موارد آنفلوانزا قبل از میلاد “بسیار کم” امسال

در حالی که مقامات بهداشتی در بریتیش کلمبیا روزانه شمارش صدها مورد جدید COVID-19 را ادامه می دهند ، یک ویروس تنفسی متفاوت تعداد بسیار کمی از افراد مبتلا به آنفلوانزا را در سال جاری آلوده می کند.

به گفته دکتر بانی هنری ، افسر بهداشت استان ، این استان در این زمان در فصل آنفلوانزا به طور کلی بین 700-800 مورد آنفلوانزا مشاهده می کند. امسال این تعداد فقط حدود هفت است.

هنری افزود: “ما به دنبال آن هستیم و در حال حاضر شاهد آنفلوانزا نیستیم كه در حال گردش است.”

وزیر بهداشت آدریان دیکس روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که خبرهای خوب محدود به قبل از میلاد نیست

وی گفت: “هم بر اساس نظارت ملی و هم استانی ، تمام شاخص های مربوط به فعالیت آنفلوانزا به طور استثنایی پایین باقی می مانند.”

به گفته دیکس امسال آزمایش های بیشتری انجام شده است ، اما هیچ مدرکی در مورد آنفلوانزا در جامعه وجود ندارد و هیچ شیوع بیماری در مراکز مراقبت طولانی مدت ثبت نشده است.

وزیر بهداشت در به روزرسانی COVID-19 در مورد واکسیناسیون آنفلوانزا به روزرسانی کرد و گفت: 2،027،300 دوز توسط BCCDC در مراجع بهداشت منطقه توزیع شده است و امسال عکس های بیشتری نسبت به سال گذشته تزریق شده است.

به عنوان نمونه ، وی گفت داروسازان از 23 نوامبر 808،001 دوز تجویز کرده اند. در همان زمان در سال گذشته ، داروسازان 518،025 دوز واکسن را تزریق کرده اند.

هنری گفت که بخشی از دلیل انتقال آنفلوانزا در سال جاری به دلیل تمام تدابیر مردم برای کاهش شیوع COVID-19 است.

وی گفت: “این از راه های بسیار مشابه از طریق قطره هایی که از کسی بیمار استنشاق می کنیم منتقل می شود.”

هنری گفت که دیدن این که افراد زیادی آنفولانزا می کنند خوب است و او امیدوار است که میزان پایین انتقال در طول فصل ادامه داشته باشد.