نحوهی بدست آوردن بک لینکهای رایگان و لینک سازی – ابوالفضل دانش

همانطور که برای پخت پلو، باید زمانی مشخص را اختصاص دهیم و اگر بخواهیم زود سروته آن را هم بیاوریم، نتیجه چیزی جز اتلاف منابع نمیشود، در لینکسازی و سئو وب سایت نیز، فاکتور زمان از کلیدیترین عوامل در سلامت فرایند بهینه سازی سایت است. به جز انواع گفته شده بکلینکهایی هستند که در صفحهها و وبسایتهای مختلف بدون در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار درج میشوند. بک لینک PBN و یا همان روش لینک سازی PBN (پی بی ان) یکی از متدهای لینک سازی می باشد که قدرت بسیار زیادی جهت افزایش رتبه سایت شما در گوگل دارد و جهت قرار گرفتن در صفحه اول گوگل در کوتاه ترین زمان، بدون شک نیازمند این متد خواهید بود. اگر می خواهید کیفیت سایت خود را در Google بهبود ببخشید ، به بک لینک نیاز دارید. با خرید این دامنه شما یک سایت جدید با ساختار آدرسدهی متفاوت و البته محتوایی کاملا نو خواهید داشت.

گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارند موضوع سایت را تشحیص میدهد. سپس با ارسال یک ایمیل مودبانه از آنها درخواست کنید لینک سایت شما را به عنوان منبع عکس قرار دهند. برای خرید بک لینک طبیعی سعی کنید لینک خود را در صفحاتی از سایت هدف قرار دهید که پیج اتوریتی بالا تری دارد. بهبود رتبه سایت در گوگل یکی از مهمترین دغدغههای فعالان فضای مجازی و صاحبان وب سایتها است و «بک لینک» نیز یکی از مهمترین کلماتی بهشمار میرود که در دنیای موتورهای جستجو و بهینهسازی سایت مورد استفاده قرار میگیرد. از دنیای فیزیکی اگر به این فاکتور نگاه کنید، میبینید که هر چه تعداد افراد بیشتری در خصوص یک شخص یا مثلاً یک فروشگاه یا یک محصول صحبت کنند، باعث برند سازی و تأثیر بیشتر آن موضوع در ذهن و تصمیمگیری سایر افراد برای استفاده از آن خدمات یا محصولات را خواهد داشت. بک لینک یا خرید بک لینک از یک وب سایت دیگر، یکی از فاکتور های رتبه بندی در گوگل می باشد و ارزش بسیار زیادی دارد و می تواند شمارا در یک کلمه به رتبه های بالا برساند، اما از جهتی دریافت بک لینک کار ساده ای نبوده و شما دو راه برای لینک سازی دارید، راه اول ساخت وب سایت توسط خودتان می باشد که باید روزانه روی آن محتوا بگذارید و آپدیت کنید و سپس از طریق آن به وب سایت خودتان لینک دهید و راه دوم خرید لینک های ارزشمند و قدرتمند می باشد که پیشنهاد ما استفاده از راه دوم می باشد.

ما طی 7 سال فعالیت، بخصوص این 6ماه گذشته متوجه شدیم که با سئوی داخلی و تولید محتوا تا حدودی رتبه سایت بهتر می شود. در گذشته بک لینکها معیار اصلی رتبهی یک صفحهی وب به شمار میرفتند. آیا آمادهاید که به بالای صفحهی نتایج جستجوی گوگل برسید؟ فقط کافیست در گوگل جستجو کنید خرید بک لینک ، ده ها سایت و وبلاگ بک لینک فروش داخل صفحه نتایج هستند و قیمت آن ها هم از 50 هزار تومان تا ماهیانه 2 میلیون تومان است، که هرچقدر ارزش و قدرت بک لینک بالاتر می رود، قیمت هم به همان میزان تغییر می کند. با این حال، من برای استفاده از نام تجاری وبسایت استفاده می کنم، می توانید برخی از آنها را برای لنگر کلمات کلید واژه ها در صورت نیاز استفاده کنید. اما اگر فردی را پیدا کردید که تضمین کرد با خرید لینک از او، رتبه ۱ از آیپی ایران را به شما تضمین می دهد، او را به من هم معرفی کنید تا تمام پروژه های سئو خودم را به او بسپارم.

اگر دنبال این هستید بدون دردسر، به صورت امن و با هزینه بسیار کم کلمات کلیدی خود را به صفحه اول گوگل نزدیک کنید، پیشنهاد می کنم حتما از پلن های مختلف لینکسازی ما استفاده کنید. ولی بدون لینک بیلدینگ قوی در برخی موارد از صفحه 2 جلوتر نمی آمد که با لینک سازی صحیحی که انجام شد به صفحه اول گوگل دست پیدا کردیم. اگر لینک سازی روی سایت خود انجام ندهید چه اتفاقی می افتد؟ مسلما رابطه شما دوباره به حالت اولیه خود برنخواهد گشت. بهترین حالت استفاده از لینکهای خارجی در سیستم لینک سازی از نوع PBN است که در آن به دلیل مخفی بودن روند لینک سازی احتمال پنالتی شدن بسیار کم است. اگر بک لینک پروفایل سایت شما تعداد قابلتوجهی لینک ایرانی داشته باشد میتوانید از بک لینک خارجی هم استفاده کنید. این دسته شامل وب سایت های بسیار معتبر و باکیفیت بالاست که همگی دامین اتوریتی و دامین ریت بسیار بالایی دارند و مطمئنا با خرید بک لینک از موارد زیر می توانید صعود رتبه در نتایج گوگل را تجربه کنید. معمولا برخی وب سایت های معتبر و پربازدید با دریافت هزینه ای از شما، متن تبلیغی شما را در وب سایت شان منتشر می کنند و این کار باعث می شود، کاربران و مخاطبان آن وب سایت رپورتاژ آگهی شما را مشاهده کرده، مطالعه کنند و در صورتی که این آگهی برای شان جذاب بود، وارد وب سایت شما شده و به مخاطبین شما بپیوندند.

در واقع در پروسه بهینه سازی سایت سعی خود را بر این بگذارید که از سایت های معتبر لینک دریافت نمایید. برای نتیجه گیری بهتر با برخی از عناصر طراحی مانند نمودارها و گراف ها، تحقیق خود را کامل کنید و آن را با مخاطبان به اشتراک بگذارید ( بصورت تبلیغات متنی ) ! اگر آنرا در فیس بوک به اشتراک گذاشته اید در بقیه ی پلت فرم ها نیز به همین شکل به اشتراک بگذارید. صفحۀ بالا 10 وبلاگ برتر موسیقی الکترونیک را بر اساس عوامل مختلفی مانند توئیت ها، تعداد اشتراک گذاری در فیسبوک معرفی کرده است. با خرید رپورتاژ PBN به راحتی به دیگر شرکت ها، کاربران و مشتریان معرفی می شوید. این مرحله به معنی اصلاح و رفع تمام اشتباهات گرامری، اشتباهات منطقی، اشتباهات دستور زبانی مانند ویرگول ها، خط فاصله و غیره است. آخرین پلتفرم تحلیلی Google روی شبکه های خارجی متمرکز است ، به این معنی که ما حتی در هنگام ایجاد محتوای قوی ، سایت خوبی را ارائه می دهیم. پایین بودن DA و PA لزوما به معنی اسپم بودن نیست.