نویسنده بندر آلبرنی داستان های متنوع و شخصی از جانبازان جنگ را در کتاب جدید مورد توجه قرار داده است

مراسم روز یادبود در سراسر استان امسال به صورت بسته برگزار می شود ، بنابراین کتاب جدیدی از داستان های شخصی کانادایی ها که در خط مقدم جنگ جهانی اول جنگیده اند ممکن است بهترین چیزی باشد که در 11 نوامبر افتتاح می شود.

در میان اسلحه ها شنیده شد: داستان های واقعی از جبهه غربی ، 1914-1918، توسط نویسنده جزیره ونکوور ، ژاکلین لارسون کارمایکل ، در تاریخ 3 نوامبر توسط انتشارات House Heritage منتشر شد.

این مجموعه ای از داستان ها است که از نامه ها ، خاطرات روزانه و مصاحبه ها جمع آوری شده است و کارمایکل می گوید از علاقه او به صدا دادن به کسانی که اغلب در تاریخ نادیده گرفته می شوند ، بیشتر شده است.

کارمایکل روز دوشنبه در برنامه CBC گفت: “این فقط یک جنگ پدربزرگ معترض سفیدپوست انگلیس و ساکسون نبود.” در جزیره.

آخرین کتاب ژاکلین لارسون کارمایکل در مورد مشارکت کاندیان در جنگ جهانی اول در کل با عکس ها ، کارت پستال ها ، اسناد و عکس های معاصر خود کارمایکل از مکان های جنگ و بناهای تاریخی دوران جنگ جهانی اول نشان داده شده است. (انتشارات خانه میراث فرهنگی)

این کتاب افراد بومی ، آسیایی و سیاه پوست را نشان می دهد و شامل بخشی است که نژادپرستی در ارتش را بررسی می کند. بخشهای دیگر شامل نقش های جنسیتی در خانه ، سربازانی است که توسط خودشان برای فرار از زمین شلیک می شوند و حیواناتی که در جنگ خدمت می کنند.

تحقیقات کارمایکل شامل غواصی عمیق در سوابق بایگانی ، و همچنین نامه هایی از پدربزرگهای خودش بود – جورج “بلک جک” وول و چارلز دبلیو چاپمن که درست زمانی که جنگ در سال 20 آغاز شد و تا پایان ادامه داشت ، به خدمت گرفتند. از جنگ در سال 1919.

این دومین کتاب او در زمینه جنگ پس از انتشار است توییت هایی از سنگرها: داستانهای واقعی کوچک از زندگی و مرگ در جبهه غربی در سال 2018 کارمایکل در اولین کتاب خود ، قطعه هایی از نامه های زمان جنگ واول را به شکل خوراک توییتر قرن بیست و یکم تغییر شکل داد.

کارهای کارمایکل شخصی است. پدربزرگش هر دو در جنگ خدمت می کردند. George ‘Black Jack’ Vowel و Charles WC Chapman هنگامی که در اوایل 20 سالگی بودند ، درست زمانی که جنگ در سال 1914 آغاز شد و تا پایان جنگ در سال 1919 ادامه داشت ، نام نویسی کردند. (انتشارات خانه میراث فرهنگی)

کارمایکل با استفاده از کتاب های خود امیدوار است که به نسل های جدید کمک کند تا بی رحمی جنگ و تأثیر آن را بر کسانی که از یک سو آن را تجربه کرده اند درک کنند.

وی گفت پس از سركش كردن بر نامه نگاری ها و ورودی های روزنامه ها ، می تواند احساسات یک احساس سرباز جوان باشد ، همانطور که دید با پدربزرگش واول ، از هیجان برای رفتن به خارج از کشور به جمع شدن در سنگرها از ترس جان آنها تغییر می کند.

کارمایکل گفت: “این چهره ها و افراد منفرد است که می خواستم به آنها بگویم و دوست داشتم که آنها شنیده شوند.”

برای شنیدن مصاحبه کامل با ژاکلین لارسون کارمایکل در در جزیره، روی دکمه پخش ضربه بزنید:

در جزیره6:47به یاد آوردن جبهه غربی – با ژاکلین لارسون کارمایکل ، مورخ در مورد کتاب “در میان اسلحه ها شنیدم: داستان های واقعی از جبهه غربی ، 1918-1918” صحبت کردیم

گریگور کریگی با ژاکلین لارسون کارمایکل در مورد کتاب جدیدش “در میان اسلحه ها شنیده است: داستان های واقعی از جبهه غرب ، 1918-1918” صحبت کرد. 6:47