لیست سو m رفتار طب سوزنی شامل ادعای “پزشک شخصی” ، تهیه اکسی کدون است

شاون-پاپی سبهانی ، متخصص طب سوزنی عضو هیئت مدیره کالج حرفه ای خود بود ، هنگامی که محققان دریافتند وی خود را به عنوان “پزشک شخصی” معرفی نکرده است ، به بیمار کمک می کند تا از اکسی کدون دسترسی پیدا کند و با راه اندازی یک مرکز سلامتی در املاک مشتری ، از مرزهای حرفه ای سرپیچی می کند.

هنگامی که آن مشتری فوت کرد ، سبحانی با وکیل املاک مشتری تماس گرفت تا از او بخواهد که آیا مرکز سلامتی خود را در وصیت نامه خود تأمین کرده است یا خیر ، و سپس محصولاتی را که مشتری برای آن پرداخت کرده بود – از جمله دستگاه سونوگرافی – بدون اجازه به گفته مجری املاک یک اعلامیه عمومی از کالج پزشکان طب سنتی چینی و طب سوزنی قبل از میلاد

Sabhaney ، که یک کلینیک در Surrey را اداره می کند ، به لیست طولانی دیگری از سو m رفتارها ، از جمله تزریق غیرقانونی عضلانی ، گرفتن هزینه “بیش از حد” ، ثبت سوابق ناقص و پذیرش هدایای بیمار از جمله حلقه نامزدی و کمک مالی اعتراف کرده است. در این اطلاعیه آمده است:

به گفته دانشکده ، وی اذعان کرده است که رفتار وی “رفتار نادرست حرفه ای و رفتار غیراخلاقی محسوب می شود”.

در نتیجه ، او موافقت کرد که از هیئت مدیره دانشکده استعفا دهد ، برای شش ماه از تمرین محروم شود ، سونوگرافی بیمار را به املاک مشتری متوفی برگرداند ، 1000 دلار اضافی بازپرداخت می کند و 4491 دلار هزینه تحقیق به کالج پرداخت می کند.

سبحانی سال گذشته به عنوان هیئت مدیره دانشکده انتخاب شد. وی در وب سایت مشاغل ساری خود ، کلینیک عصبی ، ادعا می کند که در زمینه درمان اختلال استرس پس از سانحه و سایر موارد بهداشت روان تخصص دارد.

بنابر اعلام کالج ، اگرچه Sabhaney در زمینه طب سوزنی و طب سنتی چینی آموزش دیده است ، اما در ایمیل ها خود را به عنوان “پزشک” و “پزشک شخصی” توصیف کرده است.

در این اطلاعیه آمده است که وی همچنین اقداماتی را انجام داده است که پزشکان طب سوزنی از نظر قانونی مجاز به انجام آنها نیستند ، از جمله “تسهیل استفاده از اکسی کدون” و تزریق “مواد مختلف” در عضلات مشتری.

سبحانی به مدت شش ماه از انجام طب سوزنی محروم است. (کیم هونگ جی / رویترز)

Sabhaney به یك بازرس از دانشكده نیز دروغ گفت ، و ادعا كرد كه در صورت عدم صحت ، توسط پزشك خاصی آموزش دیده است كه آمپول های IV را بزند.

در مورد سوال از مرکز سلامتی وی ، دانشکده می گوید که Sabhaney “با رفتار امری غیراخلاقی برخورد کرد و نتوانست مرزهای حرفه ای خود را حفظ کند” با امضای قرارداد 30 ساله عطف به ماسبق با بیمار خود برای اداره تسهیلات در املاک وی.

Sabhaney به درخواست های ارسال نظر پاسخ نداده است.

اقدامات انتظامی علیه وی همچنین شامل توبیخ و الزامات شرکت در دوره های اخلاق و ثبت سوابق پزشکی است.

او نمی تواند به مدت هفت سال برای انتخاب مجدد در هیئت مدیره کالج انتخاب شود ، اما اگر او شرایط دیگر رشته خود را برآورده کند ، دو ماه آخر تعلیق وی از تمرین محفوظ خواهد ماند.