پروژه Pen-pal سالمندان و دانش آموزان دبیرستانی منزوی را بهم متصل خواهد کرد

یک پروژه قلمداد در پنتیکتون ، پیش از میلاد ، در حال احیای سنت قدیمی برای ایجاد ارتباط بین نسل ها و همچنین کمک به کاهش انزوای اجتماعی است که بسیاری از سالمندان در طی همه گیر COVID-19 تجربه می کنند.

حدود 50 دانش آموز کلاس 6 از مدرسه راهنمایی KVR با برنامه ریزی برای مبادله یادداشت ها و نامه های منظم در طول سال تحصیلی ، با ساکنان اقامتگاه بازنشستگان Cherry Park ، به دوستان خود تبدیل می شوند.

آدام گودوین ، متخصص توسعه اجتماعی برای شهر پنتیکتون ، به آدام گودوین گفت: “این یک عقب گرد است.” سپیده دم جنوب میزبان کریس واکر. “قلم های قلمی قبلاً واقعاً محبوب بودند.”

پروژه pen-pal بخشی از یک ابتکار مدنی گسترده تر برای کمک به شناسایی پنتیکتون به عنوان یک جامعه دوستدار سن است.

گودوین گفت: “افراد مسن به ما می گویند که فرصت بیشتری برای تعامل اجتماعی می خواهند.” “نگرانی های فزاینده ای درمورد COVID و انزوای همه گیر و اجتماعی وجود داشت.”

گودوین گفت ، به طور خاص تر ، سالمندان علاقه مند به فرصت های فعالیت های بین نسلی و یادگیری هستند.

دانش آموز کلاس 6 ، تسا اروین در مورد کلاس “شهر مناسب سن” پنتیکتون به کلاس خود در مدرسه راهنمایی KVR ارائه می دهد. (کایلا اروین)

استیو دیویتو ، مدیر مدرسه میانی KVR ، گفت که پروژه آزمایشی “فقط به نظر می رسید یک روش عالی برای ارتباط آنها با افراد از نظر اجتماعی ، بدون اینکه رو در رو واقع شوند.”

این برنامه با پشتیبانی معلم برای کمک به حفظ حرکت و برنامه هایی برای جلسات مجازی و بازی های آنلاین هنگامی که دانش آموزان و بزرگسالان با یکدیگر آشنا می شوند ، این برنامه بخشی از برنامه درسی خواهد بود.

دیویتو گفت که او انتظار دارد دانش آموزان به اندازه خبرنگاران ارشد از این تجربه ، “فقط از طریق این روابط و از طریق به دست آوردن دیدگاه و دیدن چیزها از دریچه گروه سنی متفاوت در جامعه ما” ، کسب کنند.