بیشتر.

فرصت خرید صندلی آسانسور از شرکت کریستال تریپل که از رده خارج شده بود چنان مورد توجه قرار گرفت که استراحتگاه تصمیم گرفت 5 رأی آرا sell بفروشد تا شانس خرید یکی از 80 صندلی قدیمی را به فروش برساند ، به علاوه مالیات.

Rob McCloskey ، مدیر بازاریابی Sun Peaks ، به گفت: ما در حال بحث و گفتگو با مردم بوده ایم و آنها علاقه خود را ابراز می كنند. صبح کاملوپس میزبان شلی جویس. وی گفت: “صندلی کریستال نوستالژی زیادی دارد.”

مک کلوسکی گفت ، برخی از خریداران احتمالی آسانسور قدیمی را با خنده و خاطرات شاد مرتبط می کنند. آنها همچنین از کارگران ساختمانی که در ساخت آن کمک کردند بهره دریافت کردند. سایر متقاضیان صندلی ، حمل و نقل قدیمی را از قبل از سال 1993 به یاد می آورند ، زمانی که این تفریحگاه به کوه تود معروف بود.

برخی از صندلی های آسانسور قبلاً به دست پرسنل و برخی دیگر رسیده است که درخواست های اولیه را ارائه می دهند. مک کلوسکی گفت که آنها به محض قرارگرفتن روی زمین ، اجسام بزرگی هستند. اما او آنها را به صورت نیمکت یا صندلی های گهواره ای پاسیو سفارشی دیده است.

مک کلوسکی گفت: آرا entry ورودی تا 8 نوامبر در سایت sunpeaksresort.com موجود است و پول جمع شده از خرید آرا to به یک موسسه خیریه محلی می رود. نام ها در 9 نوامبر قرعه کشی می شوند.


با پرونده هایی از CBC Radio One Daybreak Kamloops