مترو ونکوور می گوید ، استفاده از پارک های منطقه ای تاکنون در سال 2020 با 37 درصد افزایش به 14.4 میلیون بازدید رسیده است

پارکهای مترو ونکوور امسال تعداد بی سابقه ای از بازدیدها را افزایش داده اند زیرا مردم مجبور به فاصله اجتماعی هستند و از درهم آمیختن در خانه به دلیل بیماری همه گیر در حال اجتناب هستند.

صبح روز دوشنبه ، طی یک کنفرانس مطبوعاتی ، رئیس هیئت مدیره مترو ونکوور گفت که پارک های منطقه ای در سال جاری تاکنون 37 درصد افزایش بازدید داشته اند.

ساو دالیوال گفت: “2020 سال بزرگی برای پارک های منطقه ای بوده است.” “این سال هنوز به پایان نرسیده است و در حال حاضر بیش از 14.4 میلیون بازدید در پایان ماه اکتبر به ثبت رسانده ایم و این بزرگترین افزایش یک ساله است.”

وی افزود: برای چندین سال گذشته ، پارکهای مترو ونکوور سالانه به طور متوسط ​​11 تا 12 میلیون بازدید داشته اند.

وی گفت: “تجربه ما در سال 2020 ، چه از نظر بازدید از سوابق و چه از نظر پاسخ COVID ، بر اهمیت گسترش سیستم پارک های منطقه ای تأکید می کند.”

وی خاطرنشان کرد ، تقاضا برای پارک های منطقه ای با بیش از دو برابر رشد جمعیت قبل از همه گیری افزایش می یابد ، و دستیابی به پارک های جدید نیز بخشی اساسی از تلاش های منطقه برای سازگاری با آب و هوا است.

منطقه حفاظت از خانه انواع مختلفی از گیاهان ، پرندگان ، ماهی ها و سایر پستانداران است. به گفته بیل دینگوال ، شهردار پیت میدوز ، تالاب کدد یکی از معدود مناطقی در سرزمین اصلی است که جرثقیل های ساندیل در آن لانه قرار داده اند. (مترو ونکوور)

روز دوشنبه ، بیل دینگوال ، شهردار پیت میدوز ، به عنوان راهی برای تأمین تقاضای روزافزون ، از اضافه شدن 160 هکتار به منطقه حفاظت از محیط زیست تالاب Codd Wetland واقع در شرق رودخانه پیت در منطقه Pitt Polder خبر داد. پس از ایجاد مسیرهای جدید و دیدگاه ها ، فضایی برای ارتباط بازدیدکنندگان با طبیعت خواهد بود.

دینگوال توضیح داد: “پیت میدوز به عنوان مکان طبیعی شناخته می شود.” “پارک ها با 27 درصد دومین کاربری زمین در شهر ما هستند [and] مناطق طبیعی ما باعث افتخار جامعه ماست. “

این زمین که به قیمت 7.4 میلیون دلار در سال 2019 خریداری شد ، در ابتدا به عنوان منطقه مسکونی روستایی قبل از منطقه بندی برای استفاده از پارک منطقه بندی شد.

دینگوال گفت: “این یک چیز بزرگ برای شهر ما ، برای دره فریزر و برای تمام مترو ونکوور است.” “160 هکتار از منطقه مسکونی ما خارج شد ، اما همه اعضای شورای شهر و ما از این خرید حمایت می کنند.”

رئیس کمیته پارک های منطقه ای مترو ونکوور ، جان مک ایوان ، گفت که هنوز دسترسی عمومی به زمین اضافه شده به تالاب Codd وجود ندارد ، اما کارکنان برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

مک ایوان توضیح داد: “کارکنان مترو و کمیته دست به دست هم می دهند تا تعادل بین حفاظت از اکوسیستم و دسترسی عمومی ایجاد شود.” “این پارک برای سالهای زیادی واقعاً به یک گوهر تبدیل خواهد شد.”

وی گفت: به محض اینکه منطقه کاملاً توسعه یابد ، “واقعاً همان چیزی است که برخی در ونکوور به عنوان پارک استنلی برای منطقه شرقی تصور می کنند.”