پنگوئن های آکواریوم ونکوور در حال نقل مکان به آلبرتا هستند

چهار پنگوئن آفریقایی آکواریوم ونکوور به زودی لانه را ترک خواهند کرد و به یک مستعمره بزرگتر در ادمونتون، آلتا نقل مکان خواهند کرد.

انتشاری از آکواریوم می گوید این حرکت، که ماه آینده اتفاق خواهد افتاد، تلاش های بیشتری را برای رسیدگی به کاهش جمعیت گونه های در معرض انقراض انجام خواهد داد.

مدیسون ژان، مربی پستانداران دریایی گفت: «برای آنها بسیار مهم است که در یک کلنی بزرگتر زندگی کنند.

در حالی که آکواریوم اعلام نمی کند که پنگوئن ها – به نام Hope، Lillooet، Steveston و Saltspring – به کدام مرکز می روند، آنها می گویند که این آکواریوم خانه یک کلونی بزرگتر از حدود 17 پنگوئن است که در یک برنامه پرورش شرکت می کنند.

4 پنگوئن آفریقایی آکواریوم ونکوور در حال حرکت به آلبرتا

پنگوئن‌ها هوپ، لیلوئت، استیوستون و سالت اسپرینگ ماه آینده آکواریوم ونکوور را ترک خواهند کرد تا با کلنی بزرگ‌تری از پنگوئن‌های آفریقایی در ادمونتون، آلتا، به عنوان بخشی از یک برنامه حفاظتی زندگی کنند.

این ابتکار بخشی از یک برنامه بزرگتر است که توسط انجمن باغ وحش ها و آکواریوم ها، جایی که آکواریوم ونکوور عضو آن است، اجرا می شود.

برنامه پنگوئن آفریقایی SAFE آنها با هدف همکاری با تأسیسات حیوانات در سراسر جهان برای کمک به بازیابی این گونه است.

کارکنان آکواریوم از زمانی که پنگوئن ها برای اولین بار در سال 2012 وارد شدند، از آکواریوم نیوانگلند در بوستون، ماساچوست، نزدیک شدند.

ژان گفت: «تعدادی از مربیان گذشته و حال، پیوند محکمی با این بچه ها ایجاد کرده اند.

آنها کوچک هستند، اما ردپای بزرگی بر روح ما گذاشتند.

یک پنگوئن کوچک با رنگ روشن در دستان کسی نگه داشته می شود.
هوپ، یکی از پنگوئن ها، در روز جمعه در آکواریوم ونکوور به تصویر کشیده شده است. (مگی مک فرسون/سی بی سی)

ژان می‌گوید در حالی که کارکنان دلتنگ پنگوئن‌ها خواهند شد، اما از این که پرندگان به این سفر جدید سفر کنند هیجان‌زده هستند.

آنها قطعاً با پنگوئن‌های بیشتری همراه خواهند بود و قطعاً همان مقدار مراقبت از حیوانات را که ما در اینجا انجام می‌دهیم، دریافت خواهند کرد.»