قیمت فوق العاده ای در مورد ریش تراش های صورت Jimmy 2600.

یک ماشین اصلاح برای داشتن صورت بدون مو ضروری است که می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید، چه در خانه و چه در مسافرت. در اینجا می خواهیم یک ماشین اصلاح کامل را به شما معرفی کنیم. ماشین اصلاح جیمی مدل IGM-805 ساخت کشور چین است. این ماشین اصلاح با تیغه های استیل ضد زنگ در برابر رطوبت و هوا بسیار مقاوم است. موهای شما توسط تیغه اصلی این ماشین اصلاح مو با طول برش 01-2 میلی متر کوتاه می شود.

هر مردی خواهان صورت بدون مو و مرتب است، بنابراین باید هر روز اصلاح کند. ماشین اصلاح زنانه با عملکرد قدرتمند و بدون نویز خود به مدت چند روز تمامی موهای صورت و سر را اصلاح می کند. ماشین اصلاح جیمی مدل GM-830 یکی از بهترین ماشین های شرکت جیمی است که می توان از آن در منزل و آرایشگاه استفاده کرد. تیغه های ماشین اصلاح GM-830 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که در برابر هوا و رطوبت بسیار مقاوم است. همانطور که از نامش پیداست، این ماشین اصلاح موهای شما را دقیقا و با حاشیه مشخصی اصلاح می کند.

در ضمن این دستگاه به دلیل متصل بودن کابل آن قابل شارژ نیست. با این حال، این می تواند یک نقطه قوت باشد زیرا دستگاه همیشه می تواند در آرایشگاه کاملاً شارژ شود. ریش تراش های GM-830 GM با یک برس و روغن ارائه می شود تا اطمینان حاصل شود که می توانید تیغه ها را پس از اصلاح به درستی تمیز و نگهداری کنید. برخلاف سایر محصولات موزر، ماشین اصلاح سری 1400 به دلیل وزن و قدرت موتور بالا نیز شناخته شده است. Moser 1400 Black با روکش مشکی براق و کتیبه Moser بر روی قسمت فلزی بالای بدنه مشخص می شود که در زیر آن عبارت Made in Germany ظاهر می شود.

موبر صورت gm-6025 Projimi برای اصلاح صورت، ریش، پشت گردن و کناره های گوش ایده آل است. از ویژگی های منحصربفرد آن می توان به دور موتور بالا، بدنه محکم، دسته خوب، باتری قابل شارژ قدرتمند و 3 شانه برای اصلاح با سایزهای مختلف اشاره کرد. پاناسونیک با سابقه تولید به دهه 1950 یکی از سه برند برتر در صنعت ماشین اصلاح برقی است. پاناسونیک به عنوان یک ماشین اصلاح فویل، رقیب بزرگ قهوه ای است. اکثریت قریب به اتفاق ماشین های اصلاح پاناسونیک کاملا ضد آب هستند و می توان از آنها برای اصلاح با آب و صابون یا خشک استفاده کرد.

با ماشین اصلاح Geemy GM-859 می توانید با استفاده از 4 شانه در سایزهای مختلف اصلاحات کامل و بی نقصی را مطابق میل خود انجام دهید. به همراه این دستگاه اصلاح جم اهرمی برای تنظیم تیغه تعبیه شده است که با استفاده از آن می توان اندازه برش را به دلخواه تغییر داد. GM-859 به صورت بی سیم یا با اتصال مستقیم برق قابل استفاده است. یک ساعت شارژ کافی است تا GM-859 به طور کامل شارژ شود.سپس می تواند تا 150 دقیقه طول بکشد. روغن تمیز کننده و نگهداری در دستگاه گنجانده شده است، بنابراین نه تنها می تواند اصلاح دقیق و تیغه های تیز را ارائه دهد، بلکه عمر دستگاه را نیز افزایش می دهد.

محصولی از جیمی به نام ماشین اصلاح جیمی مدل (Gemei GM-805) وجود دارد که می تواند خرید خوبی برای همه محسوب شود. طراحی ماشین اصلاح جیمی آنقدر جذاب و منحصر به فرد است که هر آقایی را به خود جذب می کند به همین دلیل همیشه در کنارش است. با ماشین اصلاح Jimmy GM-805 می توانید موهای سر و صورت خود را با استفاده از باتری قابل جابجایی کوتاه کنید. در این محصول جنس تیغه ماشین اصلاح از جنس استنلس استیل می باشد که ماده خوبی است و در برابر رطوبت بالا مقاومت خوبی دارد.

علاوه بر این، یک آداپتور دارد که می توانید مستقیماً به منبع برق متصل شوید. این محصول با چهار شانه در سایزهای 3، 6، 9 و 12 طراحی شده است که کار با آن را راحت و لذت بخش می کند. ماشین اصلاح جیمی GM-6069 دارای طراحی شیک، ارگونومیک و براق است. این دستگاه علاوه بر سبک و کاربردی بودن، بهترین انتخاب برای آقایان است. حمل و نقل آسان یکی دیگر از مزایای ماشین اصلاح جیمی است.

این مقاله تعدادی از بهترین برندهای ماشین اصلاح از جمله موزر، فیلیپس، پاناسونیک، رمینگتون و براون را معرفی می کند. بهترین ماشین های اصلاح را که مستر نکست بررسی کرده و به شما ارائه کرده است را در لیست زیر مشاهده خواهید کرد. مقاله زیر به عنوان راهنمای خرید به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید بهترین ماشین اصلاح برای شما چیست. علاوه بر GM-805، ماشین های اصلاح Gemei از محبوب ترین ماشین های اصلاح موجود در بازار هستند. عکس ماشین اصلاح جیمی ماشین اصلاح قدرتمند دارای 4 شانه با اندازه های مختلف و همچنین یک اهرم ارتفاع تیغه قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد تیغه با اندازه مناسب را انتخاب کنید.