مرد و زن در سال 2022 به قتل Abbotsford BC متهم شدند

بیش از یک سال پس از تیراندازی مرگبار یک مرد ابوتسفورد، تیم تحقیقات یکپارچه قتل بریتیش کلمبیا می‌گوید دو نفر در رابطه با این قتل متهم شده‌اند.

در بیانیه روز شنبه پلیس Abbotsford آمده است که یک مرد 22 ساله و یک زن 30 ساله روز جمعه دستگیر و در رابطه با مرگ چاد کولیواس 41 ساله در 21 مارس 2022 متهم شدند.

گروهبان تیموتی پیروتی از IHIT در بیانیه ای روز شنبه می گوید: «این یک تحقیق پویا و پیچیده بوده است. “مثل همیشه، IHIT از همکاری قوی خود با اداره پلیس Abbotsford و سایر تیم های یکپارچه، و کار قوی انجام شده توسط همه محققان که منجر به این نتایج شد، سپاسگزار است.”

بر اساس بیانیه IHIT در زمان قتل، افسران اداره پلیس Abbotsford درست قبل از ساعت 22 PT دوشنبه پس از گزارش تیراندازی در طبقه پایین خانه ای در 3500 بلوک خیابان لاتیمر، یک منطقه مسکونی در شمال شرقی شهر تماس گرفتند. مرکز شهر.

افسران و امدادگران متوجه شدند که کولیواس از جراحات خطرناکی رنج می برد. پلیس می گوید علیرغم تلاش برای نجات جان او در محل حادثه جان باخت.

پلیس روز شنبه گفت تانر فاکس، 22 ساله، به قتل درجه دو متهم شده است، در حالی که لیتیتیا آسرا، 30 ساله، به قتل غیرعمد متهم شده است. گمان نمی‌رود که این قتل مربوط به باند باشد.

طبق اسناد دادگاه، فاکس به اتهام سرقت در سال 2019 در زندان گذرانده است.

Acera همچنین دارای سابقه کیفری طولانی است، از جمله اتهامات متعدد کلاهبرداری کمتر از 5000 دلار، جعل هویت، فرار از پلیس و استفاده غیرمجاز از داده های کارت اعتباری مربوط به سال 2015.

هر دو مظنون در بازداشت پلیس هستند و قرار است در 15 ژوئن در دادگاه حقوقی Abbotsford حاضر شوند.