مرد کملوپس در ضربه و دو ضربه کشنده متهم شد

پلیس مردی را در ارتباط با برخورد تصادفی که منجر به کشته شدن سه مرد در کاملوپس ، قبل از میلاد شد و زخمی شدن یک نفر دیگر نزدیک به یک سال پیش دستگیر کرد.

RCMP می گوید که آنها رید مک کایت 31 ساله ، ساکن کاملوپس را به سه مورد رانندگی خطرناک باعث مرگ و همچنین کار با وسیله نقلیه ای که در یک حادثه تصادف کرده و متوقف نشده اند ، متهم کرده اند.

گروهبان ستاد. سایمون پیلای گفت که برخی از جنبه های فنی این پرونده وجود دارد که برای تأمین امنیت آنها وقت و تلاش زیادی لازم است.

پیلای گفت: “تحقیقات از نظر ماهیت بسیار دقیق و پیچیده بود. پردازش و تجزیه و تحلیل این اطلاعات به زمان نیاز دارد.”

3 کشته ، 1 زخمی

در ابتدا مک کایت در روز حادثه ، در تاریخ 3 نوامبر 2019 ، پس از عبور یک وسیله نقلیه از طریق یک علامت ایست در یک منطقه مسکونی دستگیر شد و در اوایل صبح همان روز با چهار نفر به یک داج چارجر برخورد کرد.

سه نفر از مردان 22 ، 27 و 30 ساله درگذشتند. چهارم ، 24 ساله ، جراحات غیر تهدید کننده زندگی را تحمل کرد. پلیس می گوید آنها دانشجویان و فارغ التحصیلان بین المللی دانشگاه تامپسون ریورز بودند که از یک مهمانی به خانه می رفتند و هیچ کاری برای کمک به این تصادم انجام ندادند.

رید که به گفته پلیس هنگام تصادف در حال رانندگی با یک وانت پیکاپ ثبت شده به نام وی بود ، گفته می شود بدون پیشنهاد کمک از صحنه فرار کرده است. بعداً همان روز پلیس به منزل وی رفت و وی را دستگیر کرد ، اما با ادامه تحقیقات از بازداشت آزاد شد.

RCMP می گوید آنها روز بعد با صدور قرار بازرسی به خانه او بازگشتند و اسلحه های گرم غیرمرتبط با سقوط را پیدا کردند. شواهد دیگر نیز جمع آوری شد.

روز جمعه ، تقریباً یک سال پس از سقوط ، مک کایت دستگیر شد و به اتهامات مربوط به رانندگی متهم شد. وی همچنین به خلاف مقررات به دلیل بی احتیاطی در نگهداری اسلحه و نگهداری سلاح گرم متهم شد.