پلیس ونکوور تصاویری از مظنون یک رشته تجاوز جنسی در نزدیکی مرکز شهر منتشر کرد

پلیس ونکوور تصاویری از یک فرد مظنون به یک سری تجاوزات جنسی در مرکز شهر منتشر کرده است، زیرا از مردم برای شناسایی او کمک می خواهد.

پلیس می گوید چهار زن بین 25 تا 40 سال گزارش داده اند که از 27 آوریل در منطقه اطراف بی سی پلیس و راجرز آرنا در شب مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند و آنها معتقدند که همان مرد پشت هر تجاوز قرار دارد.

پلیس می‌گوید در 27 آوریل، زنی که در نزدیکی خیابان‌های پندر و ابوت قدم می‌زد، از پشت توسط یک غریبه مورد دستیابی قرار گرفت. زنی که در حوالی خیابان های جورجیا و بیتی قدم می زد نیز دقایقی بعد مورد بازجویی قرار گرفت.

به گفته پلیس، دو روز بعد، زنی که در نزدیکی خیابان‌های جورجیا و بیتی ایستاده بود، حدود ساعت 9:15 شب توسط یک غریبه مورد تجاوز قرار گرفت و دو ساعت بعد زن دیگری در نزدیکی خیابان‌های جورجیا و همیلتون مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

پلیس می گوید پس از بررسی محله، آنها توانسته اند تصاویری از مظنون به دست آورند که در حال انتشار عمومی هستند.

پلیس مظنون را مردی تیره پوست حدوداً 30 ساله با عینک و سبیل توصیف می کند که حدود 5 فوت و پنج اینچ قد دارد.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد مظنون دارد خواسته می شود با واحد جرایم جنسی اداره پلیس ونکوور تماس بگیرد


پشتیبانی برای هر کسی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است در دسترس است. از این طریق می توانید به خطوط بحران و خدمات پشتیبانی محلی دسترسی داشته باشید وب سایت دولت کانادا یا پایگاه داده پایان دادن به خشونت انجمن کانادا. اگر در خطر فوری هستید یا از امنیت خود یا دیگران در اطراف خود می ترسید، لطفا با 911 تماس بگیرید.