مادربزرگ اهل کاملوپس، بریتیش کلمبیا، به نوبت در کت واک کن می رود

او یک مادر 44 ساله شش فرزند و یک مادربزرگ دو فرزند دیگر است.

در حال حاضر، Racheal Marie Billy همچنین می تواند خود را یک مدل مد بین المللی بنامد.

بیلی این عنوان را زمانی به رزومه خود اضافه کرد که در فستیوال مد و هنرهای بومی کن در شهر تفریحی ریویرا فرانسه مشهور شد.

این جشنواره در اوایل ماه جاری برای اولین بار برای هفته مد بومی آغاز شد و بیلی پس از تماس با سایر مدل‌ها و طراحان بومی از کانادا، ایالات متحده و سایر کشورها، اکنون در Kamloops، BC، به خانه بازگشته است.

و نکته اصلی اینجاست: بیلی قبلاً هرگز مدلینگ نکرده بود، بنابراین شروع کردن او در مرکز دنیای مد چیزی بیش از کمی ذهن آور بود.

او به سارا پنتون، مجری برنامه CBC گفت: «خیلی شگفت انگیز بود رادیو غرب.

“هر چیز کوچکی که برای دیدن و دیدن آنها بسیار هیجان زده بودم – مانند غذا، زبان، ساختمان ها، مردم، کل محیط. و سپس همه چیزهایی که با آموزش هایی که انجام دادم یاد گرفتم. چیزهای زیادی خیلی چیزها خیلی سریع اتفاق افتاد و من فقط برای همه چیز سپاسگزار و سپاسگزار بودم.”

یک مدل خندان با یک ژاکت برنزه و لباس مشکی روی باند فرودگاه راه می‌رود و تماشاچیان آن را تماشا می‌کنند.
Racheal Marie Billy از Kamloops، BC، در طول یک نمایش مد در جشنواره مد و هنرهای بومی کن در کن، فرانسه، لباسی از طراح استیسی میچل مدلسازی می کند. (AnneMarie Aase/ ارسال شده)

به دنبال یک ماجراجویی جدید

بیلی یکی از اعضای گروه کوکز فری ایندیان است، اولین ملت کوچکی که در منطقه پل اسپنسز بریتیش میلاد، در ورودی دره فریزر، 300 کیلومتری شمال شرقی ونکوور واقع شده است.

او در یک مهدکودک در Kamloops کار می کند و در نهایت به طور تصادفی به کن رفت. با بزرگ شدن چهار بچه اول خودش و بیرون از خانه، او در مرحله ای از زندگی خود بود که می خواست کار جدیدی انجام دهد.

این زمانی بود که او با پست فیس بوک کیم کولتمن، موسس و مالک یک آژانس مدلینگ و استعدادیابی مستقر در Kamloops به نام Fashion Speaks International مواجه شد.

این پست فراخوانی بود برای مدل هایی که علاقه مند به عکاسی برای کمپین سالانه لباس قرمز هستند، که به زنان، دختران و افراد دو روحیه مفقود و کشته شده بومی احترام می گذارد و به آنها آگاهی می دهد.

“بنابراین من برای آن یکی ثبت نام کردم و بعد از آن پست دیگری را برای تماس مدل دیگری دیدم، بنابراین گفتم که من هم به آن یکی علاقه مند هستم، حتی متوجه نشدم که [was] در کن، فرانسه.”

یک مدل با کت قهوه ای و لباس مشکی در حالی که یک فنجان و نعلبکی سفید در دست دارد روی پلکانی که با فرش قرمز پوشیده شده است ژست می گیرد.
Racheal Marie Billy از Kamloops، BC، در حالی که در جشنواره مد و هنرهای بومی کن در کن، فرانسه حضور دارد، عکس می گیرد. (AnneMarie Aase/ ارسال شده)

ویترینی برای فرهنگ بومی، استعداد

جشنواره مد و هنرهای بومی کن توسط گروهی از زنان کارآفرین، از جمله کلتمن، که یکی از تهیه کنندگان آن بود، برگزار شد.

به عنوان بخشی از هفته مد بومی، قرار بود ترکیب متنوعی از مدل‌های با نفوذ بومی، طراحان، سرگرمی‌ها، علاقه‌مندان به سینما، هنرمندان مو و آرایش، بلاگرهای مد و استراتژیست‌های بازاریابی را به نمایش بگذارد.

بیلی در کنار سایر مدل ها در دو روز کارگاه آموزشی مدل شرکت کرد و برای عکاسی طراح جلوی دوربین قرار گرفت.

او همچنین برای یک نمایش مد در کانون توجه قرار گرفت که در آن از آخرین طرح‌های استیسی میچل، که از Akwesasne، یک جامعه موهاوک در مرزهای کبک، انتاریو و نیویورک است، الگوبرداری کرد.

بیلی گفت که قبل از اینکه برای اولین بار به سکوی راه برود عصبی بود. اما، در حالی که او برای بیرون رفتن آماده می شد، میچل به او گفت که فقط خوش بگذراند.

بیلی گفت: «این باعث شد خیلی بهتر شود.

“من همین الان بلند شدم و موسیقی در حال پخش بود و من فقط پایین آمدم و ژست هایم و همه چیز را انجام دادم.

“به نظر می رسید که خیلی سریع اتفاق افتاده است. من فقط می دانم که من لبخند زدم و سعی کردم تا آنجا که می توانستم به همه در چشمان نگاه کنم تا آنها احساس خاص و شادی کنند.”

زنی با تاپ سفید و شورت آبی در ساحلی شنی با آب فیروزه‌ای، کوه‌ها و آسمان آبی روشن در پس‌زمینه ایستاده است.
راشئال ماری بیلی در حالی که برای جشنواره مد و هنرهای بومی کن در کن، فرانسه به سر می برد، مدتی را در ساحل می گذراند. (راشیل ماری بیلی/ارسال شده)

اسکورسیزی روی صندلی ها

قبل از نمایش، بیلی متوجه شد که مارتین اسکورسیزی کارگردان برنده جایزه اسکار – که برای نمایش فیلم جدیدش در کن حضور داشت. قاتلان ماه گل – در بین تماشاگران خواهد بود.

بیلی در مورد اینکه با تلاش برای دیدن او در میان جمعیت حواسش پرت نمی شود، گفت: “این اعصاب خردکن بود، اما من اینطور بودم: “نه.”

او با خنده گفت: من فقط مشغول تفریح ​​بودم.

کلتمن گفت که بیلی از ابتدا تا انتها در کن “شگفت انگیز” بود.

او گفت: «همه عاشق او شدند و من می‌دانستم که عاشقش می‌شوند، زیرا او چنین گوهری است.

زنی که لباسی سیاه و قرمز به تن دارد در حالی که یک گل زرد در دست دارد با پوشش گیاهی سبز ژست می گیرد.
Racheal Marie Billy از Kamloops، BC، تجربه یک عمر خود را در جشنواره مد و هنرهای بومی کن در کن، فرانسه داشت. (راشیل ماری بیلی/ارسال شده)

“به بودن در آنجا افتخار می کنم”

کلتمن، که او نیز بومی است، می‌گوید که داشتن فرهنگ بومی در محیطی مانند کن یک تجربه فوق‌العاده است.

او گفت: «ما نمی‌توانستیم در خیابان‌های کن راه برویم بدون اینکه متوقف شویم و مردم بخواهند با مدل‌های ما و مجری‌های ما عکس بگیرند، زیرا ما اجراکنندگانی در آنجا داشتیم که در مراسمی کامل بودند». در مجله ووگ

این بسیار هیجان انگیز است که ما می توانیم فرهنگ ها و سنت های خود را به کشور دیگری بیاوریم و مورد استقبال قرار بگیریم.

رادیو غرب11:31یک مادربزرگ کاملوپس به سفری زندگی می‌رود. Racheal Marie Billy برای مدلینگ در اولین جشنواره مد و هنرهای بومی کن به فرانسه می رود.

یک مادربزرگ کاملوپس به سفری زندگی می‌رود. Racheal Marie Billy برای مدلینگ در اولین جشنواره مد و هنرهای بومی کن به فرانسه می رود.

بیلی دیدگاه مشابهی را در مورد آوردن فرهنگ بومی به کن ارائه کرد.

او گفت: “فقط با دانستن این که منطقه ای که در آن بودیم، و تعداد زیادی از مردم که احتمالاً چیز زیادی در مورد فرهنگ ما نمی دانستند، آنچه که ما انجام می دهیم، ظاهرمان یا هر چیز دیگری مانند آن، احساس غرور کردم.” از بودن در آنجا احساس غرور می‌کردم.»

بیلی گفت که می تواند خود را در آینده بیشتر مدلینگ کند.

او می‌گوید: «می‌ترسم واقعاً آن‌قدر بد بخواهم، زیرا اگر این کار را بکنم، تمام چیزی است که به آن فکر می‌کنم.» “من به خانه آمدم و به زندگی ام رسیدم – خانواده ام، نوزادانم، شوهرم و بچه هایم. بنابراین من بهترین های هر دو دنیا را در این راه می خواهم.”