مربیان BC Lions ، ریک کمپبل ، مدیرعامل فوتبال نیل مک ایوی برای تقسیم نقش جنرال موتورز

شیرهای BC روز دوشنبه از سرمربی ریک کمپبل و مدیر عملیات فوتبال نیل مک ایوی بعنوان مدیرکل مشترک خود نام بردند.

آنها مسئولیت را از اد هروی بر عهده می گیرند که در ماه اکتبر از سمت خود کناره گیری کرد.

کمپبل پس از شش فصل حضور در جمع سرخپوشان اوتاوا در دسامبر 2019 به عنوان سرمربی شیرها انتخاب شد. اما بعد از اینکه لیگ برنامه های مختصری را در ماه آگوست به دلیل همه گیری COVID-19 لغو کرد ، هیچ دوره CFL 2020 وجود نداشت.

كمبل در سال 2015 به عنوان مربی برتر CFL انتخاب شد و سال بعد اوتاوا را به یك عنوان جام خاکستری رساند.

کمپبل و مک ایوی همزمان با آماده شدن BC برای ازسرگیری بازی در سال 2021 ، در ارزیابی بازیکنان ، قراردادها و تدارکات همکاری خواهند کرد.

شیرها سال گذشته پلی آف را از دست دادند.

كمبل در بیانیه ای گفت: “من از اینكه با نیل و كل كارمندان مان رو به جلو حرکت می كنم بسیار خوشحالم.” “سال اول حضور من در بریتیش کلمبیا ممکن است هیچ بازی ای نداشته باشد ، اما حضور در شهر با همکاری با بازیکنان فوتبال و کارمندان تجاری ما بسیار خوب بوده است.

“این یک کار رویایی برای من است”

“ما در اینجا افراد بسیار پرشوری داریم. تا آنجا که لیست ما ارسال می شود ، ما قطعات بسیار خوبی در اختیار داریم و این چند ماه آینده کلیدی خواهد بود زیرا ما به دنبال اضافه کردن افراد مهم دیگری هستیم که به ما کمک می کند تا در سال 2021 و بعد از آن رقابت کنیم.”

مک ایوی از سال 2014 به عنوان مدیر عملیات فوتبال قبل از میلاد خدمت کرده است و 2021 بیست و ششمین سال حضور خود در این سازمان را جشن می گیرد.

مک ایوی گفت: “این برای من یک کار رویایی است.” “من خوش شانس بوده ام که از بهترین افراد در این تجارت از آدام ریتا ، بابی آکلز و والی بونو یاد گرفته ام.

“اخیراً ، مربی کمپبل و من در این سال دیوانه وقت زیادی را صرف برنامه ریزی و ساختن یک مسابقه در جام خاکستری در سال 2021 کرده ام و من به خاطر این فرصت برای انجام این کار برای این سازمان افتخار می کنم.”

کمپبل و مک ایوی اعلام کردند هشت عضو کادر مربیگری شیرها که در سال 2020 استخدام شده اند ، فصل آینده برمی گردند. آنها عبارتند از: Jordan Maksymic (هماهنگ کننده حمله) دن یانوسکی (تیم های ویژه) ؛ کلی بیتس (خط حمله) ؛ جیسون تاکر (گیرنده ها) ؛ دنی اوبراین (پشت در حال اجرا) لروی بلو (خط دفاعی) ؛ رایان فیلیپس (مدافعان دفاعی) و تراویس براون (مدافعان خط).

ماه گذشته ، رایان ریگمایدن به عنوان مدیر پیشاهنگی آمریکا انتخاب شد. باب رالف (مدیر پیشاهنگی کانادا) و گروی سایمون (مدیر پیشاهنگی جهانی و پیشاهنگی منطقه ای ایالات متحده مسئول ارزیابی بهترین چشم اندازهای بین المللی برای پیش نویس جهانی) هر دو برمی گردند و از نزدیک با ریگمایدن همکاری می کنند.