هیئت کار پیش از میلاد به هماهنگ کننده توصیه می کند تا ارتباط صحیح بین وزارت و معلمان را برقرار کند

هیئت روابط کار توصیه کرده است که برای بهبود ارتباط بین معلمان و وزارت آموزش و پرورش بر اساس دستورالعمل های COVID-19 باید یک هماهنگ کننده منصوب شود.

فدراسیون معلمان BC (BCTF) به دلیل ناامیدی در برنامه راه اندازی مجدد مدرسه COVID-19 این وزارتخانه ، درخواست خود را در هیئت مدیره در ماه سپتامبر آغاز کرد. اتحادیه گفت که این طرح شامل مشکلات بی شماری از نظر ارتباطات ، روند و بهداشت و ایمنی است.

در توصیه های خود ، هیئت روابط کار (LRB) می گوید که کمیته راهبری COVID-19 وزارت آموزش و پرورش باید نقش بزرگتری را ایفا کند ، اطلاعات مربوط به تغییر دستورالعمل ها را ارائه دهد و به ذی نفعان مربوطه فرصت دهد تا اطلاعات خود را ارائه دهند.

کمیته راهبری شامل معلمان ، والدین ، ​​کارکنان پشتیبانی ، دارندگان حقوق بومی و دیگران است.

پیشنهاد می شود یک هماهنگ کننده منصوب شود که در مناطق مختلف در ارتباط با دستورالعمل های تغییر یافته بهتر ارتباط برقرار کند و برنامه های منطقه مدارس را برای سازگاری بررسی کند. این فرد برای ارائه وضوح و سازگاری نزدیک با WorkSafeBC ، وزارت بهداشت و مقامات بهداشتی همکاری خواهد کرد.

LRB همچنین متعهد شده است تا 16 نوامبر احزاب بی طرف را برای حل مشکلات با اجرای اقدامات ایمنی و بهداشتی به روشی کارآمد فراهم کند. در صورت لزوم ، دسترسی آنها شامل عصرها و آخر هفته ها خواهد بود.

Teri Mooring ، رئیس BCTF در نامه ای به اعضای خود گفت که این توصیه ها با آنچه اتحادیه دنبال می کند همسو است.

“در کل ، برنامه راه اندازی مجدد K-12 سازوکاری برای رفع نقص در برقراری ارتباط یا اقدامات بهداشتی و ایمنی مورد نیاز نداشت. این روند عیب یابی سریع سریع از یک شخص ثالث خنثی به مدارس و اتحادیه های محلی کمک می کند تا تغییرات را بسیار سریعتر و کارآمد تر کنند. مورینگ گفت.