منشورهای چند رنگ لومیر ونکوور را در میان محدودیت های COVID-19 روشن می کند

رویداد سالانه لومیر ونکوور با نمایشگرهای روشن ، چند رنگی و اغلب تعاملی امسال به دلیل COVID-19 کمی متفاوت به نظر می رسد.

این رویداد که اکنون در هفتمین سال خود است ، نسبت به سالهای گذشته گسترش یافته و نمایشگرهای لمسی کمتری دارد.

جدیدترین نصب مجموعه ای از سازه های بزرگ در حال چرخش است که به آن گفته می شود Prismatica ، در خیابان جیم دوا پلازا در خیابانهای دیوی و بوته.

نمایشگرهای بزرگتر از سالهای گذشته مانند نهنگ لونا و دیوی ، یک خرس گریزلی غول پیکر ، در نزدیکی ساحل انگلیس خلیج ، همچنین در West End واقع شده اند.

Prismatica نمایشگرها بیش از دو متر قد دارند و با یک فیلم ورقه ورقه شده اند که هر رنگ را در طیف مرئی منعکس می کند.

آنها همچنین به قدری سبک هستند که می توانند به جای دستان شما با آرنج بچرخند ، کاری که برگزارکنندگان مردم را به شدت تشویق می کنند.

Prismatica دارای 50 منشور چرخشی است که هنگام چرخش مردم موسیقی متن صدای زنگ را به صدا در می آورد. (جیان پائولو مندوزا / CBC)

رویداد Lumiere در مجموع دارای هفت نصب نور است که از 5 نوامبر تا 30 نوامبر برگزار می شود و بهترین نمایش ها را پس از غروب خورشید دارد. (جیان پائولو مندوزا / CBC)

در نمایشگاه اوژنیا ادای احترام به درخت بلوط نمادین که در بالای ساختمان اوژنیا پلاس در خیابان بیچ زندگی می کند ، می باشد. (جیان پائولو مندوزا / CBC)

یک نمایشگاه جدید هنر تعاملی روشنایی در اوایل ماه نوامبر در وست اند ونکوور آغاز به کار کرد ، منشورهای چند رنگی را نشان می دهد که مردم می توانند با استفاده از آرنج خود را بچرخانند. (جیان پائولو مندوزا / CBC)

این نمایشگر با عنوان Luna برای ششمین سال خود بازمی گردد که نام آن را نهنگ اورکای یتیمی گرفته است که از سال 2001 تا 2006 در آب های اطراف صدای Nootka زندگی می کرده است. (جیان پائولو مندوزا / CBC)

Davie ، یک خرس گریزلی ، در تقاطع خیابان Davie و Denman ، نزدیک خلیج انگلیس بیش از هفت متر قد دارد. (جیان-پائولو مندوزا / CBC)