وزیر آموزش و پرورش پیش از میلاد می خواهد به طور کامل از تعطیلی مدارس جلوگیری کند

وزیر آموزش انگلیس کلمبیا امیدوار است که دولت تحت هر سناریویی بتواند از تعطیلی مدارس جلوگیری کند اما در صورت بدتر شدن موارد COVID-19 وی به توصیه مقامات بهداشت عمومی موکول می شود.

راب فلمینگ روز سه شنبه گفت که دولت تلاش می کند مدارس و مهد کودک را باز نگه دارد حتی اگر این استان جلوی اقتصاد را بگیرد تا انتقال جامعه متوقف شود.

وی در مصاحبه ای گفت: “این بدان معنا نیست كه ما نحوه ارائه آموزش را اصلاح نمی كنیم.”

“اما من فکر می کنم ما از روزهای ابتدایی همه گیری یاد گرفته ایم که تعطیلی مدارس احتمالاً اشتباهی بوده است که باید روی پروتکل های ایمنی تمرکز می کردیم.”

وی گفت: افراد درگیر در سیستم آموزشی موافقت می كنند كه مهم است كه كودكان در مدرسه نگه داشته شوند تا از نظر رشد دچار مشكل نشوند.

فلمینگ گفت كه مدارس ایمن هستند گرچه “نگرانی فزاینده ای” در مورد انتقال جامعه در مناطق تحت پوشش Fraser Health و بهداشت ساحلی ونكوور ، به ویژه در ساری وجود دارد.

مقاماتی که نتایج محدودیت های جدید را مشاهده می کنند

دکتر بانی هنری ، افسر بهداشت استان ، ممنوعیت های مربوط به اجتماعات اجتماعی ، تناسب اندام گروهی ، محل کار و مسافرت در دو منطقه را در 7 نوامبر برای جلوگیری از گسترش COVID-19 اعلام کرد. محدودیت ها تا روز دوشنبه برقرار است.

فلمینگ گفت قبل از تصمیم گیری بیشتر با مشاوره مقامات بهداشتی منتظر نتایج این محدودیت ها است.

“این ممکن است شامل یک برنامه استراحت اصلاح شده در زمستان باشد. ممکن است شامل برخی از جهت های بهداشت عمومی در مورد لایه های مختلف محافظت در مدرسه ، از جمله ماسک باشد. ممکن است به برخی از اصلاحات دیگری که ممکن است انجام دهیم ، نگاه کند.”

چهار مدرسه از 643 مدرسه در منطقه بهداشت Fraser یا به دلیل شیوع بیماری یا کمبود کارکنان مربوط به COVID-19 تعطیل شده است. فلمینگ گفت ، مدارس دیگر باز هستند و سطح انتقال “فوق العاده کم” است.

هنری گفته است كه مدارس بازتاب آنچه در جامعه اتفاق می افتد هستند ، اما میزان انتقال COVID-19 در مدارس نسبت به جاهای دیگر كمتر است.

“داشتن حضوری در کلاس برای خانواده ها و کودکان فوق العاده مهم است [education]، اما ما در حال بررسی همه موارد خود هستیم
“، او با اشاره به تعطیلات طولانی زمستان گفت:”

فلمینگ می گوید: مدارس می توانند انتقال را کاهش دهند

فلمینگ گفت که مقامات معتقدند ممکن است کودکان در مدارس ایمن تر باشند.

“اگر شما بخواهید همین الان بچه ها را به خانه بفرستید و مدرسه را به حالت تعلیق درآورید ، بهداشت عمومی بسیار نگران خواهد بود كه بچه ها دارای تاریخ بازی و انواع فعالیت های غیر رسمی باشند كه در واقع آنها را در یك منطقه غیرقانونی از نگرانی بیشتر قرار می دهد ، در خانوارها رخ می دهد. “

او گفت که مجالس شکرگذاری و جشن های هالووین در موارد مختلف اوج می گیرد و مقامات نگران هستند که تعطیلات زمستانی بتواند نتایج مشابهی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: “ما می خواهیم دانش آموزان و خانواده ها از وقت با هم لذت ببرند و می خواهیم آنها استراحت مورد نیاز خود را داشته باشند. بنابراین ، ما این موضوع را مورد توجه قرار خواهیم داد. ما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ایم.”

رهنمودهایی با الهام از دانمارک ، نیوزیلند

فلمینگ گفت ، مقامات پیش از میلاد در حال مشاهده تعدادی از کشورهای اروپای غربی هستند که چگونه مدارس خود را مدیریت می کنند و محدودیت های جامعه را برای جلوگیری از شیوع ویروس اعمال می کنند.

در تاریخ 2 نوامبر ، آلمان چهار هفته “چراغ قفل” را آغاز کرد ، جایی که رستوران ها ، بارها ، امکانات ورزشی و تفریحی تعطیل بودند اما مدارس و مغازه ها همچنان باز هستند. فرانسه ، از زمان ابتلا به بیماری همه گیر ، بیش از هر کشور دیگر آلودگی داشته است. یک کشور اروپایی در میانه یک قفل یک ماهه است که باعث شده بیشتر بزرگسالان تنها به مدت یک ساعت در روز در خانه های خود محبوس شوند ، اگرچه مدارس باز هستند.

“البته ما به استانهای دیگری نگاه می کنیم که از نزدیک با آنها در ارتباط بوده ایم. و در اوایل تدوین برنامه خود ، بیشترین تکیه به دانمارک و نیوزیلند داشتیم تا دستورالعمل های ایمنی K-12 را برای BC ایجاد کنیم. فلمینگ گفت.

وزیر بر اهمیت كودكان و جوانان “بودن در كنار همسالان” و یادگیری نه تنها دانشگاهیان بلكه مهارتهای اجتماعی ، از جمله نحوه كنار آمدن در هنگام شیوع بیماری همه گیر ، تأكید كرد.

وی گفت: “بچه ها در واقع کاملاً سازگار هستند. می دانید که آنها یاد گرفته اند.”

“فکر می کنم ما نگران شدیم ، آیا آنها دستهایشان را می شویند؟ آیا آنها از قوانین پیروی می کنند و در راهروها دو متر از هم دور می شوند و وارد فضای شخصی یکدیگر نمی شوند ، احترام بگذارند؟ و آنها نشان داده اند که بسیار بسیار خوب هستند وزیر گفت.