محقق توضیح می دهد که نرخ COVID-19 در جوامع جنوب آسیا نیاز به درک دقیق دارد

در حالیکه منحنی COVID-19 BC به سمت بالا حرکت می کند ، افسر بهداشت استان دکتر بانی هنری و وزیر بهداشت آدریان دیکس خاطر نشان کردند که انتقال قابل توجهی در میان مردم آسیای جنوبی در منطقه بهداشت فریزر اتفاق می افتد.

در این هفته ، هنری تأکید کرد که دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود. وی گفت ، بسیاری از افراد در جامعه در مشاغل خط مقدم کار می کنند که آنها را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد ، مانند کارخانه های فرآوری مواد غذایی و مراکز بهداشتی.

هنری روز پنجشنبه همچنین گفت که “دلایل فرهنگی” وجود دارد که باعث می شود مردم به تعداد زیادی دور هم جمع شوند یا در یک خانواده بزرگ و فوری زندگی کنند.

وی گفت: “اینها مواردی است که متأسفانه این ویروس می تواند از آنها استفاده کند.” “این ما را تشخیص نمی دهد که چه کسی هستیم ، اما تشخیص می دهد که وقتی در خانه در شرایط شلوغی قرار داریم می توانیم آن را منتقل کنیم.”

دکتر بهداشت و درمان استان ، دکتر بانی هنری گفته است که دلایل تعداد زیادی از موارد COVID-19 در Fraser Health شامل کارگران در مشاغل خطرناک مانند پردازش غذا و مراقبت های بهداشتی است که به خانه های چند نسل تولید می شوند که ویروس می تواند به سرعت گسترش یابد. (مایکل مک آرتور / سی بی سی)

در حالی که او از تلاش های هنری برای برقراری ارتباط با خطرات COVID-19 پشتیبانی می کند ، Satwinder Bains ، مدیر انستیتوی مطالعات جنوب آسیا در دانشگاه دره فریزر ، از تمرکز بر روی گردهمایی های فرهنگی و این واقعیت که تعدادی از جوامع نژادی در چند نسل زندگی می کنند ، نگران است. خانوارها “فرهنگ را آسیب شناسی می کنند” و به دلایل اصلی اینکه چرا ممکن است این جوامع به طور نامتناسبی تحت تأثیر همه گیری قرار بگیرند ، نمی پردازند.

باینز گفت: “لحظه ای که پیام ارسال می شود ، گروه های نژادی – به ویژه جایی که نژاد نشانگر تفاوت است – ترس از پیشرفت های کلیشه ای وجود دارد.”

“مردم شروع به ترس در قلب و ذهن خود می کنند. مردم در مورد آنچه در جامعه می گذرد ، فرضیات خود را مطرح می کنند.”

خانوارهای چند نسلی حمایت اجتماعی ، اقتصادی ارائه می دهند

بعنوان مثال ، باینز می گوید كه هنجار در كانادا این است كه بیشتر خانواده ها در خانه های هسته ای با “5/1 فرزند ، حصار سفید ، سگ و گربه” زندگی كنند.

وی گفت ، اما بسیاری از افراد در جامعه جنوب آسیا در خانه های چند نسلی زندگی می كنند كه اعضای سالخورده خانواده را دربرمی گیرند و آنها این كار را به دلایل بی شماری انجام می دهند.

وی گفت: “ما در مورد فرهنگ سفید صحبت نمی كنیم كه می گوید قرار دادن بزرگترهای خود در یك مرکز مراقبت ویژه كه واقعاً خطر بسیار زیاد است كاملاً هنجاری است.”

“می دانید ، مردم س questionال می کنند که چرا ما در خانه های بزرگ زندگی می کنیم ، چرا ما واحدهای خانوادگی گسترده ای داریم بدون اینکه واقعاً از حمایت های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی که برای خانواده ها اتفاق می افتد درک کنیم.

“ما سیستم خانواده گهواره تا گور داریم که … از وابستگی به رمز محافظت می کند و تأیید می کند به این معنا که وقتی کوچک هستید از شما مراقبت می کنیم ، شما وقتی پیر شدیم از ما مراقبت می کنید.”

باینز به جای اینکه به این نکته اشاره کند که چطور چنین تنظیمات زندگی می تواند انتقال COVID را آسان کند ، دوست دارد که مقامات بهداشتی پیام را بیشتر به چگونگی محافظت از سالمندان در چنین خانه هایی و چگونگی کاهش خطرات ناشی از مواجهه متمرکز کنند.

او همچنین دوست دارد که دکتر بانی هنری پزشکان آسیای جنوبی یا کارکنان مراقبت های بهداشتی را در تلاش این استان برای انتشار پیام در مورد محدودیت های COVID-19 قرار دهد.

باینز همچنین اشاره کرد که لازم است درک بهتری از عوامل مختلف اقتصادی و بهداشتی وجود داشته باشد که ممکن است افراد در برخی از جوامع قومی را در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به COVID-19 قرار دهد.

نیاز به داده های مبتنی بر قومیت

کولپریت سینگ ، بنیانگذار اتحاد سلامت روان آسیای جنوبی ، می گوید که جمع آوری داده هایی که شامل قومیت است به مسئولان بهداشت کمک می کند تا به جوامع تحت تأثیر COVID-19 کمک کنند.

کولپریت سینگ بنیانگذار اتحاد سلامت روان آسیای جنوبی است. (کولپریت سینگ)

سینگ گفت ، مقامات بهداشتی بهتر می توانند تلاش ها و منابع ارتباطی خود را هدف قرار دهند و چنین داده هایی می تواند در مبارزه با بحران مسمومیت دارویی استان نیز کمک کند.

با این حال ، قبل از میلاد ، در حال جمع آوری چنین داده هایی نیست.

سینگ گفت: “هنگامی که – از نظر تاریخی – دیابت ، فشار خون ، کلسترول ، بیماری های قلبی را بررسی می کنیم ، همیشه درمورد اینکه چه جوامعی در معرض خطر بیشتری هستند صحبت می کنیم.”

“ما درمورد اینکه کدام نوع رژیم غذایی باید کار کنیم صحبت می کنیم ، درمورد اینکه چه نوع محیط کاری را بررسی می کنیم ، به موضوعات سیستمی مانند نژادپرستی یا تسویه حساب می پردازیم. من فقط نمی فهمم چرا وقتی صحبت از مصرف بیش از حد یا COVID-19 می شود ما رویکرد یکسانی نخواهند داشت. “

گوش کنید: Satwinder Bains با دانشگاه Fraser Valley می گوید مکالمات دقیق تر درباره نرخ COVID-19 در جامعه جنوب آسیا مورد نیاز است

نسخه اولیه10:20چرا جوامع نژادی بیشتر تحت تأثیر covid-19 قرار دارند؟

Satwinder Bains ، مدیر انستیتوی مطالعات جنوب آسیا ، دره Fraser با میشل الیوت در مورد نحوه هدف گیری سیاست گذاران و ویروس برای اقلیت ها در سال قبل از میلاد صحبت می کند. 10:20