مشاور می گوید ، ICBC باید به ساكنان هایدا گوایی بگوید كه برای طرح ادعا لازم نیست به سرزمین اصلی سفر كنند

وقتی ماه گذشته لیزا پینو هنگام رانندگی با هایدا گوایی به یک خرس برخورد کرد ، بلافاصله برای ادعای برخورد با مرکز تماس ICBC تماس گرفت.

به او گفتند اگر می خواهد وسیله نقلیه او توسط ICBC ارزیابی شود ، باید 6 ساعت با کشتی به پرنس روپرت ، قبل از میلاد سوار شود و سپس 150 کیلومتر دیگر با ماشین تا تراس برود تا از دفتر ادعا بازدید کند – سفری که صدها هزینه برای او دارد. دلار و بیش از یک روز سفر.

اما فروشگاه اتوبودي كه او با آن كار مي كرد به او گفت كه شايد بتواند به جاي اينكه سفر طولاني را براي ادعا انجام دهد ، به سادگي عکس هاي خسارت را ارسال كند. Pineault در نهایت با یک تنظیم کننده صحبت کرد و توانست سفر را برای خود نجات دهد – و اکنون او می خواهد ICBC اطمینان حاصل کند که خدمات مشابهی را به سایر ساکنان مجمع الجزایر ارائه می دهد.

“اگر من این کار را دنبال نمی کردم – این همان اتفاقی است که برای بسیاری از مردم می افتد ، وقتی به آنها گفته می شود مجبور به ساختن این موارد هستند [round trip] خارج از جزیره – من حتی نمی دانستم که این احتمال وجود دارد. “این چیزی است که ما سعی می کنیم آن را تغییر دهیم.”

پینو ، یک مشاور در دهکده کوئین شارلوت ، اکنون در حال همکاری با دیگر شهرداری های هایدا گوایی و دولت های ملل اول است تا سعی کند ICBC را متقاعد کند تا خدمات را برای مردم ساکن جزایر بهبود بخشد.

Pineault می گوید تا چند سال پیش ، شرکت Crown برای ارزیابی خسارات خودرو و تعیین مسئولیت رانندگان در یک تصادف ، ماهانه یک بار تنظیم کننده را به منطقه می فرستاد.

سپر کامیون Pineault در پی برخورد با خرس در اوایل ماه اکتبر آسیب دید. او می گوید مرکز تماس ICBC به او گفت که برای دیدن تنظیم کننده ادعا ، شش ساعت سفر با کشتی و 150 کیلومتر رانندگی به تراس ، قبل از میلاد انجام دهد – اما بعداً مطلع شد که فقط می تواند عکس های خسارت را برای تنظیم کننده ارسال کند. (Lisa Pineault)

“او [the adjuster] او به کارولینا دی ریک ، میزبان برنامه های CBC گفت: “از طریق هایدا گوایی سفر می کند تا به همه جوامع برود.” سپیده دم شمال. “اما در حال حاضر تنظیم کننده ای نداریم که به اینجا بیاید.”

در 21 اکتبر ، Pineault پیشنهاد کرد که میز پروتکل All-Islands – ائتلافی از Haida First Nation و دیگر دولت های محلی از جمله ملکه شارلوت – باید از ICBC بخواهد خدمات تنظیم منظم را در منطقه از سر بگیرد ، یا حداقل اجازه دهد که ساکنان عکس ارسال کنند. به ارزیاب خود بیش از اینکه آنها را به سرزمین اصلی سفر کند.

در بیانیه کتبی خود به سی بی سی نیوز ، ICBC می گوید که از عکس های ارسال شده توسط رانندگان و شرکت های یدک کش در هایدا گوایی برای ارزیابی تعمیرات وسایل نقلیه استفاده می کند.

ICBC می گوید عکس های ارسالی توسط رانندگان و شرکت های یدک کش برای ارزیابی خسارت خودرو را می پذیرد. (دیوید هورمانز / سی بی سی)

اما Pineault می گوید كه مرکز تماس آن باید به مشتریان فهماند كه آنها به جای مراجعه فیزیكی به تنظیم كننده ، گزینه ارسال عکس را دارند.

وی گفت: “افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند وسیله نقلیه خود را تعمیر نکنند زیرا فکر می کنند نه تنها برای کسر ، بلکه برای سفرهای اضافی کشتی از جیب شما خارج خواهند شد.”

Pineault هنوز هم می تواند کامیون خود را رانندگی کند و تعمیر آن را در ژانویه در پرنس روپرت برنامه ریزی کرده است. در همین حال ، او منتظر است تا جدول پروتکل All-Islands به مصوبه ای در مورد درخواست خدمات تنظیم کننده محلی برسد.

برای گوش دادن به مصاحبه Lisa Pineault در پیوند زیر ضربه بزنید سپیده دم شمال:

سپیده دم شمال7:17تصادف اتومبیل در هایدا گوایی؟ شما باید وسیله نقلیه خود را به سرزمین اصلی ارسال کنید

Lisa Pineault هنگام رانندگی با هایدا گوایی با خرس برخورد کرد و دریافت که هزینه اصلاح آن بیش از حد انتظار است. حالا او سعی دارد آن را تغییر دهد. 7:17

مشترک شدن در Daybreak North در CBC Listen یا برنامه پادکست مورد علاقه خود و ارتباط با CBC Northern British Columbia در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام.