نوجوان قبل از میلاد به جراحات احتمالی ناشی از کشیدن، دادگاه قتل می پردازد

اخطار: این داستان حاوی محتوای گرافیکی است و ممکن است کسانی را که خشونت جنسی را تجربه کرده‌اند یا فردی را که تحت تأثیر آن قرار گرفته‌اند، تحت تأثیر قرار دهد.

دکتری که جسد یک نوجوان قبل از میلاد مسیح را مطالعه کرد، گفت که او جراحاتی دارد که ممکن است قبل از کشته شدن به دلیل کشیده شدن او ایجاد شده باشد.

روز سه‌شنبه، دکتر جیسون مورین، پزشک قانونی جراحات بیشتری را روی بدن قربانی 13 ساله پیدا کرد، از جمله خراش‌های کوچکی در پشت سر او که احتمالاً ناشی از ضربه‌ی صاف به سر نبود.

وقتی وکیل مدافع بن لینسکی از او پرسید که آیا آنها با کشیده شدن شخصی موافق هستند، مورین گفت که این امکان وجود دارد. او همچنین خراش های طولانی و عمودی روی پاهای قربانی را توصیف کرد که ممکن است در اثر کشیدن نیز ایجاد شده باشد.

ابراهیم علی به اتهام قتل درجه اول محاکمه می شود و خود را بی گناه می داند. در بیانیه افتتاحیه تاج و تخت، دادستان ها گفتند که قربانی نوجوان در حال عبور از پارک مرکزی برنابی بود، احتمالاً هدفون به گوش داشت، که قبل از اینکه مورد تجاوز جنسی قرار گیرد و خفه شود، مورد حمله قرار گرفت و به داخل جنگل کشیده شد.

تاج ادعا می کند که DNA به دست آمده از صحنه جنایت متعلق به علی است.

پزشک قانونی در گزارش کالبدشکافی خود به این نتیجه رسید که این نوجوان «ثانویه پس از خفگی» جان خود را از دست داده است، به این معنی که خفگی علت اصلی و سایر علل فرعی آن است.

او از آن زمان به هیئت منصفه گفت که در نتیجه گیری خود مطمئن است و اشاره کرد که سایر جراحات کشف شده نسبتاً جزئی هستند.

گزارش او به وجود خونریزی های پتشیال صورت یا رگ های خونی خفیف و ترکیده در زیر چانه و چشم قربانی اشاره می کند که با جراحات خفگی همخوانی دارد.

روز سه‌شنبه، لینسکی پرسید که آیا خونریزی پتشیال می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد. مورین گفت که آنها می توانند، به ویژه زمانی که فردی در ناحیه شکم خود فشار وارد می کند، اما گفت که شیوع متراکم پتشی در صورت قربانی نشان دهنده خفه شدن است.

مورین گفت که حدود 90 درصد موارد خفه کردن باعث ایجاد پتشی در صورت قربانی می شود.

طرح یک هنرمند در دادگاه از مردی با کت و شلوار تیره که هدفون به تن دارد و دستش را به چانه اش گرفته است.
یک طرح دادگاه ابراهیم علی را به تصویر می‌کشد که در قتل یک نوجوان 13 ساله برنابی با اتهام قتل درجه یک روبرو است. (فلیسیتی دان)

هیئت منصفه معذورند

یک هیئت منصفه پس از اینکه قاضی لنس برنارد اعلام کرد تاریخ پایان قبلی دیگر امکان پذیر نیست، از انجام وظیفه محاکمه معاف شد. دادگاه قرار بود تا 30 ژوئن به پایان برسد. اما تاخیرهای مختلف منجر به تمدید تاریخ، احتمالاً تا سپتامبر شده است.

او همچنین در روز سه‌شنبه با هیئت منصفه صحبت کرد و اذعان کرد که تعدادی از آنها در تابستان و پاییز نگرانی‌هایی در مورد دسترسی داشتند.

او پیشنهاد کرد که با توجه به طولانی شدن دوره جدید محاکمه، تسهیلات خاصی برای کسانی که در دسترس نیستند در نظر گرفته شود و تمام اعضای هیئت منصفه در این تاریخ ها معاف شوند.

او گفت: «همه مرخصی خواهند داشت.


پشتیبانی برای هر کسی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است در دسترس است. از این طریق می توانید به خطوط بحران و خدمات پشتیبانی محلی دسترسی داشته باشید وب سایت دولت کانادا یا پایگاه داده پایان دادن به خشونت انجمن کانادا. اگر در خطر فوری هستید یا از امنیت خود یا دیگران در اطراف خود می ترسید، لطفا با 911 تماس بگیرید.