مت برگر اسکیت بورد کانادایی منتظر اولین ورزش خود در المپیک است

مادربزرگ مت برگر ، رنه ، در حالی که چهار ساله بود ، یک اسکیت بورد بزرگ با جعبه بزرگ به او داد.

بیش از یک سال آن را لمس نکرد ، تا اینکه از پسر عموی بزرگتر اسکیت بورد الهام گرفت تا آن را امتحان کند.

پدرش مایک گفت: “او دست به آن شد و هرگز از آن پیاده نشد.” “او اسکیت بازی می کرد ، احتمالاً هر روز تا زمانی که حدوداً شش ساله بود.”

اکنون برگ در کنار جعبه های غلات در کنار پنی اولکسیاک و آندره د گراس ، المپیکی کانادایی قرار دارد.

“چه کسی فکر می کرد اسکیت بوردی از Kamloops ممکن است در جعبه غلات قرار بگیرد؟” برگر پرسید. “من قطعاً هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم ، بنابراین خیلی جالب است.”

اگر بازی های المپیک به تعویق افتاده توکیو در سال 2021 برگزار شود ، برگر در حال پیگیری است که در میان اولین اسکیت بوردهای کانادایی در اولین بازی المپیک این ورزش باشد.

ورزشکاران در شبانه روزی پارک و خیابان به رقابت می پردازند. در حال حاضر Berger در کانادا در رتبه 1 و در خیابان در رتبه 17 جهانی قرار دارد که در آن مسافران ترفندهایی را درباره موانع شهری ، عبور از اطراف و اطراف آنها انجام می دهند.

به تعویق انداختن بازی های توکیو به دلیل همه گیری COVID-19 ، اولین بازیگر Berger در المپیک را به تأخیر انداخت ، اما همچنین وقت گرانبهایی را برای او خرید.

تماشا کنید | Lib Libs با اسکیت بورد کانادایی Berger، Decenzo:

آیا از کودکی Mad Libs را انجام می دادید؟ خوب ، در اینجا ورزشکاران تیم کانادا بازی می کنند … با پیچ و تاب. خنده دار است به ما اعتماد کنید 4:29

در سال 2017 برگر از غضروف و استخوان یک جسد کاشته شد که در زانوی راست مشکل ایجاد کرده بود. جراحی قبلی این مسئله را حل نکرده بود.

این جوان 27 ساله از ساحل هانتینگتون ، کالیفرنیا ، به The Canadian Press گفت: “من بسیار بسیار سپاسگزارم که به پزشکان دسترسی داشتم و قادر به انجام چنین روش منحصر به فردی بودم و در واقع موفقیت آمیز بود.” ساکن است

“این نوعی آخرین قطره برای من بود زیرا من واقعاً نمی دانستم که آیا می خواهم بتوانم کارم را برگردانم یا نه. من اولین عمل جراحی سنتی را انجام دادم و نتیجه نداد.”

با این وجود یک کبودی استخوانی طولانی در زیر ماده کاشته شده که هنوز هم برای بهبودی لازم است وجود دارد.

برگر گفت: “سلامتی زانوی من اگر من قادر به مقاومت در برابر همه مسابقات پشت سر هم منتهی به المپیک باشم ، به نوعی سوال برانگیز بود.”

“من نگران بودم که بخواهم المپیک را بدست آورم و بدنم بخاطر کبودی استخوانی که روی زانوی من قرار گرفته بود اینقدر کتک خواهد خورد. چون به تعویق افتاد و من قادر به استراحت آن بودم. زانوی من کاملا خوب است و دیگر هیچ دردی احساس نمی کنم. “

والدینش او را در کلاس های هاکی ، بیس بال ، فوتبال و هیپ هاپ در کملوپس ، قبل از میلاد ثبت نام کردند

مایک برگر گفت که پسر خردسالش احتمالاً دچار اختلال نقص توجه (ADD) است ، گفت که تمرینات ساختاری ورزش های گروهی برای مت مناسب نیست.

مت برگر ساعت ها با اسکیت بورد خود در پاسیوی حیاط خانه بتونی خانواده سوار شد.

برگر گفت: “وقتی من با اسکیت بورد آشنا شدم ، به نوعی من را تسخیر کرد ، فقط احساس آن را احساس کردم.” “وقتی شروع به دیدن فیلم های سایر اسکیت بورد ها کردم ، فقط می دانستم که این موضوع من است.

“من کاملاً با آن وسواس داشتم.”

مایک گفت که پدرش در پاسیوی پشتی ریل و پرش نصب کرد و سرانجام او را به پارک اسکیت ریورساید برد که “یک پارک قدیمی پوسته پوسته است ، اما او در آنجا بسیار سرگرم بود.”

استری گابریل و درک سوئیم ، طرفداران محلی ، برگر را راهنمایی کردند ، وی مایک را به فیلمبرداری از پسرش ترغیب کرد تا برای حمایت مالی به یک فروشگاه اسکیت بورد محلی ببرد.

مایک برگر گفت: “من فکر کردم ،” وای ، عالی خواهد بود “زیرا او از کفش و اسکیت بورد عبور می کرد.

شبیه اسنوبوردها ، اسکیت برد ها از طریق حمایت مالی و فیلم هایی از مهارت های خود امرار معاش می کنند که به نوبه خود باعث حمایت اسپانسرها می شود.

ورود اسکیت بورد در بازیهای المپیک درهای شرکت بیشتری را برای Berger باز کرد ، از جمله جعبه غلات فوق الذکر.

وی گفت: “من فکر می کنم این فرصت به اسکیت بورد ها داده شده است تا از مکانهایی پشتیبانی کنند که فکر می کنم زمانی اسکیت بورد به نوعی به آنها نگاه می کرد.”

“وقتی افرادی که از اسکیت بورد اطلاع ندارند از من می پرسند که من چه کاری انجام می دهم ، وقتی می شنوند که من یک اسکیت بورد المپیکی هستم ، نوعی نسبیت به افراد متوسط ​​می دهد ، به جای اینکه آنها فقط فکر می کنند من بعضی ، مانند ، بد اسکیت بورد. “

تماشا کنید | به چالش کشیدن مت برگر برای یک بازی ویدیویی المپیک:

با حضور اسکیت بورد در المپیک اولین بازی خود را در توکیو انجام داد. ما می خواستیم Matt Berger اسکیت بورد حرفه ای را به یک مسابقه پا به سبک قدیمی تبدیل کنیم. او در مسابقه 100 متر – روی نینتندو سوییچ – با آنسون هنری CBC Sports رو در رو می شود. 3:17

رقابت در حال حاضر به دلیل همه گیری COVID-19 متوقف شده است ، برگر با سوار شدن به اسکیت بورد خود در خیابان های محله کالیفرنیا در تلاش است تا سطح دشواری خود را افزایش دهد.

او به یک سالن بدنسازی خصوصی دسترسی دارد که از آن به عنوان “نجات دهنده زندگی” یاد می کند.

برگر گفت: “من از زمان شروع COVID روی یک پروژه ویدیویی کار می کردم و این پروژه در اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.”

“فقط به این دلیل که هیچ رقابتی وجود ندارد ، به این معنی نیست که من نمی توانم تمام تلاش خود را انجام دهم تا هر روز در هیئت مدیره خود بهترین باشم.

“من فقط هیجان زده هستم که برای اولین بار به ژاپن می روم و نماینده کشوری هستم که به من شکل داده است.