محافظان پیش از میلاد برای جمع آوری 1.7 میلیون دلار برای خرید جزیره تلاش می کنند

یک موسسه خیریه قبل از میلاد کمتر از 10 روز فرصت دارد تا به هدف خود برای جمع آوری 1.7 میلیون دلار برای خرید یک جزیره خصوصی در نزدیکی پارکسویل برسد تا بتواند از توسعه محافظت کند.

بنیاد BC Parks تصمیم به خرید جزیره West Ballenas ، یک جزیره سنگی 0.4 متر مربعی یا 100 جریب سنگی غنی از گیاهان و حیوانات دریایی ، از یک مالک خصوصی گرفته است.

این دومین خرید عمده بنیاد است که در سال 2018 با هدف خرید زمین برای افزودن به سیستم پارک استان آغاز شد.

در ماه اوت گذشته ، 3 میلیون دلار سرمایه برای خرید بخشی از هشت بیلیون کیلومتر مربع از بیابان ساحلی از راه دور به نام Princess Louisa Inlet در ساحل آفتاب جمع شد.

اندی دی ، مدیرعامل بنیاد BC Parks ، گفت که فرمولی برای خرید موفقیت آمیز بود و برای پروژه جزیره West Ballenas استفاده می شود.

این متقاعد کردن مالک برای متوقف کردن فروش زمین های خصوصی است تا به خیریه وقت بدهد تا بودجه بسیاری از اهداکنندگان را که می خواهند هرکدام 5 دلار هزینه نکنند ، جمع کند.

وی گفت: “من فکر می کنم آنچه که با پرنسس لوئیزا دیدیم ، میزان حسن نیت و تعداد کلمبیایی های انگلیس و مردم در سراسر جهان بود که واقعاً ارزش قائل هستند و می خواهند قبل از میلاد زیبا را حفظ کنند.”

دی می گوید این بنیاد مستمری بگیران 5 دلار در ماه اعطا کرده است ، دانشجویانی که فروش پختی دارند کمتر از 100 دلار و خیرین صدها هزار دلار کمک مالی می کنند.

وی گفت: “همه احساس یکسانی دارند که انجام کاری بزرگ … پس دادن به قبل از میلاد”.

متخصصان حفاظت از محیط زیست می گویند جزیره West Ballenas در دریای Salish مجموعه متنوعی از گیاهان و حیوانات است. (بنیاد پارک های قبل از میلاد)

طبق روز ، اگر فروش فروخته نشود ، می توان این جزیره را به قطعات تقسیم کرد و با مسکن توسعه داد.

این بنیاد می گوید که این جزیره دارای اکوسیستم های حساسی است و در اثر چرا و اثرات انسانی بلا مزاحم نیست.

دی می گوید اطمینان دارد که پروژه Ballenas موفقیت آمیز خواهد بود. این بنیاد پیش از این یک اهدا کننده ناشناس پیدا کرده است که مایل به مطابقت با سایر کمک ها است ، یعنی هنوز حدود 850،000 دلار مورد نیاز است.

کمک های مالی نهایی برای خرید ساحل آفتاب در سال 2019 تا قبل از آخرین مهلت اجرای پروژه تأمین نشده بود.

دی گفت: “پرنسس لوئیزا در گرفتن پول دقیقاً به سیم کشی رسید.”

17 نوامبر آخرین مهلت برای تأمین اعتبار است

روز دوشنبه ، بنیاد تور جزیره West Ballenas را انجام می دهد ، که شامل دانش آموزان یک دبیرستان محلی به همین نام ، École Secondaire Ballenas Secondary است.

مهر و موم در جزیره West Ballenas. (بنیاد پارک های قبل از میلاد)

ایزابل اسکات ، 14 ساله ، دانش آموز کلاس 9 این مدرسه است. کلاس او چوب خرد کردن و فروش هیزم به عنوان راهی برای کمک به جمع آوری پول برای خرید بوده است.

وی در مورد کار گفت: “بعد از چند ساعت کمرم دردناک است.”

وی گفت که هر دانش آموز در کلاس 18 نفره خود هر کس حدود 60 دلار برای این پروژه جمع کرده است. اسکات گفت که او نمی خواهد اکوسیستم جزیره را به دلیل توسعه از دست بدهد.

وی گفت: “به طور شگفت آور اکثر نوجوانان … واقعاً می خواهند در جهان تأثیر بگذارند ، بنابراین جزیره بالناس یکی از نمونه های چگونگی کمک به آنها است.”

بنیاد BC Parks می گوید تا 17 نوامبر فرصت دارد تا وجوه خود را تأمین کند. این شرکت امیدوار است تا پایان ماه خرید جزیره را به پایان برساند.