لوازم یدکی لیفان – فروش اینترنتی لوازم و قطعات یدکی لیفان(lifan)

لیفان نام شرکتی در چین است که در سال 1992 به طور رسمی آغاز به کار کرد. این خودرو در بازار با استقبال آنچنانی رو به رو نشد بنابراین شرکت لیفان تصمیم به تولید نسخه جدید تر آن با نام خودرو لیفان i520 پرداخت. چرا که قیمت مناسب یکی از هدف های تولید این خودرو به شمار می رفت بنابراین با استفاده از لوازم جانبی و یدکی متوسط سعی در متعادل ساختن قیمت این مدل کردند. شهر شانگهای یکی از شلوغ ترین روزها را در سال 2011 تجربه کرد چراکه نمایشگاه بزرگ خودرو در این شهر برای رونمایی از جدید ترین خودروها در حال آماده شدن بود.

می توان گفت یکی از دلایلی که باعث پایین تر بودن قیمت آن نسبت به هم رده هایش است پایین بودن نسبی قیمت لوازم یدکی لیفان X60 می باشد. بنابراین شما عزیزان می توانید از سایت فروشگاهی معتبر ماشینو که فروش اینترنتی لوازم یدکی لیفان را نیز انجام می دهد نیاز خود را رفع کنید. اگر دارای خودرو لیفان هستید قطعا نیاز به یک فروشگاه معتبر لوازم یدکی لیفان دارید که نیاز شما را از بابت تهیه لوازم یدکی با کیفیت مناسب رفع کند. تخصص ما تهیه کلیه قطعات کم یاب انواع خودرو به صورت نو و استوک تخصص ماست.

خرید لوازم یدکی خودرو های وارداتی به کشور از اصلی ترین دغدغه های مشتریان به شمار می آید و در صورت عدم مشکل در تهیه لوازم یدکی، رضایت مشتری برای خرید بسیار بیشتر خواهد بود. نگرانی دیگر مالکان خودروهای لیفان، عدم اصل بودن قطعات و آسیب وارد کردن به عملکرد خودرو است. فروش اقساطی این خودرو ها، آن ها را بیش از پیش محبوب کرده است اما قطعات یدکی این خودروها کم یاب هستند و اغلب با قیمت های بالا عرضه می شوند. این ماشین چینی یعنی لیفان ایکس 50 مانند هر خودروی وارداتی دیگر گریبان گیر نوسانات دلار می باشد، اما چون ساخت کشور چین بوده و از آنجا وارد ایران می شود به همین خاطر به نظر منطقی نمی رسد که دلار آمریکا بر روی آن چندان اثری داشته باشد، با این حال نوسانات دلار بر روی قیمت لیفان X50و قیمت لوازم یدکی لیفان X50 در ظرف چند ماه اخیر اثرات خود را داشته است.

این شرکت چینی ابتدا یک کارگاه ساده 9 نفره بود که مشغول به موتور سازی بودند که رفته رفته توانست به عنوان اولین تولید خود کامیون را به بازار عرضه کند و پس ازآن توانست خود را تبدیل به یک برند موفق کند که در حال حاضر به تولید خودروی تجاری، خودروی سواری، موتور سیکلت و کفش ورزشی می پردازد. این برند در سال های اخیر به تولید انواع مختلف خودروهای تجاری، خودروهای سواری، موتور سیکلت و کفش ورزشی مشغول بوده است. برای پاسخ به این ابهامات باید بگوییم که با توجه به این که لوازم یدکی ماشین چینی در این سال ها به درستی عرضه نشده است، مجموعه های یدک اقدام به عرضه این محصولات با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما خریداران محترم کرده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لوازم یدکی لیفان در همدان وب سایت خود باشید.