مقایسه قیمت و امکانات انواع گوشی آیفون

با بالارفتن قیمت دلار نوسانات زیادی در قیمت گوشی آیفون و لیست قیمت گوشی اپل ایجاد کرد. با بالارفتن قیمت دلار نوسانات زیادی در قیمت گوشی آیفون و لیست قیمت گوشی اپل ایجاد شد. اکنون جدیدترین سری گوشی های آیفون در مدل مینی با قیمت 729 دلار، معمولی با قیمت 829 دلار، پرو 999 دلار و پرو مکس 1099 دلار در بازار عرضه می شوند.

این کمپانی گوشی اپل آیفون ۱۳ از نظر حافظهی داخلی در نسخههای 6/128، 6/256 و 6/512 گیگابایتی وارد بازار میکند که باعث تفاوت قیمت آیفون 13 در نسخههای متفاوت با مبلغی بین 50 تا 200 دلار میشود. دوربین سلفی هم عملکرد عالی دارد و تصاویر بسیار خوبی در تمام شرایط نوری ثبت میکند. از نظر فیلمبرداری،دوربین اصلی فیلم های 4K با سرعت 24، 30 و 60 فریم در ثانیه همراه با قابلیت Dolby Vision HDR ضبط کرده و دوربین سلفی نیز توانایی فیلمبرداری 4K با سرعت 24، 25 و 30 فریم در ثانیه را دارد. اگر یک گوشی آیفون اپل جدید میخواهید که همهی ویژگیهایش در حد مطلوب باشد و صفحه نمایشی نسبتا بزرگ داشته باشد، خرید گوشی آیفون اپل ۱۲ را به شما پیشنهاد میکنیم.

اگر سریال نامبر با حرف N شروع شده باشد دستگاه شما گوشی آیفون گم شده را چگونه پیدا کنیم ریفربیشد است. جزئیات در عکس ها متوسط است و برخی مناطق با جزئیات پیچیده تر، ممکن است دوربین را به چالش بکشد. ایفون۱۳ پرو مکس با صفحه نمایش Super Retina XDR جدید با ProMotion به همراه رفرش ریت تطبیقی تا 120 هرتز و تجربه لمس سریعتر، سیستم دوربین حرفهای با دوربینهای جدید اولتراواید، واید و تله فوتو که عکسها و فیلمهای خیره کنندهای را ضبط میکنند با عملکرد بینظیر A15 Bionic، قدرتمندتر از رقبای پیشرو، بزرگترین پیشرفت خود را به دست آورده است.

سری 12 دارای تراشه قدرتمند A14 Bionic و فناوری Lidar و پشتیبانی از شبکه مخابراتی 5G است. طراحی این گوشی نیز شبیه طراحی کلاسیک گوشی آیفون ۸ است و دارای یک دکمهی پایینی گوشی آیفون 13 پرو مکس میباشند. برای پی بردن به پاسخ این سوال تنها کافی است شماره سریال دستگاه خود را در بخش Check Coverage سایت اپل وارد کنید و از آکبند بودن آن اطمینان حاصل فرمائید.