همانطور که تعداد پرونده های COVID-19 در سال قبل از میلاد افزایش می یابد ، فشار برای تعیین ماسک نیز کاهش می یابد

بسیاری از موارد در این موج پایدار COVID-19 دوم در مقایسه با موج اول متفاوت است: ما اطلاعات بیشتری داریم اما خستگی بیشتر ، نگرانی های کوتاه مدت در مورد اقتصاد اما نگرانی های طولانی مدت در مورد سلامت روان.

حداقل یک چیز بین آن زمان و اکنون یکسان است. یک قانون ماسک اجباری در استان بریتیش کلمبیا در نظر گرفته نمی شود.

دکتر بانی هنری ، مأمور بهداشت استان ، در آخرین جلسه توجیهی زنده خود روز پنجشنبه ، گفت: “نه” ، روزی که استان رکورددار موارد جدید روزانه (594) ، کل موارد فعال (5،793) و کل بستری شدن در بیمارستان (155) بود. .

وی با بیان اینکه پیشنهاد استفاده از ماسک در تمام فضاهای داخلی فقط همین است ، افزود: “ما می دانیم که برخی از افراد قادر به استفاده از ماسک نیستند و ما باید به آن احترام بگذاریم ، اما اکثر افراد می توانند و این کار را انجام می دهند.”

فلسفه دولت از زمان موج اول تا حدودی تغییر کرده است – در آن زمان هنری نوشت که استفاده از ماسک “یک امر شخصی است” ، اما “شما را از COVID-19 محافظت نخواهد کرد ، همچنین اگر بتوانید فاصله ایمن از دیگران “.

در حال حاضر ، این یک توصیه اکید در همه جا و قانون در تعدادی از مکان ها ، از جمله حمل و نقل عمومی است.

برخی دوست دارند همه چیز بیشتر پیش برود.

“بدون ذهن”

اسکات لیر ، استاد علوم بهداشتی در دانشگاه سایمون فریزر که در این هفته دادخواست آنلاین برای اجباری شدن ماسک اجباری برای مترو ونکوور ایجاد کرده است ، معتقد است: “به نظر می رسد کمی بی فایده است.”

“این علم پشت آن است. افکار عمومی در پشت آن قرار دارند. مشاغل نیز پشت آن هستند.”

این آخرین مورد مربوط به مشاغل است که وی معتقد است بسیار مهم است. این هفته ، هنری گفت که مشاغل می توانند به مردم بگویند اگر ماسک نزنند اجازه ندارند در فروشگاه های خود اجازه دهند – کاری که اخیراً کاستکو انجام داده است.

اما لیر معتقد است که این امر مسئولیت بیش از حد بسیاری از فروشگاه ها را به دوش می کشد.

وی گفت: “این روش ممنوعیت استعمال دخانیات در محیط داخلی نبود. ما از هر مشاغل شخصی درخواست چنین کاری را نکردیم.”

“و آنچه انجام می شود ایجاد این تنش است که به موجب آن … آن دسته از مشاغل که نگران کارمندان و مشتریان خود هستند و از مردم می خواهند ماسک بزنند ، می ترسند که تجارت خود را به دلیل سایر خرده فروشان از دست بدهند.”

آسیب بیشتر از سود؟

در این مرحله ، این استان معتقد است حرکت از یک توصیه قوی در مورد ماسک به یک دستورالعمل بهداشتی واقعی باعث آسیب بیشتر از منافع و ایجاد واکنش و درگیری بیشتر با افرادی خواهد شد که قصد ندارند ماسک بزنند ، صرف نظر از سیاست ها هستند.

همینطور رهبران مقامات مختلف بهداشتی. این یکی از دلایلی است که شورای شهر ونکوور ماه گذشته پس از شنیدن سخنان پاتریشیا دالی ، رئیس ارشد بهداشت پزشکی در بهداشت ساحلی ونکوور ، مخالفت خود را با ساخت اجباری ماسک در ساختمانهای مدنی اعلام کرد.

پروفسور گفت: “من فکر می کنم که ما باید بهداشت عمومی را در نظر بگیریم.” لیزا دومیناتو ، که ماسک های اجباری می خواست.

“من می دانم که من اخیراً تجربه رفتن به فضاهای عمومی را داشته ام … جایی که مردم هنوز آنها را نمی پوشند. و بنابراین آنچه ما می خواهیم این توجه است.”

به همین دلیل است که به نظر می رسد این روزها تعداد بیشتری از افراد مانند لیر در سال قبل از میلاد مسیح وجود دارد – افرادی که معتقدند در کل استان کار خوبی در مورد ویروس انجام داده است. افرادی که مانند لیر در مارس و آوریل نسبت به ماسک دوگانگی داشتند. و مانند لیر ، افرادی که مشاهده کرده اند برخی از حوزه های قضایی با سیاست های اجباری ماسک هنوز پرونده های بالایی دارند.

اما همه این افراد همچنین معتقدند که دولت باید در مکان های عمومی در این مرحله از بیماری همه گیر به ماسک نیاز داشته باشد.

“ما اکنون شاهد افزایش موارد هستیم ، و این س ofالی است که چرا از همه ابزارهای موجود در جعبه ابزار بهداشت عمومی خود استفاده نمی کنیم؟” او گفت.

“آنها گلوله نقره ای نیستند ، اما … می تواند تفاوتی ایجاد کند.”