معلم درام برای همه بازیگران دبیرستان در نلسون ، پیش از میلاد طرح همه گیر ارائه می دهد

مانند گروه تئاتر از زمان شکسپیر ، گروهی از دانشجویان نلسون از مکانی به مکان دیگر می روند تا آواز و بازی کنند.

آنها از دبیرستان LV Rogers تبریک می گویند ، جایی که معلم درام رابین شپارد با روشی منحصر به فرد برای اجرای آنها روبرو شد ، اما در زمان شیوع بیماری همه گیر در امان بمانید: تئاتر حیاط خلوت.

وی گفت: “مخاطبان ما از نظر اجتماعی فاصله دارند ، آنها در حیاط خانه ها و بالکن ها هستند و دانشجویان ما در حیاط خود نمایش اجرا می کنند.”

شپرد می گوید بسیاری از دانش آموزان در بهار گذشته چندین نمایش داخلی را لغو کرده اند و این برای برخی ممکن است آخرین فرصت آنها برای اجرای مشترک در دبیرستان باشد.

“آنها بسیار ناراحت بودند ، بنابراین اینها دانشجویان فداکار تئاتر من هستند و من باید نوآور باشم.”

گروه تئاتر حیاط خلوت با معلم رابین شپارد. (باب کیتینگ / CBC)

شپارد می گوید اینگونه تئاتر طعم کلاس / حیاط خلوت متولد شد. دانش آموزان با پای پیاده به یک خانه مشخص می شوند و تا زمان نمایش نقاب می مانند.

آنها سپس به صحنه معمولاً علفی می روند و برای مخاطبان خارج از خانه آهنگ ، مونولوگ و قطعه نمایش اجرا می کنند.

وین مک گرات هفده ساله یک نفر را از او می خواند آملی ، موزیکال ، و صحنه ای از یک قطعه دوره را اجرا می کند.

وی گفت: “فقط به این دلیل كه یك بیماری همه گیر در سراسر جهان اتفاق می افتد به این معنی نیست كه باعث می شود من نتوانم با دوستانم سرگرم شوم و قصه بگویم.”


لوتر پری ، همکار تئوری نوجوان ، می گوید که چهار ترم در سال گذشته لغو شده است و می گوید Backyard Theatre راهی برای انجام کاری است که او علاقه زیادی به آن دارد.

پری می گوید: “من عاشق ابراز وجود در صحنه هستم.” “ما باید برای افرادی که تماشا می کنند اجرا کنیم زیرا آنها عاشق نمایش هستند ، آن را از دست می دهند.”

منظره از صندلی های بالکن. (باب کیتینگ / CBC)

بیل لینچ یکی از اولین ساکنان نلسون بود که میزبان دانشجویان خارج از خانه پراكنده میراث نلسون خود با دو عرشه بلند برای مخاطبان بود.

لینچ گفت: “من این كار را انجام دادم زیرا به نظر می رسید فرصتی خارق العاده است كه می توان گروهی از ما را جمع كرد و تئاتر زنده را تماشا كرد و این كار را در یك محل امن انجام داد.” “همه ما هنرها را از دست می دهیم.”

برای اولین آخر هفته تئاتر حیاط خلوت در خارج از خانه نسبتاً معتدل بود و نمایش ها با استقبال گرم مواجه شدند.

دانشجویان درگیر آخر هفته از جمعه تا یکشنبه نمایش های دیگری دارند. تمام مبلغی که جمع می کنند برای کمک به تئاتر Capitol در نلسون است که ماه هاست تعطیل است.