پرستاران در مورد “نقطه شکست” در بیمارستان پرنس جورج، بزرگترین بیمارستان در شمال قبل از میلاد هشدار می دهند

پرستاران در پرنس جورج هشدار می دهند که بزرگترین بیمارستان در شمال پیش از میلاد در “نقطه شکست” است و انتظار طولانی در اتاق اورژانس و بیمارانی را که در راهروها برای دریافت مراقبت صف کشیده اند، توصیف می کنند.

اعضای اتحادیه پرستاران بریتیش کلمبیا (BCNU) روز پنجشنبه در خارج از بیمارستان دانشگاه شمال بریتیش کلمبیا (UHNBC) تجمعی برگزار کردند تا توجه را به آنچه که آنها می گویند یک “بحران” برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و بیماران به طور یکسان جلب کنند.

دانت تامسن، که نماینده اتحادیه پرستاران در پرنس جورج و شمال شرق پیش از میلاد است، می‌گوید زمانی که نوه‌اش را در اوایل سال جاری برای مراقبت‌های اضطراری به بیمارستان برد، از نزدیک این مشکلات را تجربه کرد.

او گفت: «ما بیرون منتظر ماندیم و فقط یک نگهبان به مردم می‌گفت که اگر نیاز به مراجعه به پزشک دارند، صف بکشند. یک ساعت طول کشید تا به یک پرستار تریاژ برسم.

تماشا | تامسن انتظارهای طولانی در بیمارستان شاهزاده جورج را شرح می دهد:

پرستاران در پرنس جورج می گویند که بیمارستان در نقطه شکست است

اتحادیه پرستاران بریتیش کلمبیا می‌گوید بزرگترین بیمارستان در شمال پیش از میلاد مملو از بیماران است و به طور منظم بیش از ظرفیت کار می‌کند.

به گفته BCNU، UHNBC به طور منظم با ظرفیت بین 118 تا 125 درصد کار می کند و ICU بیش از حد بارگذاری می شود و در نتیجه بیماران در فضاهای سرریز مراقبت می شوند.

بدتر از آن، اتاق‌های اورژانس کوچک‌تر در جوامعی مانند مکنزی، چتویند و دریاچه برنز به‌طور منظم به دلیل کمبود نیروی انسانی بسته می‌شوند، که منجر به مراجعه بیماران اضافی از صدها کیلومتر دورتر برای دریافت مراقبت‌ها به پرنس جورج می‌شود.

تامسن می‌گوید: «نمی‌دانم وقتی بیمارستانی پشتیبان می‌شود، در حالت اضطراری چه اتفاقی خواهد افتاد.»

آتش سوزی یک نگرانی است

این تجمع در حالی برگزار می شود که انجمن پزشکان بریتیش کلمبیا هشدار می دهد که بخش های اورژانس در سراسر استان با فشارهای بی مورد مواجه هستند و از دولت می خواهند تا برای رسیدگی به این موضوع اقداماتی انجام دهد.

در ایمیلی که در اوایل این ماه منتشر شد، پزشکان بریتیش کلمبیا بیمارستان‌ها را «مملو از بیماران و نزدیک به فروپاشی» توصیف کردند و دکتر گورد مک‌اینز، رئیس‌جمهور مشترک، گفت: «بخش‌های اورژانس ما در آماده باش قرمز هستند».

سیلویی در مزرعه ای زیر آسمان نارنجی روشن، احتمالاً از دود ناشی از آتش سوزی های جنگلی.
North Health می‌گوید که در صورت نیاز به تخلیه تأسیسات به دلیل آتش‌سوزی‌های جنگلی یا سایر شرایط اضطراری، برنامه‌های اضطراری را در دست اجرا دارد. (سی بی سی نیوز)

این همچنین پس از یافته‌هایی است که اورژانس‌های سراسر پیش از میلاد به‌خاطر بسته بودند هزاران ساعت به صورت تجمعی در سال 2022، با تعطیلی هایی که در آن زمان توسط استان به کمبود کارکنان نسبت داده شد، ناشی از موج مرخصی ها و مشکلات ماندگارتر ماندگاری کارکنان، و همچنین گسترش COVID-19 و سطح بالای بیماری های تنفسی.

تامسن گفت که او به ویژه نگران است که اگر بیمارستان بزرگ دیگری در منطقه به دلیل یک بلای طبیعی نتواند بیماران را بپذیرد، چه اتفاقی خواهد افتاد.

همین هفته گذشته، بیش از 21000 نفر در شهر فورت سنت جان به دلیل آتش‌سوزی‌های جنگلی در حالت هشدار تخلیه قرار گرفتند و تامسن مطمئن نیست که مردم آن شهر که نیاز به مراقبت دارند می‌توانند در صورت بسته شدن عملیات به کجا برای کمک بروند. .

او گفت: “بقیه استان آنقدر پر است که برخی از انحرافاتی که ما به ویکتوریا، ونکوور می فرستادیم، نمی توانند بروند.” بزرگتر از یک چهارم استانی است که این بیمارستان از آن مراقبت می کند.

در بیانیه ای، Northern Health گفت که به طور منظم با اتحادیه ملاقات می کند تا نگرانی ها را برطرف کند و “خوشبینانه” است که توافق اخیر بین استان و انجمن چانه زنی پرستاران به رسیدگی به کارکنان و سایر مسائل کمک کند.

ساختمانی آبی و خرمایی با پنجره های کوچک و دو پشته باریک تهویه روی پشت بام.  در کنار آن تابلویی وجود دارد که روی آن نوشته شده است: University Hospital of Northern BC
اتحادیه پرستاران بریتیش کلمبیا می‌گوید که بیمارستان دانشگاه شمال پیش از میلاد در پرنس جورج به طور منظم بیش از ظرفیت کار می‌کند. (اندرو کورجاتا/سی بی سی)

در مورد نگرانی‌ها در مورد سرریز آب، سازمان بهداشت گفت که برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای سناریوهایی مانند آتش‌سوزی انجام داده است و توانسته تأثیر آن را بر مراقبت‌ها «به حداقل ممکن» برساند.

نسبت پرستار به بیمار در راه است: استان

آدریان دیکس، وزیر بهداشت، این مشکلات را در اتاق‌های اورژانس تأیید کرد و به سی‌بی‌سی نیوز گفت که این استان در سال 2023 شاهد سطح بسیار بالایی از اشغال بیمارستان‌ها بوده است.

در ژانویه، دیکس گفت 10260 تخت بیمارستانی در سرتاسر پیش از میلاد اشغال شده است – بالاتر از ظرفیت 9200 تخت پایه و بیش از هر روز در سال 2021.

در بیانیه کتبی منتشر شده در روز پنجشنبه، وزارت بهداشت اعلام کرد که حفظ و حمایت از پرستاران و سایر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در استان را از طریق استخدام، آموزش و نگهداری که شامل سرمایه‌گذاری 1.1 میلیون دلاری برای کمک به تامین مالی برنامه درجه پرستاری در فورت است، در اولویت قرار داده است. سنت جان

این بیانیه همچنین به اطلاعیه آوریل اشاره کرد که بریتیش کلمبیا اولین استان کانادا خواهد بود که نسبت پرستار به بیمار را به عنوان بخشی از برنامه خود برای بهبود استانداردهای حجم کار در بهداشت عمومی اتخاذ می کند.

هنگام اعلام این برنامه، دیکس گفت که تعیین نسبت پرستار به بیمار “رویه بین المللی پیشرو” برای حفظ پرستاران و ارائه مراقبت های بهداشتی با کیفیت است.

نایب رئیس BCNU، آدریان گیر، در پرنس جورج گفت که این اقدام برای رسیدگی به مشکلات بار کاری در بیمارستان های BC، حرکت درستی بود، اما سوال اصلی اکنون این است که واقعا چه زمانی اتفاق می افتد.

او گفت: «ما واقعاً باید روی اطمینان از اینکه دولت به این وعده عمل می کند تمرکز کنیم.