“همه rastas های مخوف سفید بودند”: شاعر قبل از میلاد درباره سیاه بودن در Nanaimo آواز می خواند

یک شاعر و مربی نویسندگی خلاق از دانشگاه جزیره ونکوور تجربه خود را از سیاه پوستی در نانایمو در یک ترانه ، به عنوان بخشی از پروژه ای به نام Re-Imagine Nanaimo ، شرح داده است.

از سونت لاب س wasال شد که چگونه دوست دارد در مدت 20 سال شهر نانایمو را ببیند و ، به عنوان بخشی از پاسخ خود ، وی گفت که دوست دارد افراد بیشتری شبیه او شوند.

L’abbe به عنوان میزبان کاترین مارلو از شبکه CBC گفت: “وقتی نانایمو پرسید که چشم انداز من برای 20 سال آینده چیست ، من فقط می خواهم افراد رنگین پوست و افراد سیاه پوست بیشتری را تشویق کنم. به من بپیوندید.” همه نقاط غرب.

L’abbe آهنگ خود را اجرا کرده است نازنین به عنوان بخشی از پروژه در حال انجام Re-Imagine Nanaimo در شهر ، که تصور می کند شهر در سال 2040 چگونه خواهد بود.

در حالی که این پروژه به دنبال پایداری ، حمل و نقل و مسکن است ، L’abbe گفت که او می خواهد گفتگو را آغاز کند تا شامل ساختار جامعه شود.

وی گفت: “این فرصتی بود که می توانم گفتگوها را در مورد زندگی سیاه و روبرو ادامه دهم و مردم را در مورد جامعه سیاه پوستان در این جزیره یادآوری کنم و در عین حال عشقم را به نانیمو ابراز کنم.”

گوش دادن به نازنین:

https://www.youtube.com/watch؟v=s-Wz2gv8rEE

L’abbe ، که خود را یک نژاد مخلوط سیاه رنگ رنگ توصیف می کند ، چند سال پیش از تورنتو به شهر جزیره میانه نقل مکان کرد. نازنین یک زن سیاه پوستان ساختگی را خطاب قرار می دهد که در نظر دارد اقدامی مشابه انجام دهد.

در حالی که این آهنگ بیش از حد مقرون به صرفه بودن املاک و مستغلات نانایمو و مسیرهای پر از سرو است ، اما همچنین اشاره می کند که هیچ “مرغ تند و زننده خوبی” وجود ندارد و “وقتی که من به کوئینز رفتم / برای صحنه رگی / همه رستاهای مخوف سفید بودند. “

ل ‘گفت: “من فکر می کنم آنها شوخ طبعی را می شنوند. من فکر می کنم آنها عشق را می شنوند و فکر می کنم آنها هم فرصت را می شنوند یا بخشی از مکالمه را می شنوند که ممکن است قبلا نشنیده باشند.” آبه

L’abbe می گوید مشاهده اینکه شهرهای کوچکتر از تنوع یکسانی با شهرهای بزرگ برخوردار نیستند “چشمگیر” است ، اما تجربیات شخصی او در مورد Nanaimo بسیار استقبال کننده بوده است.

وی گفت: “گشودگی تمایل مردم و مردم برای گفتگو و قرار گرفتن در معرض من ، نمی دانم ، شیكا بلوز ، گرم و غافلگیركننده بوده است و من نیز بسیار تغییر كرده است.”

“اینجا خیلی استقبال کرده است.”

مصاحبه با Sonnet L’abbe را در CBC گوش دهید تمام نقاط غربی:

همه نقاط غرب14:08Sonnet L’abbe داستان Nazaneen: A Song For Nanaimo را به اشتراک می گذارد

آهنگ Nazaneen: A Song For Nanaimo توسط Sonnet L’abbe ، شاعر و مدرس نویسندگی خلاق در دانشگاه جزیره ونکوور ساخته شده است. این ترانه شرح می دهد سیاه بودن در نانیمو چگونه است. این بخشی از پروژه در حال اجرا Re-Imagine Nanaimo است که هدف آن ایجاد چشم انداز برای بیست سال آینده در شهر است. کاترین مارلو به Sonnet L’abbe رسید تا داستان این ترانه را بدست آورد. 14:08

برای دیدن داستان های بیشتر در مورد تجربیات سیاه کانادایی ها – از نژادپرستی ضد سیاه پوستان تا موفقیت در جامعه سیاه پوستان – سیاه پوستان بودن در کانادا را ببینید ، یک پروژه CBC کانادایی های سیاه می توانند به آن افتخار کنند. می توانید داستان های بیشتری را اینجا بخوانید.

(CBC)