لپ تاپ استوک اروپا و راهنمای خرید لپ تاپ استوک مهندسی

بهترین لپ تاپ استوک توشیباtooshiba و لپ تاپ دست دوم توشیباtooshiba را با بهترین قیمت و کیفیت از قرمزاستوک خریداری فرمایید. انواع مدل های لپ تاپ استوک توشیباtooshiba را در زیر می توانید مشاهده فرمایید. واژه کالای لپ تاپ استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. به عبارتی دیگر به دستگاههای دست دوم یا کارکردهی وارداتی گفته میشود که مدت مشخص یا نامشخصی تحت استفادهی افراد، فروشندگان و یا ارگانها بودهاند و توسط آنها به فروش رسانده شده و یا مستقیماً توسط تولیدکنندگان عرضه شدهاند. این لپتاپها کیبرد فارسی ندارند، و معمولاً بهصورت عمده و بدون جعبه وارد کشور و فروخته میشوند. ما در قرمزاستوک از واژهی جامع لپ تاپ استوک برای تمام دستگاههای غیرآکبند وارداتیمان استفاده میکنیم. لپ تاپ استوک اروپا سابقه لپ تاپ های استوک ( کارکرده ) چیست ؟ 1. در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی- دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود. بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز ، تا چند سال استفاده شده اند. این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند. توضیحات تکمیلی راجع به گرید و مقوله استوک را در مقاله گرید استوک مشاهده نمایید.

  • رم: ۱۶GB DDR4 RAM
  • قیمت لپ تاپ ایسر مدل Aspire3 A315-23-R5W1-AD
  • پردازنده نسل 5
  • صفحهنمایش: 13 یا 15 اینچ موجود است
  • عدم وجود پردازنده گرافیکی مستقل در مدل لمسی آن

کیس نو بخرم یا کیس استوک ؟ آیا کیس استوک بخرم ؟ خرید کیس کارکرده به صرفه است یا خیر؟ این سوالاتیه که امروزه هر شخصی که می خواد نسبت به خرید کیس رایانه اقدام کنه از خودش می پرسه . با فروشگاه اینترنتی هرجاکالا همراه باشید تا شما را در خصوص خرید کیس نو و استوک راهنمایی کند. سالها پیش وقتی صحبت از کیس استوک و کیس دست دوم می شد ، همه یاد قطعات داغون و بلااستفاده می افتادیم که هرلحظه ممکنه خراب بشن یا جرقه بزنن و آتیش بگیرن. از قدیم وقتی که می خواستیم یک رایانه تهیه کنیم ، برای تهیه یک رایانه ، باید قطعات مختلف را می خریدیم و به قولی اسمبل می کردیم و ازشون استفاده می کردیم . بعد از گذشت مدتی هم اگر نیاز بود که قطعه ای را ارتقا بدیم ، آنرا می فروختیم و یک مدل بالاتر می خریدیم. بعضی وقت ها هم مجبور بودیم برای ارتقا یک قطعه ، چندین قطعه را عوض کنیم تا کیس رایانه بروز شود و بتواند قطعه جدید را قبول کند .

پردازندهی لپتاپها در انحصار سه شرکت Intel و AMD و APPLE میباشد که در این بین Intel سهم بیشتری در بازار دارد. در این پردازندهها عبارتهایی دیده میشود که نسل پردازنده، مشخصات و توانایی پردازش را مشخص میکند همچنین در انتها پسوندهای شناسایی دیگری نیز مشاهده میشود که مقدار توان پردازش و مصرف این پردازندهها را نشان میدهد. اچ پی لپ تاپ با توجه به نیاز شما میتوانید از پردازندههای مختلف جهت کاربردهای متفاوت استفاده کنید. پسوندها در این پردازندهها نشانه چیست؟ پسوند G نشانگر این است که داری کارت گرافیک مجتمع است. این پسوند زیر شاخههای مختلفی همچون H – HK – HS – HX دارد که در بین این پسوندها H در محصولات این دو شرکت مشترک است. اما HK در شاخه پردازندههای Intel قرار دارد، در مقابل پسوندهایهای HX و HS در زیر مجموعه پردازندههای شرکت AMD قرار میگیرد. این پردازندهها، جزو پردازندههای کم مصرف هستند که با وجود مصرف پایین انرژی، از قدرت بالا و عملکرد مناسبی برخوردارند. سری های مختلف در پردازنده های اینتل وجود دارد که قیمت ها و مشخصات متفاوتی دارند.

  • پردازنده MediaTek Helio P60T، 8 هسته ای، 2.0 گیگاهرتز
  • به قاب نمایشگر آسیب های زیبایی وارد کند
  • Excellent build quality: Solid aluminum chassis, solid hinges, minimum flex
  • باتری موبایل Sony
  • مدل پردازنده گرافیکی: GeForce RTX 3070 Ti

از سال 2014 به بعد با قدرت گیری بازیهای کامپیوتری و ارتقای موتورهای گرافیکی تولید کنندگان قطعات لپ تاپ و کامپیوتر بر آن شدند تا سخت افزار های قدرتمند تری را برای اجرای بازی ها و نرم افزار های سطح بالای گرافیکی تولید کنند. ازین رو با تولید cpu های قویتر و کارتهای گرافیکی بالاتر در جهت تولید این سری لپ تاپ ها قدم برداشتند تقریبا میتوان گفت اولین سری لپ تاپ های گیمینگ از سال 2009 توسط شرکت های ایسوس و دل وارد بازار شدند ولی به طور قطع اولین لپ تاپ های گیمینگ قدرتمند از سال 2014 با تولید cpu های core i7 4700HQ پا به عرصه ظهور گذاشتند در زمانی که کارتهای گرافیکی قدرتمند nvidia و AMD در کنار سی پی یو های قدرتمند اینتل یک هارمونی بی نظیر را ایجاد کردند. از ان روز تا کنون سرعت پیشرفت لپ تاپ های گینیگ بسیار بالا بوده است و امروزه در این گونه لپ تاپ ها از بالاترین کارتهای گرافیکی تولید Nvidia و AMD در کنار سی پی یو های فوق قدرتمند intell و ryzen استفاده شده است. گرافیک های گیمینگ لپ تاپی شرکت nvidia شامل سری های GTX و RTX هستند که میتوان گفت پر طرفدارترین گرافیک های بازار به شمار میروند در کنار انها گرافیک های قدرتمند RX تولید شرکت AMD نیز از حریف خود عقب نماده و جای خود را در تولید لپ تاپ های گیمینگ بدست اورده است. سی پی یو لپ تاپ های گیمینگ معمولا از سری core i9-7-5 H,HQ شرکت اینتل و یا سی پی یو های بسیار پرقدرت AMD Ryzen هستند تا بتوانند به راحتی کلیه کارهای محاسباتی و گرافیکی این سری از لپ تاپ ها را انجام دهند. اکنون اگر نام یکی از کهن کارترین برند های تولیدی لپ تاپ های گیمینگ جهان را نبریم به حق در حق این شرکت اجهاف زیادی کرده ایم.

صدای اسپیکرها را به دقت زیر نظر بگیرید و آن را کم و زیاد کنید. همچنین می توانید در قسمت تنظیمات صدا از گزینه تست صدا استفاده کنید تا اسپیکر سمت چپ و راست را جداگانه برای شما تست کند. تا از سلامت کامل آنها اطمینان یابید. در سمت راست و پایین صفحه نمایش و در taskbar روی آیکون صدا کلیک راست کنید و وارد گزینه PLAYBACK DEVICES شوید. یک پنجره برای شما باز می شود، روی قسمت Recording کلیک کنید تا بتوانید از سلامت میکروفن اطمینان یابید. برای تست وای فای فقط کافی است به اینترنت خودتان متصل شوید سپس از طریق مرورگر وارد چند سایت اینترنتی شوید و چند دقیقه ای را صرف استفاده از اینترنت کنید. اگر در وصل شدن به مودم تان دچار مشکل نشدید و چند دقیقه را بدون مشکل از اینترنت استفاده کردید همین قدر کافیست تا خیال تان از سلامت وای فای راحت باشد. اگر لپ تاپ شما از این گزینه پشتیبانی می کند به وسیله یک هدفون آن را تست کنید. بعد از اتصال لپ تاپ و هدفون به همدیگر یک آهنگ پخش کنید و به آن گوش دهید. می توانید برای پی بردن به میزان بورد بلوتوث لپ تاپ , از آن فاصله بگیرید و ببینید که تا چه فاصله ای می تواند آنتن دهی داشته باشد.

  • ۱TB HDD + 256GB SSD
  • فرکانس پردازنده در حالت توربو : 3.5 گیگاهرتز
  • تعمیر و تعویض پورت شبکه لپ تاپ های اچ پی
  • صفحه نمایش روشن و با وضوح بالا
  • عمر باتری
  • رم: 32GB DDR5

در دو سمت لبه راست و چپ لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل ideapad 1 – A حفرههایی به چشم میخورند که برای بلندگو در نظر گرفته شدهاند. در لبه سمت راست به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری دسترسی خواهید داشت و در لبه سمت چپ نیز درگاههای مختلف قرار گرفته که در بخش مخصوص به آن، بررسی خواهیم کرد. مینی لپ تاپ لنوو مدل ideapad 1a در کنار استفاده از چیپ صدای HD دارای دو بلندگوی استریو ۱.۵ وات است که از فناوری صوتی دالبی نیز استفاده میکند. در لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل ideapad 1 – A از صفحهنمایشی ۱۱.۶ اینچی استفاده شده که پنل TN دارد و مشخصاتی مانند وضوح تصویر ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و نرخ روشنایی ۲۵۰ نیت را به کاربران ارائه میدهد. این صفحهنمایش از نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ استفاده میکند که نسبتی استاندارد است و همچنین میتواند ۴۵ درصد از گاموت رنگی NTSC را پوشش دهد. صفحهنمایش لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل ideapad 1 – A میتواند تا حد قابل توجهی از بازتاب نور جلوگیری کند.

منعکاس هستم و رشتم گرافیک یه لپ تاپ واسه ادیت و تدوین میخوام که مناسب باشه و بتونم کارای گرافیکی هم انجام بدم نظر شما چیه ؟ با سلام. چون هدف شما گرافیک هست، بهتره که از لپ تاپ های سری گیمینگ استفاده کنید که از گرافیک های قدرتمندی برخوردارند و به نسبت قیمت بیشتری هم خواهند داشت. آیا درگاه usb3 و usb2 یکسانه? با سلام. از نظر ظاهری بله.  از نظر پشتیبانی از هم دیگه هم بله. یعنی درگاه USB3 از USB2 هم پشتیبانی می کنه و برعکس. سلام علیکم… من الان بودجه ۹ تا ۱۲ تومنی دارم میخواستم اگه امکانش هست چند لپ تاپ مناسب به من معرفی کنید… برای کارهایی مثل تحقیق کتاب خوندن و فیلم دیدن که مدت زمان زیادی شارژش تحمل کنه و اگه بشه رمش ۸ گیگ باشه و گرافیک نسبتا خوبی برای نرم افزار های ویرایش فیلم داشته باشه… ممنون میشم جواب بدید…

استفاده از دو پورت USB-C که هم تنها تغییری است که در بخش پورتها ایجاد شده است. لپ تاپ استوک مهندسی این درگاههای USB-C از فناوری Thunderbolt 3 پشتیبانی میکنند و فناوری DisplayPort هم در آن به کار گرفته شده است. هرچند که این تعداد پورت در کل برای یک آلترابوک مناسب است و محصولات اپل استانداردهای خاص خود را دارند، اما جای پورتهای معمولتری مانند HDMI یا LAN روی این دستگاه خالی است. سرفیس گو ۲ را میتوان برادر کوچکتر محصولات سرفیس دانست. از نظر ابعاد، محصولی را در اختیار داریم که کاملا با سری قبل برابر بوده (۹.۶۵ × ۶.۹ × ۰.۳۳) و از لحاظ شکل و شمایل نیز تقریبا مشابه همان سری قبل است. همچنین بکارگیری آلیاژ منیزیم نقرهای با لوگوی معروف ویندوز در پشت، ظاهری آشنا، اما ساده و جذاب به عضو جدید سرفیس به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی جدید 2021 داده است. حتی از نظر تعداد و نوع پورت هم تفاوت خاصی با نسل قبل وجود ندارد.

به زودی شما قادر خواهید بود به راحتی لپ تاپ های Asus و Lenovo را مقایسه کنید و نام تجاری مناسب را برای خود انتخاب کنید. کدام یک از لپ تاپ های Asus یا Lenovo عمر طولانی تری دارند؟ Asus در سال های اخیر ظاهرا از مارک های با دوام لپ تاپ بوده است. بیشتر کاربران Asus گزارش می دهند که از روزی که لپ تاپ ایسوس خود را استفاده کرده اند از لپ تاپ Asus خود راضی بودند. لپ تاپ های Asus از زمان شروع با دوام و طولانی مدت هستند. در واقع، یکی از چیزهایی که من در مورد لپ تاپ های Asus بیشتر دوست دارم، تعهد آنها به ساخت لپ تاپ های با دوام است. Lenovo لپ تاپ های Lenovo دارای نقاط قوت زیادی هستند، اما دوام، ممکن است یکی از آنها نباشد. لپ تاپ های Lenovo می توانند سالها بدون مشکل اجرا شوند. اما گاهی اوقات شما یک لپ تاپ Lenovo دریافت خواهید کرد که باید ظرف یک سال از خرید آن را تعمیر کنید.

  • لپ تاپ Razer Blade 15 Studio Edition
  • لپ تاپ basic یا ساده: Acer Aspire 3
  • صفحه نمایش : ۱۳ اینچ، ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل
  • لپ تاپ ایسوس سری تاف گیمینگ
  • وزن: 1.9kg
  • برد وای فای Mini PCI-E
  • Lenovo Yoga A940

این بلندگوها به تکنولوژی SRS Premium Sound PRO مجهز بوده و کیفیت صدای رضایت بخشی را ارائه میدهند. بلندی صدا نیز بسیار خوب است ولی با این وجود، علاقهمندان به موسیقی و تماشای ویدئو بهتر است که از بلندگوهای خارجی و یا هدفون استفاده کنند. صفحه کلید 4540s از نوع چیکلت یا جزیرهای میباشد که هر کلید به صورت جداگانه بر روی شاسی قرار گرفته تا کار تایپ کردن با آن راحتتر شود. قیمت لب تاپ کارکرده به دلیل فضای زیادی که وجود داشته، در سمت راست صفحه کلید نیز یک صفحه کلید عددی خیلی خوب قرار گرفته تا کار وارد کردن اعداد ماشین حسابی بسیار آسانتر صورت گیرد. در پایین صفحه کلید، تاچ پد دستگاه قرار گرفته است. این تاچ پد که از نوع مالتی تاچ میباشد، کاملا حساس و پاسخگو است و کارکردی عالی را از خود به نمایش میگذارد. لازم به ذکر است که صفحه کلید 4540s در برابر نفوذ مایعات مقاوم است.