مزارع پرورش ماهی قزل آلا با شبکه باز BC در راه خروج ، اما سیستم های جایگزینی ممکن است براساس منطقه متفاوت باشد

برنامه دولت فدرال برای حذف مرحله ای مزارع پرورش ماهی آزاد در ساحل قبل از میلاد می تواند قوانین متفاوتی را برای مناطق مختلف استان ایجاد کند.

وزارت شیلات و اقیانوس ها می گوید که در حال استفاده از “رویکرد مدیریت مبتنی بر منطقه” در پرورش آبزیان است که تأثیرات تجمعی گروه های مزارع پرورش ماهی در یک منطقه خاص را در نظر می گیرد.

Allsion Web ، مدیر مدیریت آبزی پروری DFO ، گفت: “ما همچنین مواردی را … مخصوص منطقه مانند زمان بندی پنجره های ماهی آزاد که در حال مهاجرت هستند ، در نظر بگیریم.”

“ما می توانیم شرایط مجوز برای مدیریت شپش دریایی را برای محافظت از آن ذخایر وحشی تنظیم کنیم ، با نگاهی به زمان خاص آنها در مقابل روش برش کوکی در سراسر استان.”

پرورش ماهی قزل آلا با قلم باز یک مسئله داغ در قبل از میلاد است

برخی از دانشمندان می گویند که مزارع عامل انتقال عوامل بیماری زا و شپش دریایی به ماهی قزل آلا وحشی هستند و معتقدند که آنها عاملی برای سقوط ذخایر وحشی قبل از میلاد به ویژه ماهی قزل آلا رودخانه فریزر هستند که در سال جاری با تعداد کم سابقه بازگشت می کنند.

تری بیچ ، دبیر پارلمانی وزیر شیلات ، گفت که دولت همچنان ممنوع مزارع با شبکه باز تا سال 2025 و حرکت به یک مدل پایدار است.

در گذشته سیستم های مهار بسته و زمینی به عنوان راه حل معرفی می شدند. اما بیچ می گوید مدل های جدید پرورش ماهی در حال پیشرفت هستند.

ماهی قزل آلا سوکای جوان با شپش دریایی. (الکساندرا مورتون)

وی گفت: “سیستم های دیگری نیز وجود دارد كه بر پایه اقیانوس است ، من می دانم كه سیستم های هیبریدی وجود دارد.”

“هدف اصلی ما این است که از قلم های شبکه باز به سمت فناوری پایدارتر برویم. این فناوری چیست و چه چیزی برای بریتیش کلمبیا برای آینده نزدیک مناسب است ، بخشی از مواردی است که باید بررسی شود.”

در ماه سپتامبر ، کنسرسیومی از سال 101 قبل از میلاد مسیح ، گروه های ماهیگیری تجاری و ورزشی و اپراتورهای بوم گردی با همکاری یکدیگر خواستار حذف 18 مزرعه پرورش ماهی در جزایر دیسکاوری در نزدیکی رودخانه کمپبل شدند.

این گروه گفت که مزارع خطر عمده ای برای ماهی قزل آلا وحشی نوجوان است که هنگام مهاجرت به اقیانوس مجبور به شنا می شوند.

بیچ گفت که وی در حال رایزنی با اولین سازمان ملل ، صنعت آبزی پروری و ذینفعان محیط زیست برای تهیه گزارش موقت است که در بهار آماده خواهد شد.