مردی در غرب ونکوور به دلیل تغذیه در حیاط خلوت به خرس‌های سیاه 5 هزار دلار جریمه شد

خدمات افسر حفاظت از BC می گوید یک مرد در غرب ونکوور، بریتیش کلمبیا، باید 5000 دلار برای غذا دادن به خرس های سیاه در حیاط خلوت ملکی در منطقه در سال 2018 بپردازد.

BCCOS روز پنجشنبه در توییتی اعلام کرد که ویتالی شوچنکو به خاطر تغذیه حیات وحش خطرناک گناهکار خود را اعتراف کرد، که این نقض بر اساس قانون حیات وحش BC است.

این جریمه و درخواست مربوط به تحقیقاتی است که در سال 2018 با انتشار ویدئویی در رسانه های اجتماعی که غذا دادن به یک خرس سیاه و یک توله را از پنجره و در خانه در وست ونکوور نشان می داد، آغاز شد.

سوابق دادگاه نشان می دهد که ویتالی شوچنکو بر اساس قانون حیات وحش با دو اتهام روبرو شده است.

یکی از اتهامات باقی ماند و شوچکو روز چهارشنبه در دادگاه استانی در شمال ونکوور، بریتیش کلمبیا، پس از اعتراف به مجرمیت به اتهام تغذیه حیات وحش خطرناک، 5000 دلار جریمه شد.

تماشا | تصاویری از شبکه های اجتماعی از تغذیه خرس:

ویدیوهای اینستاگرام دخترانی را نشان می دهد که به خرس ها غذا می دهند

حافظان محیط زیست هشدار می دهند که خرس هایی که به انسان عادت می کنند می توانند خطرناک شوند.

BCCOS می‌گوید قانون حیات وحش BC چنین تماس نزدیک با حیوانات وحشی را ممنوع می‌کند، زیرا این یک خطر جدی برای امنیت عمومی است، زیرا ممکن است حیوانات توسط حیوانات صدمه ببینند و می‌تواند منجر به مشروط شدن حیوان به غذای انسان شود.

گروهبان BCCOS گفت: “تغذیه حیات وحش خطرناک ایمنی افراد و حیات وحش را به خطر می اندازد.” سایمون گراول در شبکه های اجتماعی. بهترین کاری که مردم می‌توانند برای حفظ امنیت مردم و حفظ حیات وحش انجام دهند این است که به آنها غذا ندهند و از همه جاذبه‌ها مطمئن شوند.»

این سرویس گفت که اکثر جریمه به بنیاد اعتماد حفاظت از زیستگاه برای حمایت از پروژه های حیات وحش و زیستگاه و همچنین برنامه های آموزش محیط زیست تعلق می گیرد.