قیمت و خرید ردیاب شخصی و کودک

شما با خرید این ردیاب شخصی ارزان قیمت عملاً نیمی از نگرانی های خود در قبال فرزند، وسایل با ارزش و… با خرید ردیاب از این سایت شما میتوانید دفترچه راهنمای فارسی این محصول را دریافت کرده و بهراحتی از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این مجموعه نیز استفاده کنید. ردیاب شخصی TK-Star به سنسور تشخیص سرعت، تشخیص ضربه و تشخیص جنبش نیز مجهز است که با استفاده از آنها میتوانید با استفاده از یک مرورگر وب، یک تلفن همراه اندرویدی یا آیفون به رابط کاربری دستگاه متصل شوید و در کنار امکان دنبال کردن مکان جغرافیایی دستگاه به صورت زنده و بلادرنگ از امکاناتی نظیر مسیر حرکت یا سرعت حرکت ، زمان شروع به حرکت یا ضربات وارده به دستگاه یا جسم متصل به دستگاه نیز مطلع شوید.

تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا از هرآنچه درون جی پی اس شخصی میگذرد، مطلع شوید. همچنین GM100 دارای باتری داخلی میباشد که در مواقع ضروری میتواند تا ۲۴ ساعت بدون برق ماشین کار کند. فروشگاه دوبال با تهیه کاتالوگ و دفترچه راهنمای فارسی این ردیاب در راستای کمک و همراهی شما مشتریان گرامی ، به شما کمک می کند تا به راحتی با این دستگاه ردیاب مخفی کار کنید.

ردیاب تکسا ، یک بند بلند همراه دارد که به راحتی میتوان آن را به گردن انداخت. کار با بهترین ردیاب جهان و مکان یاب GPS ضد آب TKSTAR کافیست که سیمکارت را درون دستگاه گذاشته و آن را روشن کنید. TKStar Chaser دارای باتری مضاعف است که میتواند حدود ۱۴ روز در وضعیت آماده به کار (Standby) قرار بگیرد. امکان خاموش و روشن کردن مکان یاب از طریق پیامک نیز برای کاربران قرار داده شده که در کنار امکان فعال شدن اتوماتیک پس از تشخیص حرکت از امکانات کاربردی دستگاه به شمار می آید. هشدار SOS : ردیاب شخصی مخفی دارای دکمه درخواست کمک SOS است ، در مواقع اضطراری با زدن این دکمه ، پیامکی حاوی درخواست کمک و آدرس موقعیت جغرافیایی برای شمارههای موجود در دستگاه ردیاب ارسال ردیاب شخصی دست دوم میشود.

ردیاب شخصی کاربردهای متعددی دارد که بسته به هدف افراد میتواند در موقعیتهای مختلف به کار گرفته شود. جی پی اس شخصی دستگاهی هوشمند، سبک وزن و کاربردی است که به کمک آن میتوانیم موقعیت افراد را روی نقشه پیدا کنیم. با مدل تعقیبگر (Chaser) این ردیاب میتوان در کوتاهترین زمان، شخص مورد نظر را توسط پیامک (SMS) پیدا کرد. ردیاب شخصی ، ارزانترین و بهترین ردیاب شخصی در جهان با عملکرد فوق العاده و ردیابی دقیق لحظه ای و نقطه ای است.