معرفی بهترین مارک تلویزیونی در سال 2021 تیز فروش

بهترین مارک تلویزیونی در سال 2021

به گزارش فروشگاه اینترنتی تیز فروش ، فقط هنگام خرید فروشگاه برای خرید تلویزیون جدید ، شاید سخت ترین و چالش برانگیزترین تصمیم این باشد که مارک تلویزیونی را از بین مدل های مختلف موجود در بازار انتخاب کنید. آنچه روند انتخاب را دشوار می کند این است که مارک جدید در سالهای محبوب چشم شما یافت می شود و در صورت وجود کیفیت و ویژگی های مناسب در مدل های گران قیمت ، گاهی اوقات آنها را مدل می کند. اکنون هر یک از مارک های شما می توانند ویژگی های هوشمند خود را بر روی محصولات خود طراحی و اعمال کنند ، اما نکته در اینجا ممکن است این باشد که اگر بیشترین تولید کننده را برای نیاز خود دارید. در این مقاله از زومیلو ، بهترین مارک های تلویزیونی ایرانی را معرفی خواهیم کرد ، سپس در پایان شما رتبه بندی هرکدام را با توجه به معیارهای خود پردازش می کنید ، پس پس از پایان با ما همراه باشید.

چک لیست خرید تلویزیون

اگر می خواهید بهترین محصول بسته را داشته باشید ، باید خودتان را در اولویت قرار دهید تا یک کاغذ یادداشت تهیه کنید. به طور خاص ، یکی از افرادی که به دنبال یک مدل بازی است ، باید در ورودی به عنوان ملاک انتخاب شود ، در حالی که کسی که شبانه با تلویزیون خود یک فیلم یا سریال را تماشا می کند ، باید مانند کنتراست و یکنواختی شبکه تلویزیون باشد. او فقط باید بیشتر این موارد را در پنل های VA ببیند. البته ، ما به شما توصیه می کنیم جزئیات بیشتری را ارائه دهید ، زیرا تفاوت های زیادی بین تلویزیون های دیگر وجود دارد.

تعیین میزان بودجه: یکی از مهمترین و اصلی ترین کارهایی است که می توانید به راحتی انجام دهید و با افزایش قیمت ها ، تأثیر در انتخاب شما باید باشد. این تلویزیون های سونی معمولاً ارزان تر از مارک های دیگر هستند ، به این معنی که شما می توانید با بودجه مشخصی تلویزیون سری 8 سامسونگ را تهیه کنید یا تلویزیون سری 7 سونی را با همان تخفیف خریداری کنید.

اندازه تلویزیون: عامل دوم به دلیل محدودیت یا اندازه بیش از حد تلویزیون است ، اگر هم در قیمت و هم در لوازم جانبی تلویزیون باشد ، اگر می توانید ادامه دهید. طبیعتاً تلویزیون سامسونگ 55 اینچی ارزان تر از مدل 65 اینچی است اما در برخی موارد تلویزیون 65 اینچی شیائومی ارزان تر از مدل های سطح بالای 65 اینچ سونی است ، این بدان معناست که می توانید بودجه ای برای 55- تلویزیون اینچ سونی یا ال جی یا تلویزیون 55 اینچ شیائومی بخرید. این مسئله سلیقه ای است و تا حدودی به ترجیحات فردی بستگی دارد.

نیازهای روزمره: در چه مناطقی می خواهید از تلویزیون خود استفاده کنید؟ به عنوان مثال برای نظارت؟ تماشای فیلم؟ بازی؟ وب گردی؟ و… به عنوان مثال ، به دلیل کنترل جادویی و رابط کاربری آن برای مرور مدل های LG بسیار مناسب است. نصب چندین برنامه یا قابلیت هوشمند و همچنین تلویزیون های دارای سیستم عامل اندروید مانند سونی یا شیائومی بسیار بهتر است زیرا محدودیت کمتری در نصب برنامه های فارسی زبان دارند.

فضای محیط: بسته به فضایی که برای اندازه گیری تلویزیون انتخاب می کنید ، به این معنی است که چند اینچ تلویزیون نیاز دارید و به فضای شما و فاصله شما با تلویزیون بستگی دارد.

ویژگی های تلویزیون: تلویزیون شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ آیا تلویزیون شما می تواند هوشمند باشد و از آن برای وبگردی استفاده کند؟ یا آیا شما یک گیمر هستید و بیشتر از آن برای بازی ها استفاده می کنید؟ همه اینها را در نظر بگیرید و آنها را در اولویت قرار دهید.

معرفی بهترین مارک های تلویزیونی

تلویزیون سامسونگ

سامسونگ یکی از بهترین مارک های تلویزیونی و همچنین یکی از بزرگترین شرکتهای الکترونیکی مصرفی در جهان است که از طریق تلفن های همراه ، لوازم خانگی و … در دسترس محصولات بخشی از این شرکت است. اگر آنها در ساخت تلفن های همراه با صفحه نمایش OLED به خوبی ذخیره شده اند ، اما مدل های درجه یک سامسونگ تلویزیون های QLED هستند که اولین بار در سال 2017 معرفی شدند. تلویزیون هنوز از پانل های VA استفاده می کند ، اما یک لایه نقطه کوانتومی وجود دارد که رنگ.

تلویزیون ال جی

ال جی یکی از اولین تولیدکنندگان تولید تلویزیون های OLED است و کیفیت تصویر را تشدید کرده است. تلویزیون های OLED به لطف فناوری اطلاعاتی که پیکسل ها را جداگانه جدا و روشن می کند ، رنگ سیاه عمیقی را ارائه می دهند. نسبت کنتراست در استفاده بی نهایت کیفیت تصویر را در یک اتاق تاریک افزایش می دهد و یک تجربه استثنایی از تماشای فیلم برای ایجاد ایجاد می کند. ال جی همچنین تلویزیون های ال سی دی تولید می کند که از پنل های IPS بیشتری استفاده می کنند که با استفاده کمتر و کمتر ارائه می شوند.

این بدان معنی است که این تلویزیون ها به سادگی بهترین گزینه برای مشاهده در یک اتاق تاریک نیستند ، اما اگر تلویزیون را از زاویه غیر مستقیم تماشا کنید ، عملکرد عالی است ، زیرا تصویر در زوایای مستقیم و غیر مستقیم باقی می ماند. سری های ارزان قیمت ال جی شامل مدل هایی با قیمت پایین تر هستند که از روشنایی کمتری برخوردار هستند اما برای افرادی که زاویه دید گسترده را ترجیح می دهند توصیه می شود.

تلویزیون های هایسنس

Hisense یک شرکت بزرگ الکترونیکی است که در چین مستقر است و اخیراً در ایالات متحده گسترش یافته است. آنها بیش از تلویزیون فقط یخچال ، کولر و رطوبت ساز تولید می کنند. شرکت های دیگر به اندازه شرکت های دیگر مانند سامسونگ یا ال جی نیستند و این شرکت عمداً به تولید تلویزیون های LED 4K روی آورده است ، تلویزیون هایی که تازه شروع به پخش تلویزیون های QLED می کنند. اکثر تلویزیون های این شرکت ارزان بوده و مناسب کسی است که به دنبال تلویزیون با قیمت پایین و عملکرد خوب است. اگر کنتراست بالایی داشته باشید ، کیفیت کلی تصویر را فراهم می کنند و اکثر آنها دارای پنل VA هستند. بهترین تلویزیون این برند H8G است.

تلویزیون شیائومی

شیائومی برند دیگری است که تلویزیون های آن وارد بازار شده است. این شرکت فوق العاده کار کرده و اکنون تلویزیون های زیادی دارد که می توانید در بازار مشاهده کنید. شیائومی می تواند در آینده رقابت تنگاتنگی با مارک های دیگر داشته باشد (و همچنین بتواند در زمینه گوشی های هوشمند با مارک های بزرگتری رقابت کند). این یک شرکت چینی است و راه برای واردات محصولات به کشور باز است. تلویزیون های شیائومی از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند که باعث می شود شباهت بیشتری به تلویزیون های سونی داشته باشند. شیائومی تلویزیون OLED OLED خود را در نیمه دوم سال 2020 راه اندازی می کند. این شرکت به تازگی خود را به بازار معرفی کرده و تلویزیون های LED با کیفیت 4K در بازار موجود است. این خبر همچنین تلویزیون شفاف آن با نام Mi TV Lux Edition Transparent را فاش کرده است که اولین تلویزیون شفاف با قابلیت تولید انبوه در نوع خود است.